Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

TRENER

 

Co o tym myślicie? 

  • Lubię to 1
  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koleszka wygląda jakby był przygnębiony:D 

Ogólnie wszystko fajnie bo podparte badaniami więc dla mnie bomba 🙂

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Info o cardio z innej perspektywy niż wszędzie uczą 

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Zapoznam się z całym filmikiem i Wam powiem 😄 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Przez Planu
      No to musiałem założyć ten dział  . No a więc. Jest taka sprawa że jak wielu tutaj użytkowników przygotowywuje sie na treningi sztuk walki ( Mysle nad MMA albo Muay Thai ) . Ale to mniej ważne . Trenuje to co dostałem od Dynlotha , tylko bez różnych technik SW bo to mi nie potrzebne . No mam zamiar też biegać 30 minut ( 3 razy w tygodniu ) W Niedziele robie Aero. No a przez reszte dnia sie troszke lenie , ale to jest taka regeneracja . A więc 3 dni w tyg. biegam i jeden raz aero . W dwa pozostałe dni chce robić Trening Cardio . Tylko jest problem że mało waże bo 59 kg , a moj wzrost to 172 cm . Chcialbym dopracować wage do 65 , i nie wiem jak to zaplanować . ( Jeszcze chodze do szkoly ) , wiec trening robie po szkole gdzieś około godziny 17.00 a potem miałem zamiar robić 2 cz. treningy czyli bieg dystansowy (30 min) lub to Cardio . Co myślicie , Czy kardio bd ważne dla zawodnika powiedzmy Muay Thai ? czy jest jakaś inna lepsza forma na kondycje i spalenie tkanki tłuszczowej . W zasadzie to jestem chudy ale Cardio jest wskazane. Prosze o odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...