Skocz do zawartości

Dynloth

Administrator

Zawartość dodana przez Dynloth

  1. A ile śmiechu przy nagrywaniu i ile wypadków. ;d Pewni połamania jakieś były. ;d
  2. Z każdym dniem będzie lepiej. ;] Jak coś jesz przed treningiem, to najlepiej godzinę wcześniej. ;p
  3. Zgadzam się, a nawet lepiej wsiąść się za pokazówki, bo można zdobyć sporą popularność, więcej kasy i nie będziesz poobijany. ;]
  4. Szybki trening ogólnościowy zrobiony. ;] Dziś zabawa z Front Lever i Back Lever.
  5. Rozgrzewka musi być. ;p Zawsze pierwsze treningi muszą być lżejsze, żeby przygotować mięśnie do ćwicze?. Jak będzie za lekko, to wprowadzimy zmiany w Twoim planie treningowym. Taka wpadka to jeszcze nic, najgorzej jak bawisz się na drążku i spadniesz na plecy i ciężko złapać oddech. ;d Trzymam kciuki i powodzenia! ;>
  6. No nie, ale musiał ostro ćwiczyć i może w jego kraju nie ma przewałów z egzaminami, to może szybko poszło. Niby fajnie, ale On nie ma żadnych osiągnięć w sztukach walki, bo wziął się tylko za pokazówki. Ale zajebiście napie*dala. ;]
  7. Hehe, szkoda, że nie wie, że jest to niemożliwe i nieosiągalne. ;d Trudno, rozczaruje się chłopak.
  8. O ku*wa, ahahahaha. ;D Wariat! ;D Boyka ma 7 czarnych asów, a On co? na 7 treningach był? haha ;D
  9. No yaha, a ten klub może być naprawdę fajny. ;]
  10. Dobra, nie oszukujmy się... ;D żeby o siebie zadbać to treningi Muay Thai.
  11. Hahaah ;D Jak i po kilku miesiącach. ;D
  12. Dynloth

    Dowcipy

    To stare, ale dobre: Chlopak odprowadza swoja dziewczyne do domu po imprezie. Kiedy dochodza do klatki, facet czuje sie na wygranej pozycji, podpiera sie dlonia o sciane i mówi do dziewczyny: - Kochanie, a gdybys mi tak zrobila laseczke... - Tutaj? Jestes nienormalny? - O tak szybciutko, nic sie nie stanie. - Nie! A jak wyjdzie ktos z rodziny wyrzucic smieci albo jakis sasiad i mnie rozpozna? - Ale to tylko laska, nic wiecej. Kobieto... - Nie, a jak ktos bedzie wychodzil? - No dawaj, nie badz taka. - Powiedzialam ci ze nie i koniec! - No wez, tu sie schylisz i nikt cie nie zobaczy, glupia. - Nie! W tym momencie pojawia sie siostra dziewczyny w koszuli nocnej, rozczochrana i mówi: - Tata mówi, ze juz wyrzucilismy smieci i masz mu zrobic ta laske do cholery, a jak nie to ja mu zrobie. A jak nie, to tata mówi ze zejdzie i mu zrobi, tylko niech zdejmie reke z tego kurewskiego domofonu bo jest 3 w nocy do cholery. :DD
  13. Dynloth

    Dowcipy

    Trochę nie kapuje. ;d Jakie warzywo sprawia, że oczy łzawią? - Rzepa, proszę pani - wyrywa się z odpowiedzią Jaś. - Nie Jasiu, zapewne miałeś na myśli cebulę. - Nie proszę pani, pani nigdy nie oberwała rzepą po jajach... hehe ;d ------------------------------------------------------------------ Zorganizowano międzynarodowe zawody w przeklinaniu.Trzech finalistów: Amerykanin, Rosjanin, Polak. Usadzono ich w kabinach, szczelnie zamknięto, żeby by nie podsłuchiwali i nie podpatrywali. Wystartował Amerykanin: - Fak, mada faka, fak ju self ... itp., itd... Tak nadawał około 5 minut. Drugi Rosjanin: - Job twoju mac, blad?, choj wam w żopu... itp. itd.. Po dziesięciu minutach ostrych słów przyszła kolej na Polaka. Lekki rumor w kabince i leci wiązanka: - O żesz ty w chója pierdolona mać, w dupę ruchana kozdupko, pierdolę cię i twoją siostrę owcę... Polak nadaje z godzinę i nagle wystawia głowę z kabinki. - Dobra, mogę zaczynać. - Zaczynać! A co to było przez ostatnią godzinę?! - Sznurówka mi się rozwiązała i nie mogłem kurwy zawiązać Heh, rozpierdala. ;D
  14. Dynloth

    Dowcipy

    W akademickiej stołówce rozmawia trzech studentów. - Ja Sylwestra spędziłem na "Kanarach". Mówię wam, super laseczki, kąpiel w morzu, drinki z parasolkami, cudo. - A ja - przechwala się drugi - byłem w Alpach. Narty, dziewczyny zarumienione od mrozu, grzane wino do łóżka, cos wspaniałego. - A co ty robiłeś ? - pyta trzeciego - A ja siedziałem razem z wami w pokoju, tylko nie paliłem tego gówna. ------------------------------------------------------------------------- W Gryfi?skim akwaparku... Wchodzi łysy koleś do sałny gdzie przebywał tylko mużyn... Po paru potliwych minutach mużyn pyta łysego... M - chcesz pan kupic hasz z maroko? ł - a dobry jest chociaż? M - u nas się mowi nato - "wypierdolmatata bum" ł - biore ! ale jak nie kopnie to ci wpierdole ! łysy koleś zakupił jedą kule i odrazu spalił... Po 15 min... ł - nic kurwa niepoczułem ! dawaj w bore drugom kule ! jak się tym nie zajebie to urwe ci łeb ! M - prosze... tylko spokojnie, panie wyluzuj [rrrrrrrrrrrrr] łysy spalił... ł - nic nic nic kurwa nic nie czuje !!! [wrrrrrrrrrr 2x] - zajebie cię asfalcie !!! M - aaaaaaaaa... Mużyn żucił sie do ucieczki ! wybiega z sałny, łysy za nim... Mużyn do taxy, łysy do drugiej, zaczyna się poscig... Na lotnisku w goleniowie... Mużyn uprowadza samolot, łysy też, pościg trwa nadal... Gdzieś nad antlatykiem... USA - tu manynarka wojenna USA prosimy się poddać !!! [F22 raptor siedzi na ogonie samolotu mżyna i łysego] ...[wzięto ich za terrorystow]... Mużyn w panice wyskakuje z samolotu do wody, łysy też... pościg trwa ale tym razem mużyn i łysy spierdalaja przed rekinami, orkami i morświnami... ocalili dupe, dopłyneli do jakijś bezludnej wysepki... M - żyjemy huraaaa !!! Mużyn z nadzieja był świadom tego że łysy da mu spokuj po tym co przeżyli... mylił się... ł - Głodny jestem !!! mużyn kici kici skurwysynu !!! Mużyn spierdolil na drzewo... [niema szans ucieczki] ł - zaraz cię dorwe !!! ...tylko się wysram... łysy poszedł w krzaki się wysrać... sra i sra... nagle ktoś go puka w ramie i mówi - panie w sałnie się nie sra...
  15. Dynloth

    Dowcipy

    No to wrzucamy najlepsze dowcipy. Koleś ujarał się z kumplami na masakrę. Było mu mało imprezy więc poszedł do swojej panny. Wchodzi, całusy, coś tam gada - ogólnie standardzik. W pewnym momencie panna mówi, że musi się wykąpać i żeby usiadł, poczekał, ona zaraz będzie gotowa... Koleś spoko, siedzi i czeka. Po 10 minutach zachciało mu się kupy, tak że nie mógł wytrzymać ( no i jeszcze do tego doszedł trip na grassie ). Zobaczył siedzącego obok psa panienki... Pokalkulował sobie w czaszce szybko, że się zesra obok niego i jak panna spyta, to zwali na kundla. Uporał się z tym raz dwa - i siedzi dalej. Panna wychodzi z kąpieli wącha, patrzy ...... SZOK ! I teraz wymiana zda? (szybka - jak na dobrego tripa przystało): Panna: Co to jest ?! Koleś: Pies Ci się zesrał ! Panna: PLUSZOWY KURWA ?!
  16. Dziś ostatni dzie? ¦wiąt, tłuszczu się nazbierało, czas na redukcję. ;d
  17. Teraz to nie wyobrażam sobie, żeby pominąć rozgrzewkę. ;d Ale Karate na początek jest nawet dobre. ;]
  18. Też pamiętam pierwszy. Pamiętam jaki byłem zły bo była rozgrzewka. Haha. Chciałem odrazu z grubej rury.
  19. ¦wietnie, tylko nie wpuścili nas, bo od razu z góry trzeba zapłacić kasę. ;d
×
×
  • Dodaj nową pozycję...