Jump to content

Cześć Ekipa


Gwarka
 Share

Recommended Posts

Cześć ?

Lat 37, 156cm wzrostu

Od prawie 3 lat trenuje pole dance, z przerwami na początku (pewnie z powodu braku efektów wow?). 

Od ok. Roku regularnie, staram się bez wykrętów ?

Probuje wzmocnić chwyt i ręce, ponieważ z grupa próbujemy swoich sił w biegach typu OCR, Runmaggedon. 

Z powodu wzrostu (156cm), musze nadrobić sila i wyskokiem bo do wielu przeszkod ledwo sięgam. Plan jest by przejść je kiedys bez pomocy ??

W tym miesiącu zaczęłam trenować dodatkowo szarfę i koło. 

Problematyczne partie, pewnie jak u większości kobiet ?, brzuch i boczki. Nijak nie mogę stracić nadmiaru tkanki tłuszczowej w tej partii ?

Od lutego nie jem mięsa,  nie jest to żaden weganizm, ale po prostu mnie odrzuciło od mięsa. Staram się słuchać swojego organizmu. 

W związku z dużą ilością wygięć na treningach mam problemy z odcinkiem lędźwiowym ☹ moze znacie jakieś codzienne ćwiczenia żeby rozluźnić ta czesc kręgosłupa? Moj fizjo mowi ze musze wlasnie wzmocnić brzuch, i niestety wiem ze ma rację ?

Miło Was poznać ?

 

 

  • Lubię to 3
  • Jest moc! 1
Link to comment
Share on other sites

Indywidualne Plany Treningowe

Godzinę temu, Dynloth napisał:

Witaj Gwarka, wzmocnić brzuch i rolować i rozciągać prostowniki kręgosłupa. ?

Jeżeli interesowałby Ci plan treningowy, to chętnie pomogę. Skąd pomysł na OCR i Rummaggedon? Przygotowania do ninja warrior? ? 

Z tym brzuchem to wiem ?? tylko ta partia ciała jest dla mnie najtrudniejsza. Co do planu dzięki ?pewnie kiedyś. Musze popracować nad konsekwencja i systematycznością ? bo bez tego żaden plan nie pomoże. 

Wciągnęła mnie przyjaciółka, jako wyczyn roku, na trasę Intro open. Bo ja nie znoszę biegać ?? no i tak zostalo ze wpadła Korona w tym roku, i przygotowujemy się do Classica open w przyszłym i bardzo bym chciała pobiec w Elite choćby Rekruta. Ale jak pisałam, jestem niska i musiałabym nadrobić sila i mocnym wyskokiem chyba ?

Ninja Warrior ??? to bylby wyczyn życia ???

Próbowałam juz wielu planów,  w żadnym nie wytrwałam. Stąd pewnie efekty są, ale słabe i musze dluuuuuugo nad nimi pracować ? 

 

Godzinę temu, Banan napisał:

Witaj w ekipie I jak Ci się podoba Pole Dance? Łapy pewnie wzmocnione fest po 3 latach treningów. ?

Uwielbiam ? Łapy żadna rewelacja, bo regularnie od roku dopiero. Jak zaczęłam teraz szarfę i kolo to jednak odczuwam że przedramiona słabsze. Na szczęście bez zakwasów i bólu tylko skurcze w czasie treningu. 

Ciężko jest mi się przełamać i trenować w domu pole dance, mimo ze rurka stoi. Dostęp do lekcji online tez jest. 

Mysle, ze jak w końcu włącze pełny bieg to wtedy będzie można mówić ze łapa fest ?

Banan, Ty też trenujesz pole dance? Jakimi ćwiczeniami wzmacniasz brzuch? ? dzięki ?

  • Lubię to 2
  • Jest moc! 1
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
W dniu 8.10.2021 o 10:57, Gwarka napisał:

Cześć ?

Lat 37, 156cm wzrostu

Od prawie 3 lat trenuje pole dance, z przerwami na początku (pewnie z powodu braku efektów wow?). 

Od ok. Roku regularnie, staram się bez wykrętów ?

Probuje wzmocnić chwyt i ręce, ponieważ z grupa próbujemy swoich sił w biegach typu OCR, Runmaggedon. 

Z powodu wzrostu (156cm), musze nadrobić sila i wyskokiem bo do wielu przeszkod ledwo sięgam. Plan jest by przejść je kiedys bez pomocy ??

W tym miesiącu zaczęłam trenować dodatkowo szarfę i koło. 

Problematyczne partie, pewnie jak u większości kobiet ?, brzuch i boczki. Nijak nie mogę stracić nadmiaru tkanki tłuszczowej w tej partii ?

Od lutego nie jem mięsa,  nie jest to żaden weganizm, ale po prostu mnie odrzuciło od mięsa. Staram się słuchać swojego organizmu. 

W związku z dużą ilością wygięć na treningach mam problemy z odcinkiem lędźwiowym ☹ moze znacie jakieś codzienne ćwiczenia żeby rozluźnić ta czesc kręgosłupa? Moj fizjo mowi ze musze wlasnie wzmocnić brzuch, i niestety wiem ze ma rację ?

Miło Was poznać ?

 

 

Siemanko jak postępy? :)

  • Lubię to 1
Link to comment
Share on other sites

1 godzinę temu, Michal napisał:

Siemanko jak postępy? ?

Cześć ? progres jest. Na 2022 dalam sobie cel dojście do handspringa w pole dance, no i się udało. Teraz muszę wzmocnić pozycje i doszlifować wejście do pozycji ? nowy cel: stanie na rękach. Wiec wzmacniam barki, ramiona i brzuch ? wrzucam sobie codziennie plan do wykonania poza treningami pole czy szarfy. Jak czyje zmęczenie organizmu to rozciąganie chociaz. Dorwałam w bibliotece książkę Siła bez siłki Mark Lauren i studiuje ? a żeby się nie nudzić codziennie zmieniam ćwiczenia na dane partie ciała, albo sposób ich wykonywania 

Taki samouk trochę ze mnie, więc daaaaaleka droga przede mną, ale nigdzie mi się nie spieszy ? pogoda dopisuje wiec probuje się zmobilizować do treningów na powietrzu z rana ? ale chyba przez treningi brakuje mi snu. To normalne że nie mogę się dobudzić rano i potrzebuje więcej spać? ?

No i są dni kiedy się nie chce ????

  • Jest moc! 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...