Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć panowie i panie 🙂 Mam na imię Piotr 🙂

Ćwiczę systematycznie od jakiegoś roku, najpierw robiłem 1 z treningów Insanity + pływanie 3 razy w tygodniu przez jakieś 3-4 miesiące, żeby zredukować tkankę tłuszczową i poszło świetnie. Później przerzuciłem się na kalistenikę i jak na razie w tym trwam i raczej już tak zostanie. Chociaż nie wykluczam że kiedyś spróbuje też czegoś z ciężarem, ćwiczenia z dwuboju, trójboju też wydają się interesujące, ale raczej z niedużymi ciężarami i jako dodatek 🙂 Jaram się bardzo tym tematem, ostatnie kilka miesięcy to właściwie moje hobby.

Obecnie głównym celem jest tzw baza kalisteniczna, ja sobie założyłem, że będzie to:

- 20 podciągnięć

- 40 dipów

- 60 pompek

oraz poprawa mobilności, zwłaszcza nóg, bo mi się zasklepiły od pracy siedzącej i braku ruchu.

Jest też cel pośredni: masa mięśniowa i ogólne wzmocnienie mięśniowe, żeby poprawić i ustabilizować postawę (również mięśnie głębokie) + zaadaptowanie się do 5 serii podciągania po 10 powtórzeń i 5 serii dipów po 10 powtórzeń + 5 serii pompek po 10 powtórzeń (z dipami i pompkami jest już blisko).

Trafiłem tutaj z bloga https://www.paweltrenuje.pl/

Pozdrawiam autora jeśli się tutaj udziela 🙂

Mam nadzieje, że będę tutaj mógł się z Wami wymieniać wiedzą i wszyscy na tym skorzystamy  🙂

Za chwilę wrzucę mój plan treningowy w celu ogólnej oceny i rozwiązania kilku dylematów początkującego 🙂

• Lubię to 1
  • Jest moc! 2

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Siemanko Piotr witamy w rodzinie. Wychodzi na to że mamy te same cele. 🙂 Fajnie że do nas dołączyłes i na pewno wszyscy będziemy pomagać jak tylko się da 🙂

• Lubię to 1
  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
TRENER

Witaj 🙂

Ile brakuje powtórzeń do wyznaczonej liczby w ćwiczeniach o których wspominasz? 🙂

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
TRENER

Hej 🙂

• Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi