Skocz do zawartości
Base

Powrót do formy czas start!

Rekomendowane odpowiedzi

No już daję wrażenia po pierwszych treningach po chorobie ?

 

Poniedziałek 14/14/16 tutaj całkiem sprawnie poszło bez większych problemów już fajnie klatkę poczułem 

 

Pompki diamentowe 14/16/16 pierwsza i druga seria dobrze poszła trzecia już tak ciut ciężej ale udało się bez odpoczynku , tricek i klatka napompowane 

 

Pompki z nogami na podwyższeniu 14/14/16 pierwsza seria dobrze poszła ale już na samym końcu było ciężko , druga seria na takich ostatnich siłach poszła w trzeciej musiałem odpocząć w połowie i też poszło

 

Dipsy 8/10/12 tutaj bez większych problemów ostatnie powtórzenia w trzeciej serii tylko były już cięższe. Ale tricek spompowany

 

Pompki na kostkach 12/14/14 pierwsza seria nawet nieźle druga już tak na ostatkach sił te ostatnie powtórzenia były ciężkie. W trzeciej serii w połowie musiałem odpocząć jakieś 30 sekund i zrobiłem resztę 

 

Wtorek i początek diety 

Brzuszki do pozycji V 12/14/16 dobrze poszło wszystkie trzy serie przy drugiej już czułem brzuch 

 

Wznosy kolan do klatki piersiowej 12/14/16 też dobrze poszło oczywiście brzuch palił ale udało mi się wytrzymać 

 

Mostek 60/60/60 jedno z moich ulubionych ćwiczeń dokładam do brzucha bez większych trudności wytrzymałem 

 

Crunch kicks 12/14/16 bez większych problemów ale brzuch czułem 

 

Hell touches 20/24/28 też bez większych problemów ale brzuch czułem 

 

 

Środa 

 

Podciąganie nachwytem szeroko 6/8/8 tutaj bez żadnej przerwy udało mi się wszystkie powtórzenia zrobić. Ostatnie powtórzenia w trzeciej serii były ciężkie ale poszło bez odpoczynku 

 

Pościąganie pullup podchwyt 10/12/12 bez większych problemów fajnie czułem plecy i biceps 

 

Podciąganie podchwytem zamkniętym 8/8/8 pierwsza seria wszystkie 8 powtórzeń , druga i trzecia robiłem po 4/5 chwila odpoczynku i dobijałem do 8 powtórzeń 

 

Pościąganie pullup nachwyt 10/12/12 też bez większych problemów fajnie czuć plecy i biceps 

 

Podciąganie chwytem młotkowym 8/8/8 pierwsza seria zrobiłem 6 powtórzeń i musiałem odpocząć i zrobiłem następne 2 

Następne serię to już musiałem robić po 4 i chwilę odpoczywać ale poszło 

 

Wieczorem zdam relację z czwartkowego treningu ? a z tego tuńczyka jednak będzie trzeba zrezygnować i zamienić na coś innego ? raczej się do niego nie przekonam ?

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER
4 minuty temu, Base napisał:

Wieczorem zdam relację z czwartkowego treningu ? a z tego tuńczyka jednak będzie trzeba zrezygnować i zamienić na coś innego ? raczej się do niego nie przekonam ?

Haha no to może makrela? ? 

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba będzie mi się ciężko przekonać do tych ryb ?? jedynie jaką jadłem i mi smakowała była miruna ?

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

O panie weź ją zrób ? A próbowałeś makrele wędzoną z lidla? Koło 4 zł a moim zdaniem smaczniejsza od tuńczyka ? 

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie próbowałem ? ale już czuję że też będzie nie za ciekawie ? ale spróbuję ?

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No niestety ta cena trochę odstrasza spróbuję tej makreli ale dzięki za radę ,?

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Mi makrela tak zasmakowała że nie mogłem się doczekać pory jedzenia gdzie była właśnie makrela w roli głównej ?

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spróbuję może i mi zasmakuje ? i nie będzie trzeba szukać czegoś nowego ?

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Dokładnie ?

A jak nie to serek wiejski ?

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to opisuje czwartkowy trening 

 

Pompki z rękoma przy biodrach 10/12/12 bez większych problemów

 

Podciąganie samymi barkami w zwisie 10/10/12 też nie było problemów 

 

Pompki na piłce 12/12/14 przy trzeciej serii już było ciężko ale poszło 

 

Hindu pushups 8/10/12 tutaj fajnie czułem barki 3 seria była ciężka ale jakoś uparcie poszło 

 

Pompki tygryski 12/12/14 druga seria już na ostatkach sił , trzecia seria w połowie musiałem odpocząć ale przedramiona fajnie czułem 

 

Piątek 

Przysiady na jednej nodze 8/10/12 poszło dobrze już nogi czułem przy ostatniej serii 

 

Przysiady ze sztanga 10/10/10 +40 kg czułem nogi ale przy następnym treningu dołożę te 10 kg 

 

Wykroki 10/10/10  ketle po 12 kg na stronę no myślałem że padnę przy ostatniej serii ? tak śmiesznie się później ledwo na nogach trzymałem ? 

 

Przysiady z wyskokiem 12/14/16 no tutaj musiałem dłużej odpocząć po wykrokach i poszło fajnie ale też musiałem chwilę posiedzieć ?? po tych 3 seriach bo nie mogłem wstać ?

 

W pracy ledwo chodziłem ??

 

Ale do tego serka wiejskiego chyba będzie trzeba coś dodać ? Czy mam go z makaronem jeść ? ??

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

No jazda jest po mocnym treningu nóg takie drżenie ?

Serek wiejski to możesz jeść sam zwykły i nawet dwa opakowania 
?

W ćwiczeniach gdzie robisz je bez problemu możesz podać po 2 powtórzenia więcej w każdej serii ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I znowu się spóźniam z opisami treningów ?

 

poniedziałek

Pompki z rękoma szeroko 14/14/16 bez większych problemów poszło nieźle 

 

pompki diamentowe 14/16/16 tutaj już troszkę słabiej mi poszło w trzeciej serii musiałem odpocząć w połowie i udało mi się dokończyć

 

Pompki z nogami na podwyższeniu 14/14/16 

Druga seria już była ciężka ale udało mi się zrobić bez odpoczynku , trzecia seria już ciężko w połowie odpoczynek i dopiero dokończyłem serię 

 

Dipy 8/10/12 tutaj bez problemów 

 

 

Pompki na kostkach 12/14/14 ciężko było już w pierwszej serii. W drugiej i trzeciej musiałem odpocząć w połowie ale poszło 

 

 

 

Wtorek 

 

Brzuszki do pozycji V 12/14/16 paliło brzuch ale bez problemów zrobiłem wszystkie 3 serię 

 

Wznosy kolan do klatki piersiowej 12/14/16 bez większych problemów 

 

Crunch kicks 12/14/16 również bez większych problemów

 

Hell touches 20/24/28 też bez problemów 

 

Oczywiście brzuch palił przy ćwiczeniach ale dawałem radę wytrzymać 

 

Środa 

 

Podciąganie nachwytem szeroko 6/8/8 tutaj oczywiście ciężko było ale bez żadnego odpoczynku wszystkie powtórzenia poszły

 

Pościąganie pullup podchwyt 10/12/12 bez większych problemów

 

Podciąganie podchwytem zamkniętym 8/8/8 no i tutaj miałem lepszy dzień chyba bo tylko w trzeciej serii musiałem odpocząć przy 6 powtórzeniu i dopiero zrobiłem ostanie 2 

 

Pościąganie pullup nachwyt 10/12/12 ciężko miałem w trzeciej serii bardzo biceps czułem po poprzednim ćwiczeniu ale udało mi się zrobić bez odpoczynku 

 

Pościąganie chwytem młotkowym 8/8/8 no tutaj ciężko było robiłem po 4 powtórzenia odpoczynek i kolejne 4 ale udało mi się zrobić 3 serie

 

Czwartek

 

Pompki z rękoma przy biodrach 10/12/12 bez większych problemów 

 

Pościąganie samymi barkami w zwisie 10/10/12 też bez większych problemów

 

Pompki na piłce 12/12/14 nie było jakichś problemów ale przedramię mocno czułem ? 

 

Hindu pushups 8/10/12 nie było problemów ale barki dobrze weszły 

 

Pompki tygryski 12/12/14 ciężko było przy ostatnich powtórzeniach ale zaparłem się i udało mi się zrobić bez odpoczynku , tylko w trzeciej serii musiałem chwilę odpocząć przy 10 w pozycji jak do normalnej pompki i na ostatkach sił dokończyłem serie

 

Piątek 

 

Przysiady na jednej nodze 6/8/10 staram się już normalnie bez asysty to robić i jakoś wychodzi powoli oczywiście czuję nogi przy tym ćwiczeniu 

 

Przysiady ze sztangą 10/10/10 zarzuciłem 55 kg paliło nogi mi jak cholera ? ale udało mi się zrobić bez odpoczynku ( taki mały tescik sobie zrobiłem i dałem radę więc spróbuję robić częściej z tym ciężarem  )

 

 

Przysiady wykroczne 10/10/10 tego to nawet nie komentuje bo ledwo zrobiłem ?? ketle po 12 kg na stronę druga seria to już mi się nogi trzęsły ledwo się podniosłem żeby zrobić trzecią serię? przed 3 trochę dłużej odpoczywałem 

 

Wspięcia na palce 14/14/14 40 kg na sztangę i łydki 2 razy takie ? pali niesamowicie nogi 

 

 

Przysiady z wyskokiem 12/14 no ostatniej serii już nie dałem rady zrobić nogi mi trochę odmówiły posłuszeństwa już ? musiałem posiedzieć dobrze się porozciagać i zrolować żeby móc chodzić ?

 

Ja nie wiem dlaczego nogi zawsze najbardziej bolą i najdłużej ? 

 

A co do diety to staram się trzymać czasami oczywiście zapomnę albo nie mam czasu , ale te 4 posiłki wciągu dnia najmniej staram się jeść. Ale ten serek wiejski mi nie smakuje tak samo ?? wybredny jestem wiem o tym ? ale spróbuję go jeść może się przekonam do niego ?

  • Lubię to 1
  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To do serka wiejskiego spróbuj szczypiorek wrzucić albo trochę dżemu:D 

Sporo siły już masz może czas utrudnić niektóre ćwiczenia?  ?

@Dynloth pewnie już coś ma w zanadrzu:D 

  • Lubię to 1
  • Dziękuję 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też tak myślę że możemy utrudnić albo możemy coś wymyślić dla poprawy mojej wytrzymałości bo 13 kwietnia jadę do Wrocławia spróbować się w boksie i muszę podciągnąć swoją kondycję i wytrzymałość. Spróbuję z tym dżemem ?

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Co do kondycji to rób tabate 3 x w tygodniu z burpeesami ? i bieganie metodą HIIT też 3x w tygodniu ? To na 100% pomoże z kondycją ?

A co do wytrzymałości i zarazem utrudnienia to proponuję dodać jeszcze jedną serię do każdego ćwiczenia ?

Czyli np: Dipy 8/10/12 zmieniamy na Dipy 8/10/12/12 

4 seria taka sama jak 3 ?

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spróbuję tego ? mam już parę rekordów jeśli chodzi o siłowe sprawy

100 kg na klatkę na 2 razy 

160 kg martwy ostatni rekord z ostatnich dwóch dni 

135 kg nogi 

Ale więcej nie będę próbował bardziej chcę się teraz przygotować do sportów walki ? 

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Wowo no to siła już godna pochwalenia się ?

Gratulacje ?

No to siłę i budowanie mięśni na razie zostaw a ciśnij kondycję i wytrzymałość tak jak słusznie założyłeś ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Robię wpis ponownie po przerwie i przepraszam ale praca przygotowania do boksu jeszcze nauka matematyki duży natłok rzeczy jest i trochę słabszy tydzień mi się trafił bo już troszkę moje ręce odmawiały posłuszeństwa              

poniedziałek

Pompki z rękoma szeroko 14/14/16 troszkę ciężko miałem już w trzeciej serii  czułem mocno klatkę

 

pompki diamentowe 14/16/16 tutaj pierwsza seria spoko , druga już ciężko ostatnie powtórzenia były ciężkie w trzeciej serii musiałem w połowie odpoczywać i dopiero po odpoczynku udało mi się zrobić

 

Pompki z nogami na podwyższeniu 14/14/16 

Druga seria musiałem w połowie odpocząć , trzecia seria również musiałem w połowie odpocząć i dopiero dokończyłem serię 

 

Dipy 8/10/12 dipy trzecia seria była ciężka na ostatkach siły zrobiłem 

 

 

Pompki na kostkach 12/14/14 tutaj zrobiłem dłuższy odpoczynek po dipach i pierwsza serie bez problemów druga i trzecia musiałem w połowie odpoczywać

 

 

 

Wtorek 

 

Brzuszki do pozycji V 12/14/16 paliło brzuch ale bez problemów zrobiłem wszystkie 3 serię 

 

Wznosy kolan do klatki piersiowej 12/14/16 bez większych problemów 

 

Crunch kicks 12/14/16 również bez większych problemów

 

Hell touches 20/24/28 też bez problemów 

 

Oczywiście brzuch palił przy ćwiczeniach ale dawałem radę wytrzymać 

 

Zrobiłem sobie to ćwiczenie do fronta starałem się trzymać tak minimum 10 sekund i zrobiłem takie 3 serie 

+ Do tego mostek 3 razy po 60 sekund 

Środa 

 

Podciąganie nachwytem szeroko 6/8/8 tutaj oczywiście ciężko było ale bez żadnego odpoczynku wszystkie powtórzenia poszły

 

Pościąganie pullup podchwyt 10/12/12 bez większych problemów

 

Podciąganie podchwytem zamkniętym 8/8/8 no tutaj zaczęły się troszkę schody robić zmęczenie wzięło górę po porannym boksie , i zrobiłem pierwsza serię cała później drugą 6 powtórzeń i 2 po odpoczynku a w trzeciej 4 odpoczynek i następne 4 powtórzenia

 

Pościąganie pullup nachwyt 10/12/12 pierwsza seria poszła w miarę dobrze , druga już tak ledwo ledwo w trzeciej musiałem sobie odpocząć w połowie i dokończyłem 

 

Pościąganie chwytem młotkowym 8/8/8 no tutaj ciężko było robiłem po 4 powtórzenia odpoczynek i kolejne 4 ale udało mi się zrobić 3 serie i zrobiłem jeszcze dłuższy odpoczynek przed samym podciąganiem było to około 1,5 minuty

 

Czwartek

 

Pompki z rękoma przy biodrach 10/12/12 tutaj pierwsze dwie serie dobrze nawet poszły, trzecia seria już troszkę osłabłem ale udało się zrobić bez odpoczynku

 

Pościąganie samymi barkami w zwisie 10/10/12 bez większych problemów

 

Pompki na piłce 12/12/14 pierwsza seria nawet nieźle , druga już tak ciężko było przy ostatnich powtórzeniach , trzecia chwila odpoczynku w połowie i dokończyłem

 

Hindu pushups 8/10/12 barki poszły nieźle jakoś większych problemów nie było , nie były chyba aż tak zmęczone jak moje przedramiona ale też już ostatnia seria tak ledwo ledwo 

 

Pompki tygryski 12/12/14 pierwsza seria ostanie powtórzenia już były ciężkie, druga seria w połowie musiałem odpocząć i dokończyłem przed trzecią serią chwilę dłużej łapałem oddech i zrobiłem serię bez żadnej przerwy w połowie

 

Piątek 

 

Przysiady na jednej nodze 6/8/10 już łapie stabilność przy tych przysiadach i robię bez asysty ( z daleka od ściany i drabainek żeby mnie nie kusiło złapać ?

 

Przysiady ze sztangą 10/10/10 pierwsza seria taka rozgrzewkowa jeszcze 50 kg bez problemów , druga seria dałem sobie 60 kg no tutaj już nogi zaczęły boleć troszkę , trzecia seria 70 kg już ciężko było mi wstawać bo paliły dobrze ? ale zrobiłem bez żadnej przerwy

 

 

Przysiady wykroczne 10/10/10 tutaj zrobiłem tak samo 10 kg na pierwszą serię i już czułem że będzie ciężko ? druga seria 12 kg (ketle i na każdą stronę oczywiście ) ostanie powtórzenia juz na ostatkach siły zrobiłem , chwilę dłużej łapałem oddech i zacząłem trzecią z 14 kg no to przy ostatnim powtórzeniu już nie mogłem wstać ? 

 

Wspięcia na palce 14/14/14 tutaj zostawiłem ten sam ciężar 40 kg i czułem niesamowicie łydki

 

Przysiady z wyskokiem 12/14 przy próbie zaczęcia kolejnej serii same nogi mi się uginały ? nie dałem rady musiałem się później dobrze rozciągnąć i wyrolować żeby pójść do domu ?

 

Zacząłem troszke więcej pracować kondycyjnie na boksie i ręce cały czas mam w górze czy uderzam z hantelkami do 4 kg to te ręce już troszkę opadają z siły wieczorami jak robię kolejny trening ale czuję się dobrze. Jem i wysypiam się normalnie spadło mi już z wagi 1,2  kg teraz mam 78,8 kg i jeszcze tak 0,5 muszę zrzucić żeby walczyć w swojej wadze. Tabata kozak sprawa na poprawę kondycji . Co prawda zmniejszyłem się trochę wizualnie mniej napompowany jestem , ale ciało już lepiej wygląda łapa urosła ? kształtuje się wszystko dzięki takim zajazdą ? jeszcze muszę tak wytrzymać 2 tygodnie ??

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Wytrzymasz na spokojnie, i medal musi być ?

Aj ta matma ? Ona w końcu jest na maturach? ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieję że będzie postaram się o to ?? niestety jest i muszę ją poprawić ?? wydaję mi się że tej matmy to nie zniosą ?

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

No w sumie nie będą mieli na czym ludzi uwalać ? Trzymam kciuki za Medal ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam że nie było wpisów ale byłem za granicą i ciężko było mi zrobić treningi co prawda udało mi się robić trochę pompek rano i przed snem ? ale na wyjeździe to wiecie jak to jest więcej chodzenia zwiedzania i powrót na noc tylko do hotelu ?

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale już koniec tego dobrego i wracam dalej do treningów ? forma musi być ?

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...