Skocz do zawartości
KaCC

Podciąganie

Rekomendowane odpowiedzi

Z góry sorki jeżeli wybrałem zły dział na ten temat, ale nie wiedziałem gdzie go umieścić. Chodzi mi o podciąganie, czy podciągać się nachwytem i podchwytem w jednym dniu czy raczej rozłożyć to sobie na 2 dni (podciągam się co trzeci dzień)? Może pytanie durne, ale jestem początkującym i wolałbym aby jakiś ekspert się wypowiedział jak sobie to ułożyć.

• Lubię to 2

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
TRENER

W dobrym dziale napisałeś Możesz nawet 3 rodzaje podciągnięć robić na jednym treningu nawet lepiej będzie. Np nachwyt szeroko podchwyt szerokość barków i podchwyt zamknięty

• Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
TRENER

KaCC, z tego co widzę mieszkasz przy moim mieście  Jeśli potrzebował byś jakiejś porady na żywo to wpadnij kiedyś na trening do Dąbrowy jak masz tak blisko (jak będzie cieplej), A w Sosnowcu na którym placu ćwiczysz? Bo jest ich kilka

• Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
14 godzin temu, ZIPOLA napisał:

Jak na razie to próbuje wyrobić sobie jakieś podstawy w domu, jeszcze nie te progi żeby zasuwać na placach, ale w przyszłości na pewno skorzystam z propozycji.

• Lubię to 2

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
TRENER

Ale właśnie na place przychodzi też dużo osób, które zaczynają Sama również byłam taka osoba

• Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Plan jest taki żeby do maja/czerwca poprawić się trochę w podciąganiu i dopiero wtedy uderzać na plac, ale kiedyś jak wszystko pójdzie zgodnie z planem na pewno będzie to często odwiedzane przeze mnie miejsce.

• Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
TRENER

Ok

• Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
TRENER

Co jak co ale trening z @ZIPOLA będzie dobrą opcją gdyż podpowie Ci jak poprawnie wykonywać ćwiczenia i na jakie szczegóły zwrócić uwagę, żeby były lepsze rezultaty.