Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
KaCC

Podciąganie

Rekomendowane odpowiedzi

Z góry sorki jeżeli wybrałem zły dział na ten temat, ale nie wiedziałem gdzie go umieścić. Chodzi mi o podciąganie, czy podciągać się nachwytem i podchwytem w jednym dniu czy raczej rozłożyć to sobie na 2 dni (podciągam się co trzeci dzień)? Może pytanie durne, ale jestem początkującym i wolałbym aby jakiś ekspert się wypowiedział jak sobie to ułożyć.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Admin
TRENER

W dobrym dziale napisałeś Możesz nawet 3 rodzaje podciągnięć robić na jednym treningu nawet lepiej będzie. Np nachwyt szeroko podchwyt szerokość barków i podchwyt zamknięty

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Nagrody

TRENER

KaCC, z tego co widzę mieszkasz przy moim mieście  Jeśli potrzebował byś jakiejś porady na żywo to wpadnij kiedyś na trening do Dąbrowy jak masz tak blisko (jak będzie cieplej), A w Sosnowcu na którym placu ćwiczysz? Bo jest ich kilka

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Nagrody

14 godzin temu, ZIPOLA napisał:

Jak na razie to próbuje wyrobić sobie jakieś podstawy w domu, jeszcze nie te progi żeby zasuwać na placach, ale w przyszłości na pewno skorzystam z propozycji.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

TRENER

Ale właśnie na place przychodzi też dużo osób, które zaczynają Sama również byłam taka osoba

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Nagrody

Plan jest taki żeby do maja/czerwca poprawić się trochę w podciąganiu i dopiero wtedy uderzać na plac, ale kiedyś jak wszystko pójdzie zgodnie z planem na pewno będzie to często odwiedzane przeze mnie miejsce.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

TRENER

Ok

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Nagrody

Admin
TRENER