Skocz do zawartości
Workout Athletes

Nazwa tricku [taboret]


zgred
 Udostępnij

Przejdź do rozwiązania Rozwiązane przez m4lusz3k,

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jestem nowy na forum więc 2 słowa wstępu: nazywam się Paweł i trenuję SW od ok roku ale trochę brakuję mi systematyczności - niestety także szału nie ma.

Na ten rok planuję nauczyć się front i back lever oraz dwa ćwiczenia z wielkiej 6 Paul'a Wade - pompki i podciąganie na 1 ręce.

Dodatkowo chcę się nauczyć ćwiczenia tylko nie mam pojęcia jak się nazywa i tu pojawia się 1 pytanie:

- 6s filmu, coś jak odwrotne wejście siłowe. Jak to się nazywa?

Drugie pytanie to: jak to wykonać? w pozycji odwróconej jestem w stanie prawię się podciągnąć na tyle żeby przekręcić się ale kiedy jestem tuż tuż - przynajmniej takie mam wrażenie - to albo mnie odgina i odpadam od drążka, albo nie jestem w stanie przekroczyć tej granicy żeby mnie przekręciło.

I tu jest pytanie, są jakieś 'magiczne' wskazówki czy po prostu brakuje mi siły w łapach? I tu dochodzimy do 3 pytania: co ćwiczyć aby wzmocnić się pod kątem tego tricku?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzymaj nogi razem i proste, nie uginaj ich.

Kiedy robisz tą technikę podziel sobie na 3 fazy:

1. podciągnięcie pod dupę

2.podciągnięcie nad dupę

3. przejście

Przez jakiś czas może Ci dupa przeszkadzać, ale to kwestia czasu.

Jak będziesz miał z tym problemy to zostaw to i trenuj zwykłe podciągnięcia, rozwijaj siłę i wróć po jakimś czasie.

A do treningu podciągnięć dołóż sobie podciągnięcia w pozycji jak do taboretu, tylko staraj się kontrolować.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem ale mi to wychodzi od razu bez jakiś większych problemów xd

Jak się ma parę w łapach to wszystko jest proste.

Myślę że u mnie właśnie barki są słabym punktem. Bo tak samo przy front leverze mam problem, choć np: dragon flag też w zasadzie zrobiłem za pierwszym razem bez większych problemów.