Skocz do zawartości
Base

Powrót do formy czas start!

Rekomendowane odpowiedzi

TRENER

Zróbmy tak.:

Przysiady na jednej nodze 6/8/10

Przysiady ze sztangą dobierz taki ciężar żebyś zrobił maks 10 powtórzeń i zrób takie 3 serie.

Przysiady wykroczne tylko tutaj po 10 wykroków na 1 nogę. I oczywiście 3 serie. 

Wspięcia na palce, taki ciężar żebyś zrobił 14 powtórzeń razy 3 serie. 

Przysiad z wyskokiem 12/14/16

 

I będzie ok ?

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To przy następnym treningu tak zrobię ? mam nadzieję że będę mógł po tym chodzić ? bo mam codziennie do pokonania schody jeszcze ? zachciało się mieszkać na 3 piętrze ?

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Czekam na recenzje, mam nadzieję żę będzie moc ? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Święta święta i po świętach ? ciężko było z treningami ale udało mi się od czasu do czasu parę pompek zrobic ?

 Sylwestrowy trening oczywiście już został zrobiony 

 

Pompki z rękoma szeroko 14/14/16 już przy ostatniej serii czułem klatkę i tricka 

 

Pompki diamentowe 14/16/16 tutaj już w drugiej serii przy 9 musiałem odpocząć 30/40 sekund i dokończyłem do 16 powtórzeń . W trzeciej serii było to samo 

 

Pompki z nogami na podwyższeniu 14/14/16

Druga seria już ledwo ledwo ale zrobiłem 14

W trzeciej serii w połowie musiałem odpocząć i dopiero mogłem dokończyć serię

 

Dipy 8/10/12 tutaj przy ostatniej serii 2 ostatnie powtórzenia były ciężkie

 

Pompki na kostkach 12/14/14 tutaj ostania seria przy 10 powtórzeniu została przerwana 20 sekund odpoczynku i dokończyłem 

Oczywiście kostki bolały ?? 

  • Jest moc! 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

No to powiem Ci że ładnie poleciałeś ? Trening zrobiony dobrze, a jeżeli czujesz partie mięśniowe które były w planach to tym bardziej wszystko jest jak należy ? 

Co do kostek to ból przejdzie przyzwyczaisz się i nie będzie bolec ale za to fajnie nadgarstki się wzmacniają ?

Udanego sylwestra i szczęśliwego nowego roku, w którym będą same progresy ❤️ 

 

 

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście dzisiaj Sylwester na spokojnie jutro trening ABS będzie zrobiony jak najbardziej ?? Dzięki bardzo i wzajemnie wszystkim życzę ?

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Oo czyli lepsza zdrowsza wersja no i super, oby jutro trening brzucha też tak dobrze wszedł ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak jak mówiłem Sylwester na spokojnie i trening zrobiony ?

 

Brzuszki do pozycji V 12/14/16 druga seria już dała mocno w kość czułem jak brzuch pali ale zrobiłem 14 , już w trzeciej serii nie było tak dobrze i musiałem w połowie odpocząć i dopiero dokończyć serię 

 

Wznosy kolan do klatki piersiowej 12/14/16 przy drugiej serii już paliło brzuch, trzecia seria już była z odpoczynkiem w połowie jakieś 30/40 sekund i dokończyłem serię

 

Mostek 50/50/60 tutaj ciężko już było w ostatniej serii już cały drgałem ? ale udało się wytrzymać?

 

Scyzoryk 30/30/30 tutaj jakoś słabo czułem ten brzuch prawie wgl być może zbyt słabo miałem napięty 

 

Crunch kicks 12/14/16 czułem brzuch tutaj ale nie było kłopotów 

  • Jest moc! 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest moc Super poszło natomiast jak nie czujesz brzucha przy scyzorykach  to ja bym rozważyl zmienił na inne cwiczenie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Jak chcesz wymienić to ja proponuję podnoszenie nóg z kąta prostego do drążka - czyli nogi nie mogą być niżej niż kąt prosty z tułowiem. Bardzo mocne ale i super ćwiczenie możesz sprawdzić ile razy tak zrobisz jeżeli zrobisz z 5-6 to dodamy do planu. ?

A jak nie to inne ?

Trening super poszedł gratuluję ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wycieraczki są też fajne ale trzeba mieć miejsce, jak i podnoszenie kolan na boki raz jeden bok a raz drugi ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zapomniałem dodać relacji po treningu ale nadrabiam oczywiście wszystkie treningi wykonane jak najbardziej ?

 

ŚRODA

Podciąganie nachwytem szeroko 6/8/8 

Pierwsze 6 na luzie, druga seria już w przy 4 powtórzeniu musiałem odpocząć , trzecia seria już ciężko 4 powtórzenia odpoczynek później już po 2 powtórzenia i musiałem odpoczywać

 

Pościąganie pullup podchwyt 10/12/12 jakichś dużych trudności nie miałem 

 

Podciąganie podchwytem zamkniętym 8/8/8

 

Pierwsza seria nawet spoko , druga seria już w połowie musiałem odpocząć , trzecia seria tak samo w połowie odpoczynek. Ale biceps dobra pompę złapał ?

 

Podciąganie pullup nachwyt 10/12/12 też większych problemów nie było

 

Podciąganie chwytem młotkowym 8/2 no opadłem z siły przy tym ćwiczeniu nawet po dłuższym odpoczynku nie miałem siły się podciągnąć

 

 

CZWARTEK

 

 

Pompki z rękoma przy biodrach 10/12/12 bez większych trudności

 

 

Podciąganie samymi barkami w zwisie 10/10/12 bez większych trudności

 

Podciąganie na ręcznikach tutaj zrobiłem 4 powtórzenia i jakoś nie miałem wgl siły się podciągnąć się na tych ręcznikach dochodziłem do połowy ruchu i brak sił 

 

Pompki na piłce 12/12/14 tutaj czułem przedramię ale bez większych problemów 

 

Podciąganie za głowę no tego ćwiczenia to wgl nie byłem wstanie wykonać próbowałem się podciągać ale nie szło mi 

 

 

A dzisiaj wieczorem dam znać jak mi poszedł trening nóg ?

 

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

No i ogólnie super, dobre treningi ładnie opisane - podoba mi się ?

Czekam na opis treningu nóg i niebawem przysiądę i przeanalizuje Twoje treningi żeby poprawić co będzie potrzeba ?

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Około godziny 19 będę robić trening także po 20 dam znać ?

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Bajeczka ? Kawa przed treningiem wleci? ?

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie ja mam ten problem ze coffeina chyba na mnie nie działa ? nigdy kawy nie piłem ani nic ? ale spróbowałem sobie takiej przedtreningowki tam chyba jest 480 mg coffeiny i nic zero jakiejś reakcji organizmu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Oo to ciekawe ? Ale na mnie też zbytnio  nie działa wiele razy było tak, że wypiłem kawę i poszedłem zaraz spać ?

W takim razie polecam Ci spróbować suplementu - Beta Alanina powinna Cie kopnąć fajnie ? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A spróbuję zaopatrze się w ten suplement od przyszłego tygodnia ?

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

No i super, na mnie fajnie działał ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A właśnie jeszcze mam pytanie co do rozciągania , niby to robię ale i tak czuję że jestem pospinany. Masz może jakieś propozycje ? Albo gdzie mogę szukać pomocy ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...