Skocz do zawartości
Base

Powrót do formy czas start!

Rekomendowane odpowiedzi

TRENER

Zróbmy tak.:

Przysiady na jednej nodze 6/8/10

Przysiady ze sztangą dobierz taki ciężar żebyś zrobił maks 10 powtórzeń i zrób takie 3 serie.

Przysiady wykroczne tylko tutaj po 10 wykroków na 1 nogę. I oczywiście 3 serie. 

Wspięcia na palce, taki ciężar żebyś zrobił 14 powtórzeń razy 3 serie. 

Przysiad z wyskokiem 12/14/16

 

I będzie ok 🙂

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To przy następnym treningu tak zrobię 😁 mam nadzieję że będę mógł po tym chodzić 😂 bo mam codziennie do pokonania schody jeszcze 😂 zachciało się mieszkać na 3 piętrze 😁

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Czekam na recenzje, mam nadzieję żę będzie moc 😄 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Święta święta i po świętach 😂 ciężko było z treningami ale udało mi się od czasu do czasu parę pompek zrobic 😁

 Sylwestrowy trening oczywiście już został zrobiony 

 

Pompki z rękoma szeroko 14/14/16 już przy ostatniej serii czułem klatkę i tricka 

 

Pompki diamentowe 14/16/16 tutaj już w drugiej serii przy 9 musiałem odpocząć 30/40 sekund i dokończyłem do 16 powtórzeń . W trzeciej serii było to samo 

 

Pompki z nogami na podwyższeniu 14/14/16

Druga seria już ledwo ledwo ale zrobiłem 14

W trzeciej serii w połowie musiałem odpocząć i dopiero mogłem dokończyć serię

 

Dipy 8/10/12 tutaj przy ostatniej serii 2 ostatnie powtórzenia były ciężkie

 

Pompki na kostkach 12/14/14 tutaj ostania seria przy 10 powtórzeniu została przerwana 20 sekund odpoczynku i dokończyłem 

Oczywiście kostki bolały 😁😁 

  • Jest moc! 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

No to powiem Ci że ładnie poleciałeś 😄 Trening zrobiony dobrze, a jeżeli czujesz partie mięśniowe które były w planach to tym bardziej wszystko jest jak należy 😄 

Co do kostek to ból przejdzie przyzwyczaisz się i nie będzie bolec ale za to fajnie nadgarstki się wzmacniają 🙂

Udanego sylwestra i szczęśliwego nowego roku, w którym będą same progresy ❤️ 

 

 

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście dzisiaj Sylwester na spokojnie jutro trening ABS będzie zrobiony jak najbardziej 😁💪 Dzięki bardzo i wzajemnie wszystkim życzę 💪

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Oo czyli lepsza zdrowsza wersja no i super, oby jutro trening brzucha też tak dobrze wszedł 😄

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak jak mówiłem Sylwester na spokojnie i trening zrobiony 😁

 

Brzuszki do pozycji V 12/14/16 druga seria już dała mocno w kość czułem jak brzuch pali ale zrobiłem 14 , już w trzeciej serii nie było tak dobrze i musiałem w połowie odpocząć i dopiero dokończyć serię 

 

Wznosy kolan do klatki piersiowej 12/14/16 przy drugiej serii już paliło brzuch, trzecia seria już była z odpoczynkiem w połowie jakieś 30/40 sekund i dokończyłem serię

 

Mostek 50/50/60 tutaj ciężko już było w ostatniej serii już cały drgałem 😁 ale udało się wytrzymać😁

 

Scyzoryk 30/30/30 tutaj jakoś słabo czułem ten brzuch prawie wgl być może zbyt słabo miałem napięty 

 

Crunch kicks 12/14/16 czułem brzuch tutaj ale nie było kłopotów 

  • Jest moc! 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest moc Super poszło natomiast jak nie czujesz brzucha przy scyzorykach  to ja bym rozważyl zmienił na inne cwiczenie 🙂

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Jak chcesz wymienić to ja proponuję podnoszenie nóg z kąta prostego do drążka - czyli nogi nie mogą być niżej niż kąt prosty z tułowiem. Bardzo mocne ale i super ćwiczenie możesz sprawdzić ile razy tak zrobisz jeżeli zrobisz z 5-6 to dodamy do planu. 🙂

A jak nie to inne 🙂

Trening super poszedł gratuluję 🙂

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wycieraczki są też fajne ale trzeba mieć miejsce, jak i podnoszenie kolan na boki raz jeden bok a raz drugi 😊

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zapomniałem dodać relacji po treningu ale nadrabiam oczywiście wszystkie treningi wykonane jak najbardziej 😁

 

ŚRODA

Podciąganie nachwytem szeroko 6/8/8 

Pierwsze 6 na luzie, druga seria już w przy 4 powtórzeniu musiałem odpocząć , trzecia seria już ciężko 4 powtórzenia odpoczynek później już po 2 powtórzenia i musiałem odpoczywać

 

Pościąganie pullup podchwyt 10/12/12 jakichś dużych trudności nie miałem 

 

Podciąganie podchwytem zamkniętym 8/8/8

 

Pierwsza seria nawet spoko , druga seria już w połowie musiałem odpocząć , trzecia seria tak samo w połowie odpoczynek. Ale biceps dobra pompę złapał 😁

 

Podciąganie pullup nachwyt 10/12/12 też większych problemów nie było

 

Podciąganie chwytem młotkowym 8/2 no opadłem z siły przy tym ćwiczeniu nawet po dłuższym odpoczynku nie miałem siły się podciągnąć

 

 

CZWARTEK

 

 

Pompki z rękoma przy biodrach 10/12/12 bez większych trudności

 

 

Podciąganie samymi barkami w zwisie 10/10/12 bez większych trudności

 

Podciąganie na ręcznikach tutaj zrobiłem 4 powtórzenia i jakoś nie miałem wgl siły się podciągnąć się na tych ręcznikach dochodziłem do połowy ruchu i brak sił 

 

Pompki na piłce 12/12/14 tutaj czułem przedramię ale bez większych problemów 

 

Podciąganie za głowę no tego ćwiczenia to wgl nie byłem wstanie wykonać próbowałem się podciągać ale nie szło mi 

 

 

A dzisiaj wieczorem dam znać jak mi poszedł trening nóg 😁

 

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

No i ogólnie super, dobre treningi ładnie opisane - podoba mi się 🙂

Czekam na opis treningu nóg i niebawem przysiądę i przeanalizuje Twoje treningi żeby poprawić co będzie potrzeba 😄

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Bajeczka 😄 Kawa przed treningiem wleci? 😄

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie ja mam ten problem ze coffeina chyba na mnie nie działa 😂 nigdy kawy nie piłem ani nic 😂 ale spróbowałem sobie takiej przedtreningowki tam chyba jest 480 mg coffeiny i nic zero jakiejś reakcji organizmu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Oo to ciekawe 😄 Ale na mnie też zbytnio  nie działa wiele razy było tak, że wypiłem kawę i poszedłem zaraz spać 😄

W takim razie polecam Ci spróbować suplementu - Beta Alanina powinna Cie kopnąć fajnie 😄 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

No i super, na mnie fajnie działał 😄

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A właśnie jeszcze mam pytanie co do rozciągania , niby to robię ale i tak czuję że jestem pospinany. Masz może jakieś propozycje ? Albo gdzie mogę szukać pomocy ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×