Skocz do zawartości

tetezz

Aktywny Użytkownik

Zawartość dodana przez tetezz

  1. Trening po lampce wina, czemuż miałby się nie liczyć, czy to tak dużo? Jeśli dałeś radę to świetnie Powodzenia w trenigach, nawet nie zauważysz jak szybko zaczniesz robić postępy
  2. tetezz

    Oćpany zwodnik MMA

    Co do zioła, to w Polsce nigdy nie ma pewności co się dostaje. Co innego w krajach, gdzie zioło jest legalne, tam przynajmniej wiem co dostaję
  3. Ja byłem gotowy zrobić wszystko byle szybko wrócić do treningów Miałem plastry typu Opokan Med, trochę tam grzały, w szczególności jak się na nich leży, dlatego też nie nakleja się ich na noc (tak jak w moim przypadku gdy leżałem na plecach i na plecach miałem plaster, bo w tedy to można poczuć, że coś grzeje ) Jak na razie wszystko idzie w dobrym kierunku, coraz mniej boli, ale jeszcze sprawia dyskomfort w niektórych sytuacjach. Boje się na razie podciągać, bo czuję w tedy te plecy, więc muszę wymyślić jakąś alternatywną opcje, żeby wzmocnić te plecy. żeby tylko nie wróciło to podczas jakiegoś podciągania.
  4. Niedziela 30.03.2014r., Poniedziałek 31.03.2014r. , Wtorek 01.04.2014r., ¦roda 02.04.2014r. Wolne mcfinn myślę;, że jest już poprawa, ponieważ jeszcze w niedziele miałem strasznie ograniczone ruchy, za każdym razem gdy ruszyłem ręką czułem ból. Zużyłem już 3 plastry rozgrzewające (12h) i dziś mogę powiedzieć, że jest różnica, ponieważ mogę już wykonywać jakieś wstępne krążenia ramion, ale jeszcze odczuwam ból gdy robię krążenia prawą ręką, a ból występuje w lewej stronie pleców. Gdy będę czuł, że te krążenia ramion nie sprawiają mi większego problemu lecę na basen, bo to podobno najlepsza forma rehabilitacji. Mam nadzieję, że do ko?ca tygodnia wyleczę się z tego, a i oczywście teraz przed każdym treningiem porządna rozgrzewka
  5. Sobota 29.03.2014r Dzie? spędzony na pogotowiu i dalej z tym samym bólem Dynloth a długo się ten ból utrzymywał? Ps. Musiało tak być, bo za łatwo mi szło
  6. Piątek 28.03.2014r. Dzie? spędzony z jeszcze większym bólem pleców
  7. U mnie jest to samo, zanim dziewczyny zrozumieją, że bycie chudą to za mało,bo trzeba jeszcze ujędrnić to ciało Nawet nie czuję kiedy rymuję Fajnie by było mieć taką kobite z którą można by pójść na drążki
  8. Czwartek 27.03.2014r. Dwie szczepionki + ból pleców, myślę, że to będzie na tyle w dzisiejszym treningu
  9. Fajnie tak mieć masażystę w domu, w szczególności jak się trenuje i czasami wskoczy jakaś bolączka
  10. Ooo ScyTher właśnie to są okolice tego miejsca, pewnie to jakoś nadwyrężyłem, myślisz, że odrobina czasu pomoże? Próbowałem to jakoś rozciągać w miarę swoich możliwości, ale zbytnio nie dawało to rezultatu, mogą pomagać na to jakieś masaże? Może mcfinn by coś o tym wiedział?
  11. Wtorek 25.03.2014r. Klatka + triceps, brzuch ¦roda 26.03.2014r. Barki, Przedramię, Brzuch, Nogi Już wiem skąd ból w lewej łopatce. Podczas robienia wycieraczek na ziemi, trzymając się rękoma po bokach, strasznie rozciągał się ten mięsie? i teraz troszeczkę przeszkadza, na szczęście nie czuć go podczas podciągania
  12. No to tak jak mówiłem, w dzie? treningu brzucha i nóg wstawić jakiś trening technik. Np. W dzie? brzucha, przed treningiem właściwym zrobić trening na Human Flag, czyli patrzysz poradniki na youtube oraz np. to co ja mam w planie (popatrz na forum może inni użytkownicy mają jakieś inne ćwiczenia na HumanFlaga) Pewnie nie dasz rady zrobić prób HumanFlaga, więc zastąp to jakimś dobrym ćwiczeniem których nie brakuje w tutorialach na yt. HumanFlag Trening: Zwis w pozycji początkowej HumanFlag 5s/5s/7s Podnoszenie do ko?cowej pozycji HumanFlag(tyle ile potrafisz) 3/4/5 Próby HumanFlag 5/5/5 Hand Stand w dzie? nóg, to już jak chcesz, przed czy po treningu i po prostu jak Ci wygodnie będzie, czy to przy ścianie, czy też lu?no. Jeśli jesteś bardzo początkującyć w HandStandzie to spróbuj nauczyć się nie upadać jak kłoda na plecy , tylko przekręcać się i lądować na rękach. Jak to opanujesz to proponuję lu?ny HandStand na twardej powierzchni, ponieważ w tedy możesz działać palcami i tak utrzymywać równowagę PS. Ja codziennie katuję ręce, więc jak są jakieś techniki to robię ćwiczenia do nich przed tym całym treningiem. A Hand Stand ćwiczę kiedy się tylko da, ale z własnego doświadczenia wiem, że na zmęczonych rękach o wiele gorzej wychodzi niż by to było świeżo po całodniwym odpoczynku.
  13. Myślę, że jak robisz brzuch i nogi, gdzie ręce zbytnio nie pracują to mógłbyś dorzucić naukę jakieś techniki, chociażby HandStandu
  14. Pow3r żeby się nie okazało, że nawet nie zauważysz jak przekroczysz tą granicę, bo Twoje postępy są na prawdę zdumiewające
  15. ¦wietnie, powodzenia PS. Wstaw dokładnie plan którym będziesz ćwiczył
  16. Poniedziałek 24.03.2014r. Plecy + biceps Banan dobra nie gniewam się, bo mi chociaż dzisiaj fajny trening wyszedł, jak dla mnie dużo podciągania, bo: 4x8 szeroki nachwyt 4x9 nachwyt zwykły 4x10 podchwyt PS. Mam zamiar zakupić zegarek z interwałami co bym mógł odliczać sobie przerwy, bo mi trening schodził ostatnio po 2h, a dzisiaj jak sobie odliczałem przerwy to już tylko 1,5h
  17. Sobota 22.03.2014r. / Niedziela 23.03.2014r. Wolne No i mi Banan wykrakał i mi się wogóle nie chciało robić treningu w sobotę
  18. Piątek 21.03.2014r. Klatka + triceps HandStand już coraz lepiej wychodzi Niestety troszeczkę czułem zmęczenie rąk, ale to pewnie po dipsach bo zrobiłem ich na początku bardzo dużo. Mam nadzieję, że po niedzielnej przerwie będzie więcej siły
  19. Czwartek 20.03.2014r. Plecy + biceps Dzisiaj ładna pogoda więc nie obyło się bez treningu HandStandu
  20. Wtorek 18.03.2014r. Triceps + klatka ¦roda 18.03.2014r. Barki, Przedramię + próby i trening pod Human Flag Dziś już fajnie zaczynam czuć działanie treningu, a nie tylko zmęczenie jak to było wczoraj
  21. szklanek23 trenowałeś czy dalej trenujesz bieganie? Tak pytam bo też kiedyś biegałem, ale narazie zrobiłem sobie przerwę bo trzeba masę złapać Biegałeś może na 10km? Jak tak to pochwal się jaką życiówkę wykręciłeś Ja pamiętam, że jak doszedłem do 39 min / 10km (w ulicznym biegu) to zaprzestałem treningów, ale na prawdę to był świetny sport (mam zamiar do tego jeszcze wrócić )
  22. Witam z powrotem, 11 dni przerwy już za mną. Poniedziałek 17.03.2014r. Plecy + biceps Znów powrót, a z nim jak zwykle nowe pomysły: -więcej Hand Standu -więcej wycieraczek na drążku - więcej dipsów na klatkę
×
×
  • Dodaj nową pozycję...