Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Siemka xD

No po zawodach nawet spoko, dwa razy tuż po za podium. W kata z kijem nadgarstek mi się załamał i forme zjechałem, ale trudno, następnym razem pójdzie lepiej :D

A w walkach, ehh dali mnie do do kategorii -90kg, ponieważ moją usuneli :C Pierwsza walka była z gościem co zajął pierwsze miejsce nizej macie fote jeśli checie zobaczyć :D 

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=934721576549027&set=a.725509000803620.1073741826.100000335818699&type=1&theater&notif_t=like

 

Drugiej walki nie rozumiem, wygrałem 3:2 ale sędzie przedłużył o 1 min dogrywki, w dogrywce trafiłem kolesia, ale sędzia nie uznał punkta i kazał kontynuować do pierwszego trafienia, a że mówił po angielsku to nie słuchałem go do końca, byłem skupiony na walce kopnąłem mae-geri, ale on odskoczył i trafiłem na miednice i sędzia uznał, że to było po niżej pasa dostałem minus punkt i przegrałem, przeciwnik nie wiedział co się dzieje, gadałem z nim to mówił, że nie wierzy, jakim cudem wygrał. No ale trudno następnym razem się odkuje. A i mogę się pochwalić, że "przeleciałem murzyna" :P A chodzi o to, że jak walczyłem z tym pierwszym czarnoskórym z Surinam (reprezentant Holandii) to on gdy trafiał to krzyczał, a raz krzyknął ale ne trafił bo ominąłem, po tym krzyku byłem zdezorientowany, a on nagle zaczął znów atakować, to odskoczyłem na bok i przeleciał  przez siedzącego na krześle jego sekundanta :P

Na końcu zawodów pogratulowałem mu i poprosiłem o fotkę :P

 

Podniosły mnie na duchu slowa sędziego co podszedł do mni i pogratulował mi, że najlepiej walczyłem z tym surinamczykiem, ponieważ przegrałem tylko 2:! a inni przegrywali duzo wyżej :D

 

 

 

A treningi idą spoko, ale postanawiam iść teraz przerobionym planem ze skazanego, żeby odbudować siłę po tej kontuzji nadgarstka, ale np. pompek diamentowych nie moge robic bo boli mnie jeszcze troche.

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Kurde no to i tak bardzo dobrze, doświadczenie idzie w górę. :) Gratuluję. :)

 

A co do nadgarstków, to wszyscy tak o nich mówią, że i mnie zaczeły boleć. xD

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Już mi przechodzi. :D A Ty jak tam? :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

No to słabo.. Ale już niebawem będzie ok, nie? :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest to cudowne uczucie, które zdarza się coraz rzadziej, aż u mistrzów zanikają :D

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A no nic nie pisałem bo w rutyne wpadłem, ale wczoraj zrobiłem sb trening taki na spontanie, troche bar walking, podciąganie, cos na barki, ogólnie bawiłem się świetnie xD

Dzisiaj chyba cos pompek poroie i brzusio, bo długo już go nie robiłem.

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

A jak nadgarstek? :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No jeszcze troche czuć, ale wczoraj już Diamenty mogłem robić :D

Jeszcze trochu przy dipsach czuć ale mogę robić :D

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

No i super, znów zaczniesz progresić. :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Siemanko, ostatnio zmieniłem troche plan treningowy a więc wczoraj robiłem klate i trica, dziś są lekkie zakwasy na tricu, na klacie lżejsze, prawie niezauważalne :C, ale trening zaliczony do udanych, dawno takiej pompy nie miałem xD

Zaraz jade na meczyk, a pozniej moze jakiś trening brzucha.

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Najwyższa pora na BL. :D

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj 9 lekkich serii podciągnięć i troszku wznosów kolan do klatki. Czuję ból w prawym barku, przez to trening leciutki. Mam nadzieje, że szybko przejdzie B-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...