Skocz do zawartości

ZIPOLA

Moderator

Zawartość dodana przez ZIPOLA

  1. Ale w tym tygodniu mam czas na regularne treningi ?
  2. Mam w planach, żeby było systematycznie ale nie do końca jestem pewna czy tak będzie
  3. To daj potem znać czy czuć różnice ?
  4. Niby się mówi, że to wypychanie bioder ale żeby zrozumieć różnice trzeba zrobić sobie taki test: spróbować jedna serię wypychania z bioder a drugą tak jakby cisnąć w górę z pośladka ? albo odwrotnie jak ktoś woli inną kolejność
  5. Rotatory zewnętrzne się używa jeśli już w ten sposób rozmawiamy ? ale Ty to akurat wiesz takie rzeczy ?
  6. Poślad czuję ? Tak przy okazji, żeby poślady rosły nie można sztangi wypychać z bioder co robi sporo osób, tylko tak jakby z pośladków ?
  7. Hip Thrust na tym, obciążenie 40kg Teraz czas na kolejne ćwiczenia ?
  8. ZIPOLA

    A6W, warto?

    Jeśli zaczynają to ćwiczyć osoby, które nigdy wcześniej nie ćwiczyły to potem zazwyczaj narzekają na ból pleców. Bo w treningu nic nie pisze, że jak się tyle ćwiczy brzuch to trzeba też wzmacniać drugą stronę. A jak ktoś nigdy wcześniej nie ćwiczył to nie wie, że trzeba zwracać na to uwagę ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...