Jump to content

[Dziennik] Forcer masuje.


Forcer
 Share

Recommended Posts

Indywidualne Plany Treningowe

  • Replies 83
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Masa: Tydzie?, Dzie? 7 Trening: ¦RODA: (PLECY+BICEPS) Podciąganie nachwytem szeroko 6/6/6 Krótkie pompki z rękoma wąsko 20/20/20 Podciąganie podchwytem zamkniętym 6/6/6 Pompki z jedną ręką na podwyższeniu 10/12/14 Podciąganie nachwytem 6/8/8 Jedzonko: Posiłek 1. Płatki owsiane + mleko Posiłek 2. Zupa pomidorowa Posiłek 3. Grzanki Posiłek 4. Ryż + pomidor + kotlet Posiłek 5 Zupa pomidorowa Posiłek 6 Kotlet schabowy Posiłek 7 3x krokiety

Link to comment
Share on other sites

Masa: 2 Tydzie?, Dzie? 1 Od teraz jak zauważyliście wstawiam od czasu do czasu wpisy i tak będzie teraz, ponieważ nie chce mi się pisać co jadłem codziennie bo to bez sensu . Dzisiaj waga 63.5 kg. Dzisiaj nauczyłem się robić grzanki więc będzie pompa i będę jadł prawie codziennie jajka xD. Trening: PI?TEK: (Uda+łydki) Przysiad z wykrokiem 20/20/20 Kaczy chód 30s/30s/40s Przysiady na jednej nodze 10/10/12 Wspięcia na palce 30/30/30 Przysiady z pompką i wyskokiem 10/12/12 Jedzonko: Posiłek 1. Płatki owsiane + mleko Posiłek 2. Serek Wiejski Posiłek 3 Grzanki Posiłek 4. Zupa Pomidorowa. Posiłek 5. 3x stek + 2x kromka chleba + ketchup Posiłek 6 pizza

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...