Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

TRENER

Dobry pomysł, ile godzin snu potrzebujesz? :) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Teraz to różnie z wtorku na środę to poszedłem o północy spać obudziłem się o 6:19, wczoraj też poszedłem o północy i dziś obudziłem się o 5 ale jeszcze się położyłem i wstałem 6:45 tak jak budzik. W tamtym tygodniu chodziłem o 3 spać i wstawałem o 6:45 to byłem wyspany, a jak raz poszedłem spać o 23 i wstałem koło 6:45 to się nie wysypiałem :D Ogólnie to 6h mi styknie chyba :)  

  • Że co? 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Ojej, ale zazdro :o

Ja to 8h śpię i się nie wysypiam :pomocy:

Zdradzisz mi sekret jak spać 6h i się wyspać? :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Haha, no to jak się dowiesz to daj znać :D Kawę pijesz czy nie musisz? :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

No to zdrowy tryb życia prowadzisz widzę :) :) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No przynajmniej w tej płaszczyźnie :D

 

Dzień 4

Wczoraj trening zrobiłem sobie w pracy, bo w sumie się trochę nudziłem. Nie było zbyt dobrze, bo do zwisu na jednej ręce nie miałem gdzie zwisać. Na podciąganie było spoko ale do zwisu już gorzej. Powiedziałbym jak to się nazywa ale wypadło mi z głowy to słowo ;D  Ze staniem na rękach nie było zbyt kolorowo pompki to takie pół zrobione a jak stałem to nadgarstki już mnie zaczynały boleć. Wszystko przede mną :)

Miałem robić jeszcze cardio na wieczór wczoraj ale późno do domu wróciłem potem kolacja i kima więc nie zrobiłem.

 

CZWARTEK - Barki+Przedramiona
Pompki z rękoma przy biodrach 4/4/5     4/4/5

Pompki w staniu na rękach 4/5/5        0.5/0.5/0.5
Zwis na jednej ręce (lewa i prawa) 8s/10s/10s.    0s/0s/0s
Stanie na rękach 15s/20s/25s   15s/13s/7s
Podciąganie za głowę 3/3/4    2/1/1

 

Za jakieś 2h cisnę z dzisiejszym treningiem więc będzie kolejny wpis :)

  • Lubię to 1
  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

No i bajeczka, z tym że zamieniłbym Stanie na ręach na czas na np:

Pompki w TuckPlanch 3/4/5

lub

Pompki Wojskowe 8/8/10

A co do pompek w staniu na rękach to trzeba było robić po te pół tylko że tyle ile masz w planie, czyli np 4 połówki, 5 połówke itd :)

 

BTW, kiedy mnie tak przegoniłeś z punktami reputacji? :D 

 

  • Dziękuję 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ooo no widzisz pompki wojskowe kiedyś robiłem będą git a w Tuck nie ma opcji jeszcze za słaby jestem :)

Bo ja wiem kiedy ja tylko pisze i tyle  :D

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

A reszta robi robotę :muza:

No myślę że dużo bardziej będę wartościowe niż samo stanie na rękach :) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Czekam na wpis o treningach z niecierpliwością :popkorn:

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzień 5 i 6

Trochę potrzymałem w napięciu ale wszystko idzie w dobrym kierunku

W piątek miałem zrobić trening ale coś robiłem i przełożyłem go na sobotę, potem okazało się, że rano wstałem i z siostrą jeździłem szukać spodni i rękawic na stok, żeby nie marzła :D potem jechaliśmy do ciotki i wróciliśmy koło 23 no i nie miałem kiedy zrobić treningu :( a w niedziele no pojechaliśmy na stok do Wisły i wróciliśmy koło 19:30 (1h w korku staliśmy) no ale już mi się chciało robić. Więc zostało zrobić dziś tren bez cardio piątkowy i dzisiejszy na szczęście osobne partie więc robiłem na zmianę w trakcie przerw między seriami i ćwiczeniami :) Jak widać poszło całkiem nieźle:) Czas całego treningu bez rozgrzewki i rozciągania trwał 35min12s  więc po ostatnim poniedziałku całkiem nieźle. Nogi i ręce czuję, umyć się nie było łatwo :D

 

PIĄTEK - Uda+Łydki
Przysiad z wykrokiem 25/25/25   25/25/25
Kaczy chód 30s/30s/40s    30s/30s/40s
Przysiady na jednej nodze 6/8/8   6/8/8
Wspięcia na palce 30/30/30    30/30/30
Pozycja krzesełkowa 30s/30s/40s   30s/30s/32s

 

 

PONIEDZIAŁEK - Klatka+Triceps
Pompki z nogami na podwyższeniu 6/7/7    6/7/7
Pompki diamentowe 6/7/8   6/7/8
Pompki z rękoma szeroko 6/7/8    6/7/8
Dipy 4/4/6   4/4/6

Pompki na kostkach 6/8/8    6/8/8

 

Pozdro

  • Jest moc! 4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

No już myślałem, że coś Cię zjadło bądź porwało :k05163:

No i plan już jest robiony pełny więc niedługo będzie trzeba zwiększyć :k05215:

 

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na szczęscie nie choć już miałem dziś nie robić ale spiąłem się i zrobiłem :D

No zobaczymy możliwe, że od 5.02 albo 12.02 zacznę coś zmieniać ale zobaczymy jak będzie szło :)

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No może w maju ;D póki nie ogarnę podciągania to za nic się nie biorę. Przed przerwą podciąganie jakoś mi zaczęło sprawiać problemy i jakoś zostało. Muszę to jakoś przebić

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Treningi spoczko Siła

Z podciąganiem miałem to samo, jak się już weźmiesz za to i będziesz ćwiczyć to później będzie to czysta przyjemność :) 

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oby, problemy z podciąganiem zaczęły się chyba jak zacząłem je robić hmm "powoli" jak dobrze pamiętam to było to na siłę bardziej i mi coś się stało i potem już nie szło i chyba też przez to się zdemotywowałem i to pewnie przed samym skokiem w górę jak to bywa :) Ale było minęło lecimy do przodu !

 

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

No i prawidłowo, mi też nie po drodze było z podciąganiem. aż do momenty gdzie się przełamałem i zacząłem po prostu ćwiczyć i już jest dużo lepiej :)

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Ewentualnie gumy do podciągnięć jak ciężko Ci idzie :)

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...