Jump to content

Dieta do oceny Sky


SkyWay
 Share

Recommended Posts

No to jak możecie to oceńcie moją dietę :D

-Typ budowy: mezo

-Waga, wzrost, wiek: 76 kg, 177cm, 23 <-- stary :/

-Opis dotychczasowej diety: Dotychczas jadłem wszystko wyliczone co ma być i podobnie do tego co znajduje się poniżej

-Aktywność fizyczna: 5 treningów siłowych + 1 trening pod techniki

-Poziom tkanki tłuszczowej: ok 12%

-Zapotrzebowanie kaloryczne: Zapotrzebowanie wydaje mi się, ze ok 2800 kcal

-Budżet na dietę: ok 450-500 zł

 

No to teraz dietka: 

w poniedziałek, środę i piątek jem
-płatki owsiane 140g

-kakao 10g

-słodzik 10szt

-jajka 2 szt

-jabłko

 

-makaron 120g

-twaróg 100g

-dzem 30g

 

-bułki 3szt

twarog 100g

-dzem 30g

-salata

ogorek

-masło

-jabłko

 

-kurczak 160g

-ryz 150g

-sos słodko kwasny 260g

-warzywa mieszanka chinska 250g

 

wtorek, czwartek i sobote:

-płatki owsiane 140g

-kakao 10g

-słodzik 10szt

-jajka 1 szt

-jabłko

 

-makaron 110g

-twaróg 120g

-dzem 30g

 

-bułki 3szt

twarog 110g

-dzem 30g

-salata

ogorek

-masło

-jabłko

 

-schab 160g

-ryz 150g

-sos słodko kwasny 260g

-warzywa mieszanka chinska 250g

 

w niedziela co mi się zechce :D

wychdzi około 3100 kcal bo jestem na masie

no to teraz słucham rad co zmienić :D

  • Lubię to 1
Link to comment
Share on other sites

Indywidualne Plany Treningowe

Dla urozmaicenia od ryżu i makaronu polecam też wielorakie kaszy (np gryczana jest dobrym źródłem aminokwasów takich jak tryptofan i lizyna, które są też potrzebne naszemu organizmowi choć sam go nie wytwarza). Dodałbym jeszcze jakieś źródło tłuszczy (np orzechy lub zmielone siemie lniane- jest dobrym składnikiem w dodatku do omletu {nie zmienia specjalnie smaku tego dania}, dobrym źródłem tłuszczy są również nasiona słonecznika). Białko bierzesz głównie z mięs, jaj i twarogów. Spróbuj może dodać do swojej diety również rośliny strączkowe (dobre źródło białka i witamin). Jest wiele roslin strączkowych które mozesz włożyć do swojej diety aby przełamać rutyne takie jak np: bób , fasola , groch, soczewica. Nie widzę też w twojej rozpisce ryb a powinny się one w niej znaleźć . Nie mówie tutaj o rybach jedynie konserwowych , mówie tutaj o rybach przedwszystkim swiezych , które można samemu łatwo przyrządzić. Są one bardzo dobrym źródłem białka jak i tłuszczy.  Wszystko opisane w skrócie i ogólnikowo. Mam nadzieje że pomogłem. Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...