Skocz do zawartości
Base

Powrót do formy czas start!

Rekomendowane odpowiedzi

TRENER

W załączniku podsyłam Ci powerpointa z podstawami rozciągania. Jeżeli i to nie pomoże to zainwestuj w rollera i będzie dobrze ?

stretching-pdf.pptx

  • Dziękuję 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Spoczko, polecam się ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Troszkę później zacząłem trening małe problemy z samochodem wyniknły ?

 

Przysiady na jednej nodze 6/8/10 bez problemów

 

przysiady ze sztangą dołożyłem sobie 40 kg i już ostania seria była na wykończeniu 

 

Przysiady wykroczne dołożyłem sobie hantle po 10 kg na stronę no i przy ostatniej serii już było ciężko 

 

wspięcia na palce dołożyłem 30 kg no tu już przy ostatniej serii łydki rozwalalo ?

 

Przysiady z wyskokiem 12/14/16 tutaj już na ostatkach sił udało mi się zrobić 

 

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

No i piknie weszło ?

A samochód już działa? ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak niestety zima i akumulator odmówił posłuszeństwa. Już jest dobrze ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Aaa no to można by rzec że norma ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie tylko my nie lubimy zimy bo przeszkadza w treningach na drazkach ale wychodzi na to że auta tez ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A treningi idą bardzo dobrze ? ciężko ale dobrze mam nadzieję że fajne efekty będą ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER
2 minuty temu, Base napisał:

ciężko ale dobrze mam nadzieję że fajne efekty będ

Ciężki trening = szybkie efekty ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Troszkę się spóźniłem z opisaniem poniedziałkowego treningu ale pracuje teraz na nocną zmianę i w sumie jestem dopiero po treningu brzucha a zaraz znowu muszę iść do pracy ?  

Poniedziałek

Popmpki z rękoma szeroko 14/14/16

Dobrze poszło ?

 

Pompki diamentowe 14/16/16 tutaj dobrze poszło o dziwo bez żadnych dłuższych przerw tricek dobrej pompy dostał

 

Pompki z nogami na podwyższeniu 14/14/16 ostania seria już było ciężko ale nie było dłuższej przerwy ani nic

 

Dipsy 8/10/12 tutaj czułem tricka i klatkę bez większych problemów udało mi się zrobić

 

Pompki na kostkach 12/14/14 już przy ostatniej serii musiałem trochę dłużej odpocząć 

 

 

Wtorek

 

Brzuszki do pozycji V 12/14/16 już na samym początku dobrze pali brzuch 

 

Wznosy kolan do klatki piersiowej 12/14/16 tutaj dobrze czułem brzuch, tylko przy ostatniej serii nie mogłem się utrzymać na drążku ślizgałem się z niego i zrobiłem te 16 powtórzeń na dwa razy

 

Mostek 50/50/60 bez większych problemów 

 

Scyzoryk 30/30/30 spróbowałem jeszcze raz tego ćwiczenia troszkę zmieniłem pozycję bardziej napiąłem brzuch i już coś odczuwałem skorcilem jeszcze czas odpoczynku do 30 sekund

 

Crunch kicks 12/14/16 czułem brzuch ale obeszło się bez większych problemów

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Super jest moc! ? Nocne zmiany nie zakłócają Ci metabolizmu? ? 

Najwyżej scyzoryki wymienimy na inne ćwiczenie jak będziesz chciał ? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Raczej nie staram się i tak jeść te 3 posiłki dziennie.  W sumie możemy spróbować zmienić 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Jesteś w stanie zrobić wznosy nóg do drążka? To byłoby najlepsze ćwiczenie ale jest wymagające ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jutro na treningu sprawdzę czy jestem w stanie i ile zrobić ?

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Super to wtedy poprawimy plan ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam że tak późno opisuje ale niestety dużo pracy było. 

Środa 

Tutaj to bardzo ciężki trening był jakoś wgl nie miałem siły się podciągać robiłem po 2/3 powtórzenia długie odpoczynki totalnie jakiś słaby dzień ale wytrwale po te 2/3 powtórzenia udało mi się trochę treningu zrobić

 

Czwartek

Tutaj już lepiej mi poszło chociaż mam również niedosyt 

 

Pompki z rękoma przy biodrach 10/12/12 bez większych problemów

 

 

Podciąganie samymi barkami w zwisie 10/10/12 też obyło się bez problemów 

 

Podciąganie na ręcznikach no tutaj udało mi się wreszcie zrobić 2 powtórzenia ale na więcej nie było siły

 

Pompki na piłce 12/12/14 bez większych problemów

 

Podciąganie za głowę no to ćwiczenie jest dla mnie jeszcze nie osiągalne nie mam siły żeby to zrobić

 

Piątek 

Z tego dnia jestem najbardziej zadowolony 

 

Przysiady na jednej nodze 6/8/10 dołożyłem sobie hantel 5kg i ładnie weszło w nogi 

 

Przysiady ze sztangą tutaj dołożyłem 5 kg ostatnio było 40Kg teraz miałem 45 

 

Przy ostatniej serii już mi paliło nogi i zdjąłem sobie 2 kg i udało mi się dokończyć trzecia serię 

 

Wykroki tutaj bez zmian hantle 10 kg i już ostatnia seria na wykończeniu 

 

Wspięcia na palce 35 kg wrzuciłem kozak paliło łydki

 

Przysiady z wyskokiem 12/14/16

Ostania seria w połowie musiałem przerwać i chwilę odpocząć 

 

A co do podnoszenia nóg do drążka to kolega prawie miał rację ? 7 udało mi się zrobić

Edytowane przez Base
  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

No to zajmę się modyfikacją Twojego planu, musimy podbudować Twoje morale ? 

  • Dziękuję 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bardziej mnie denerwuje że nie jestem w stanie czegoś zrobić ? 

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

To pomyśl sobie, że to tylko kwestia czasu - który i tak upłynie  ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zdaję sobie z tego sprawę ? ale już widać u mnie poprawę szczególnie biceps i brzuch powoli się odsłania ? bareczki też się fajnie zaokrągliły ?

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

No i świetnie, a pomyśl że to dopiero początek i pomyśl co będzie za jakiś czas ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...