Skocz do zawartości
gonzo

Dziennik treningowy Gonzo

Rekomendowane odpowiedzi

Siema ! Brak czasu na codzienne pisanie, dlatego dzi¶ uzupe³nie wpis o dwa dni treningowe :) Wczoraj by³ trening z koleg±, z koleg±, który tylko si³kê uznaje za odpowiednie do æwiczeñ... ahh :P 1,5km biegu na rozgrzewke, pare mu , pare podciagniec 3x 5 mu 3 serie podciagania 3 serie pompek 2-3 serie æwiczeñ na brzuch( wycieraczki, podnoszenie prostych nóg itd) podciaganie piramidka To tyle ze wczorajszego treningu, dzisiaj mia³em bardziej zahartowanego ziomka ( xd) tak¿e trening lepszy :D Rozgrzewka : Bieganie ( do 1km), podci±ganie , 3x5 Trening w³a¶ciwy : 5mu, 3x 8 podci±gniêæ ( robiê jeszcze smarowanie gwintów) dipy na dr±¿ku, podci±ganie piramidk±, zmiany chwytów, body bangers, wymyki , pompki odwrotne, body dips, Australian pull ups, diamenty, pompki krótki, podci±ganie podchwytem, pompki piramidk± 10-1 tylko , pompki na jednej rêce 2x6 , na koniec 400 m biegu :) To tyle

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skwer szarych szeregów, wpisz sobie w nawigacje , doprowadzi Cie do parku a potem ju¿ trafisz, musisz tylko pochodziæ troche po parku :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Calkiem spoko droga , dzisiaj szukalem ale nie znalazlem :D a bylem na ulicy duzej .. wystarczylo troche przed siebie przjesc i vyj byl xd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Siema ! Dawno nie pisa³em, æwicze ca³y czas ale przez studia zapominam o pisaniu :/ Wczorajszy trening z ziomkiem na placu nieopodal mojego lokum ! :P Rozgrzewka 5 podci±gniêc, 5 dipów , 5 pompek, 5 wznosów nó To by³a jedna seria , zrobilismy takich seri gdzie¶ z 6, z czego w podciaganiu zmienialismy chwyty, ró¿ne pompki, ró¿ne dipy... Pó¼niej zrobi³em z 5 mu, podci±ganie, dipy piramidk± bez schodzenia z dr±¿ka, pompki, plank, próby hs,podci±ganie z asekuracj± ( piêkna rzecz), na koniec zrobi³em jeszcze z 20 dipów , max podci±ganie i to wszystko :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Siema ! Sory, ¿e nie by³o wpisów, nie mia³em internetów :D Ca³y czas æwicze, pozna³em ziomków , æwicze z nimi na si³ce lub w plenerze, tylko kalistenika, stabilizacja i jakies tbc bootcamp itd :D ¶wietna sprawa, pochwale sie progresem niebawem :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sieemaaaaaaa ! Smutno mi, że starego forum już nie ma ,te dzienniki , ten klimacik :D, ale nie ma co płakać trzeba zrobić nowy dziennik :D

Zajarałem się strasznie skazanym na trening , więc mój plan to opiera sie o magiczna 6 :D

Poniedziałek : plecy bicepsik, Podciąganie 2-3 serie

Wtorek: Dolna część pleców, mostek 2-3

Środa : barki, HS 2-3

Czwartek : core, wznosy nóg 2-3

Piątek : nogi, Przysiady 2-3

Sobota: Klatka , pompki

Trening jest szybki, staram się wykonywać ćwiczenia czysto technicznie, czysto siłowo :D Postawiłem sobie za cel osiągnąć wszystkie 6 poziomów mistrzowskich opisanych w skazanym. Jak mi się to będzie podobać to zostane przy tym treningu, mam czas :D Napewno będę ten "plan" edytował , jestem już na takim etapie, że zna się pare ćwiczeń, więc zawsze coś się dorzuci, coś się zrobi nie planowanego :D

Często do treningów dorzucam np trening na flage,mu, hs to na co mam ochote :D

Moje priorytety :

Magiczna 6 (w sumie piątka, wznosy nóg to pestka :D)

Hs+Hf

Hf umiem na 90 %, z hs mam troche problem, raz mi się udaje utrzymać balans przez 20 sek, drugi raz nie potrafię przez 2 xD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No masakra, ale porównując siebie gdy zaczynałem, to nawet nie wiedziałem jak przy ścianie stać :D A teraz to tylko szlifować balans :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jaki jest wasz pomysł na nauke hs ?

Jedni mówią żeby robić pompki przy ścianie, drudzy żeby próbować bez ściany, inni żeby ruszać nogami podczas stania, ja już sam nie wiem :D Zwykle robie po prostu próby stania , bez żadnej ściany ale nie widze jakiegoś progresu :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy wspominałem może o technice?

Jeżeli nie, to...

Najważniejsze w HS to praktyka. To jest nie podważalne.

Ważne jest by rozwijać siłę w barkach, więc trenuj barki przeróżnymi ćwiczeniami.

Jeżeli jak kolwiek potrafisz się wynieść do góry, i nie boisz się, że spadniesz, to zostaw ścianę.

Przez to tracisz możliwość balansu.

Jeżeli bardzo chcesz dodać ścianę do treningu, to by było to w jak najmniejszym stopniu.

Przed każdą serią stania na rękach przypominaj sobie jak powinna wyglądać technika.

No i praktyka, tylko to Ci pozostaje :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Tym sposobem w ciągu tygodnia będziesz już w stanie utrzymać ładnego HS. :)

Dodatkowo możesz próbować opierania się o ścianę, ale zalecam z grubej rury, czyli opcja powyżej. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czwarty dzień ćwiczenia hs , znaczna poprawa. Moge spokojnie utrzymać 10 sekund za każdą próbą :)

Niebawem opisze jak wyglądają moje codzienne treningi :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Gratulacje. ;D

Jak będę miał troszkę więcej wolnego czasu to otworzę stare forum to będziecie mogli linki sobie podpiąć do starych dzienników. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

co zmieniłem, w sumie to nic , po prostu ćwiczę cześciej hs niż wcześniej :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...