Skocz do zawartości
kubasiuk

Zwiêkszenie si³y na pocz±tek

Rekomendowane odpowiedzi

TRENER

Ewentualnie zachêcam do zakupu Naszego planu treningowego uk³adanego indywidualnie. :) http://uliczny-trening.pl/forum/viewthread.php?thread_id=69

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

B³êdem jest robiæ tyle powtórzeñ... Na pocz±tku powiniene¶ siê skupiæ na technice i ma³ej ilo¶ci powtórzeñ w celu stymulacji uk³adu nerwowego. Zaleca siê te¿ trening wstêpnej adaptacji w celu przystosowania siê tkanki ³±cznej i miê¶niowej do wysi³ku czyli na pocz±tek trening na 50%-60% swoich mo¿liwo¶ci. I jeszcze jedno: stawy w Twoim wieku nadal siê rozwijaj± i nie warto ich nadwyrê¿aæ. Jednym s³owem ,,palenie miê¶ni'' na pocz±tek jest niew³a¶ciwe i my¶lê, ¿e wiêcej osób to potwierdzi. Dlatego zalecam trzymaæ siê na razie tylko skazanego je¶li ju¿ z nim zacz±³e¶ przygodê :) Przyznam te¿ szczerze, ¿e Kokosa znam osobi¶cie i ¿eby go nie krytykowaæ bo nie mam tego na celu powiem tylko jednym zdaniem, ¿e powinien uzupe³niæ swój zakres wiedzy na temat æwiczeñ i anatomii uk³adu ruchu. Ja te¿ nie wiem wszystkiego o wszystkim, uwa¿am, ¿e o wielu rzeczach jeszcze siê dowiem i staram siê du¿o czytaæ, ogl±daæ, obserwowaæ zaawansowane osoby, czerpaæ wiedzê równie¿ od osób które wiedz± wiele na temat ró¿nych rzeczy dziesiêciokrotnie bardziej ni¿ ja, ¿eby nie pope³niaæ ,,b³êdów treningowych'' lub pope³niaæ ich mniej :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czy mozesz przejsc na kolejny poziom skazanego ? ja przechodzilem osiagajac ten ostatni, przejsciowy, czy jak sie on tam nazywal. I kolejny i nastepny. Czy mi pomogl Skazany ? w niektorych aspektach z pewnosci : np technika powtorzen, czy tez nowe umiejetnosci (kiedy cwiczylem ze skazanym nie moglem ustac na rekach przy scianie, ale dosc szybko sie to zmienilo, pewnie tez przez wszsytkie inne cwiczenia). Jesli np nie mozesz wykonac poprawnego powtorzenia danego cwiczenia, to sproboj ,,smarowania gwintów". Jesli tworze komus plan, zwlaszcza tym ostro poczatkujacym, staram sie przynajmniej z poczatku skonstruowac tak aby go wykonali i byli zadowoleni. Widze wtedy przyrost w miesniach i powtorzeniach, a delikatnie, bezkontuzyjnie wchodza na kolejny level, np kolega ktory mogl sie podciagnac max 2 razy podchwytem w miesiac podciagal sie juz 10 razy, po poltorej miesiaca potrafil przejsc do german hang zachaczajac o tuck front lever. Ale plan byl nie za lekki nie za ciezki. Z kolei ja cwicze na hardzie, z gory wiem ze jakiegos treningu nie wykonam ale go robie. Jest to meczace ale progress jest dla mnie bardzo wazny :) co prawda ida za tym naciagniecia ale to kwestia wycwiczenia. Tak wiec lekki trening z skazanego jest rozwiazaniem, aczkolwiek 3 treningi po 10 minut to naprawde malo. Przez 1 miesiac zakladajac ze zaczynasz od zera jest OK, ale potem az prosi sie o cos pod siebie. Moim zdaniem cos na wprawe na poczatek, smarowanie gwintow, opanowanie do perfekcji latwiejszych krokow i jasno ulozony, skoordynowany split. W skazanym tez byly rozne rodzaje treningow, 3 dniowy a nawet na caly tydz wiec mozesz poprobowac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Czyli mamy kolejny g³os na to, ¿eby na pocz±tku nie robiæ treningów z maksymalnym wydatkiem zasobów energetycznych :)karamba A specjalne plany pod skille te¿ tworzysz? :D Bo w tym jestem trochê kiepska i ostatni mój plan pod skille by³ okropny :o

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najlepszym rozwi±zaniem bêdzie jak kubasiuk siê wypowie siê na temat mojego planu co mu przedstawi³em. ZIPOLA chcesz trening na skille to ci podam tylko napisz co chcesz umieæ :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Kokos od Ciebie nie chce. Nie powiem szczegó³ów dlaczego bo nie chcê krytykowaæ. Powiem tylko, ¿e wole od kogo¶ kto na prawdê siê na tym zna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ZIPOLA, pozwolisz ¿e siê podepnê pod Ciebie bo mi we wtorek mój trening niezbyt na razie pasuje do æwiczenia Muscle Up'a, Flage, no i planche których w ogóle nie próbujê na razie, a po namy¶le móg³bym jednak zacz±æ. Ze staniem na rêkach narazie progress jest :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

zelq to siê podpinaj :D Fajnie, ¿e kto¶ jeszcze ma podobny cel do mojego :) A mia³e¶ w rêkach PDFa Sommera? Tam s± ¶wietne æwiczenia pod skille, ksi±¿ka typowo dla gimnastyków :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jedyne dwie ksi±¿ki o æwiczeniach jakie mam to skazany 1 i 2, na dodatek w PDF ( Nie wiem czy Ty mi czasem nie wysy³a³a¶ jednego ;)). Tam Flaga niby jest ale trochê opornie mi idzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ehhh ZIPOLA ja sie nie znam na tworzeniu planów. Naprawde. Jestem samoukiem i plany tworze w oparciu o rozne fudnamentalne zasady, tajnikow nie znam. Ukladam ludziom, widze progress i polecam kolejnej. Wymyslam nowy tryb wydajniejszy i daje kolejnym. Caly czas sie rzowijam w tym wzgledzie. Sam na sobie wycwiczylem np MU, nie robilem cwiczen na pale, plan byl skierowany pod MU. Tak samo cwicze pod flage ? czy widze progress ? tak widze. Jesli chcesz moglbym Ci ulozyc ale naprawde nie moge Ci powiedziec ze zadziala :) Moje plany opieraja sie ,,targaniu miesni" - te najlepsze plany (oczywiscie beginnerowi nie dam jakiegos przepisu na smierc :D ) sa trudne, bo uwazam ze najlepsza metoda to ciagle probowanie, a takze duzo samozapracia. Dlatego mimo ze wiem ze nie utrzymam FL to zaczynajac od tucka, teraz juz prawie sie rozprostowalem :) moge ci ulozyc cos pod jedna technike, jeden dzien. Ja sie czegos naucze a Ty nic nie stracisz :) generalnie mam pozytywne opinie, ale moja specjalnoscia sa Ci mocno poczatkujacy; mozemy sprobowac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie rzecz bior±c ju¿ u³o¿y³em sobie plan dzia³ania: trening 3x w tyg ze "skazanego", dodatkowo w dni wolne æwiczenia pompek od kokosa który poradzi³ mi ¿eby zacz±æ od szerokiego rozstawu ramion i stopniowo zmniejszaæ, i po zakupie dr±¿ka "smarowanie gwintów" na podci±gniêcia. Jak my¶licie?Mo¿e byæ na pocz±tek?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kubasiuk imo ja bym zrobi³ 3 dni w tygodniu skazanego reszta albo regeneracja albo cardio(bieganie, rower, skakanka, p³ywanie), poniewa¿ jak nie æiczy³e¶ to szybko siê nabawiæ o kontuzje mêcz±c miê¶nie przez ca³y tydzieñ :) no ale to jest tylko moja opinia :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no a czemu nie roz³o¿ysz tego na d³u¿sze serie w takim razie ? np. 3x3x3x3 i 25 sec przerwy pomiêdzy æwiczeniami i z ka¿dym kolejnym dodatkowym dniem dodajesz do ka¿dej seri 1 powtórzenie gdy dojdziesz do 8 powtórzeñ w 4 seriach, dodajesz 5 serie i zaczynasz znowu od 3 powtórzeñ tylko ¿e masz serie dodatkow± :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bo planowalem robiæ te pompki z rozstawem na serokosc ³okci, i stpniowo zmniejszac rozstaw a¿ dojde do normanych, ale nie wiem czy to zadzia³a?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jest metoda z ksi±¿ki Nagi Wojownik :) najpierw szeroko i z nabieraniem si³y schodzi siê do w±skich pompek :) ale nie na ka¿dego to dzia³a :) Dlatego lepiej robiæ prawid³owe pó³ pompki seriami tak jak pisa³em :) potem dobijesz do normalnych :) jak ju¿ bêdziesz w stanie zrobiæ normalnych 3x3 :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Te¿ my¶lê, ¿e metoda Pieta jest dobra :) Zreszt± pisa³am wy¿ej o przyzwyczajaniu siê miê¶ni, uk³adu nerwowego itp. dlatego uwa¿am, ¿e Piet ma racjê w tym co pisze :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...