Jump to content
Workout Athletes

Cześć wszystkim :D

Jack Carver
 Share

Recommended Posts

Cześć :) Jestem tu nowy. Mam 17 lat i trenuję street workout od 2 lat. Kiedy pierwszy raz zobaczyłem na filmikach w internecie ten sport, od razu stwierdziłem że jest to niesamowite i muszę tak umieć. Jak się szybko okazało, nie miałem siły ani razu się poprawnie podciągnąć, zaczynałem robiąc łatwiejsze wersje pompek w domu, ale się nie poddałem :) Od kiedy zacząłem trenować przytyłem 15 kg (byłem skrajnym ektomorfikiem), poprawiłem sylwetkę, siłę, ale także charakter, za co uwielbiam ten sport :) Po kilku miesiącach zacząłem notować szybki progres w sile w bazowych ćwiczeniach, z trikami jest sporo słabiej, między innymi ze względu na mój wzrost (1,90m), ale staram się :D

• Lubię to 1
  • Jest moc! 3

• Administrator

Siemanko, witamy w rodzinie. No to powiem Ci ze wzrost masz troszkę za duży jak na Street Workout, ale są tacy którzy sobie świetnie radzą nawet z takim wzrostem. Nie pamiętam jak się nazywał kolega Adama Raw on miał chyba tyle wzrostu i wszystko ładnie robił :D

Masz jakieś swoje filmiki na yt, czy jeszcze? :)

• Lubię to 1

Filmików jeszcze nie mam, może za kilka miesięcy jakąś sklejkę zrobię. Umiem głównie prostsze elementy, choć wystarczy kreatywność i na drążkach można najróżniejsze rzeczy robić (np. wiszenie na palcach u stóp głową w dół czy nieskończona ilość kroków do muzyki połączonych z podciąganiem daje super efekt) :) Z jednej strony irytujące jest kiedy widzę na grupach o SW na facebooku jak 14-latek ma jakieś 1,6m wzrostu i pisze że ćwiczy kilka miesięcy dołączając filmik jak już straddle planche próbuje i jakoś to wygląda u niego, ale widziałem też na instagramie osoby które mają 1,95m i robią fronta na 1 ręce, także na upartego chyba się da :) 

• Jest moc! 2