Jump to content

Witam zapaleńców :)


SILKA90
 Share

Recommended Posts

Witam

 

Jestem Michał mam 24 lata

w sumie od 8-10 roku życia ćwiczę swoje ciało(sztuki walki (boks,kick box,ale głownie Combat Kalaki walka na kije .(z przerwami czy to kontuzjami lub małymi przerwami)

od 17-18 roku zaczełem ćw kulturystyke (głównie dla siebie bez żadnych mocniejszych Jagód czy startów w zawodach)

od nie dawna zainteresowałem się SW i chce wplatać to w moje treningi,ale za bardzo nie wiem od czego zacząć głównie.

W mojej okolicy nie ma żadnych parków SW czy drążków jedynie domowa siłka lub siłownie w mieście.Ale tam też słabo z profesjonalnym sprzętem.

Dlatego zwracam się z prośbą co na początek lub przez cały okres mojego życia :P mogę dołożyć do rutynowego treningi np.Klata + barki+brzuch+SW tylko co ?

znów robić pompki co przed ćw klatkę ? proszę o waszą pomoc.

 

jeśli czegoś więcej chcecie wiedzieć to pisać Pozdro

  • Lubię to 1
Link to comment
Share on other sites

  • Administrator

Witaj Michał.

No to podobnie jak ja zacząłem trenować Sztuki Walki w wieku 10 lat.

Jak nie masz aktualnie żadnych poręczy, drążków czy innym elementów do Street Workoutu, to możesz się skupić chwilowo na kalistenice. A w miarę możliwości można się przerzucić na drążki.

Więc ja Ci polecam od razu z gróbej rury, czyli treningi HS i Planch. Czym wcześniej zaczniesz tym szybciej je osiągniesz. A akurat nie masz możliwości trenować technik jak Wymyk, Taboret, Wszelakie obroty, czy MuscleUpy to to będzie świetne rozwiązanie. Tym bardziej, że HS wzmocni wszystkie potrzebne partie mięśniowe do innych technik i dodatkowo ma wiele możliwości. Dlatego na tym najpierw bym się skupił.

Jak masz drążek (stabilny, żeby nie spaść razem z nim), to można dołożyć treningi pod FrontLever i BackLever.

  • Lubię to 1
Link to comment
Share on other sites

Dzięki za fachowe doradztwo

 

HS ( co to ?) Planch próbowałem coś tam pokracznie wychodzi na 2-3 sek xD

dziś ziomkiem próbowałem flagę (ale ciężko tak bez przygotowania bary czuć :())

także jakbym mógł prosić jakaś rozpiske  na ten HS i Planch

no i jakie ćw przygotować się do flagi

praktycznie ćw codziennie (ew sob i nd odpoczywam,ale to różnie),to może na początek 2-3 dni taką rozpiske ?

w razie czego proszę przenieść temat albo pisać tu

Pozdroo

  • Lubię to 1
Link to comment
Share on other sites

Siemaneczko kolego :D

 

1. To tak plan na jeden dzień kosztuje 1 milion czeskich koron, no jak zechcesz możesz płacić w innej walucie, nam to już obojętne :D

2. Co do planche i hs to ja mógłbym CI podrzucić kilka ale patrz punkt 1 :D

3. Jak byś mógł to wrzuć jakiś filmik z Twoim planche bo to ułatwi w układaniu planu :D 

 

Pozdróeczki i powodzenia w ćwiczeniach :D 

  • Lubię to 1
Link to comment
Share on other sites

HandStand-HS

 

Planche:

Lean Planche

FrogStand

Tuck Planche

Szpiczaga przy ścianie(Press Handstand)

Pompki w staniu na rękach(ściana)

Pseudo Planche Push Up

Tuck Planche Push Up

Jak ogarniesz trochę stanie na rękach to możesz wychylać się planche.

Najcięższe,ale najszybciej oganiesz ;D

 

Na tym bym się skupił w drodze do planche.

Link to comment
Share on other sites

  • Administrator

HS- HandStand (stanie na rękach).

Polecam najpierw wzmocnić wszelkie partie mięśniowe, ćwiczeniami typowo kalistenicznymi.

W tym celu dobrać ćwiczenia pod partie mięśniowe - które są wymagane pod daną technikę.

Np. Trening Planch - Pompki diamentowe, pompki z rękoma szeroko, dipsy, FrogStand, HandStand.

  • Lubię to 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...