Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć panowie i panie 🙂 Mam na imię Piotr 🙂

 

Ćwiczę systematycznie od jakiegoś roku, najpierw robiłem 1 z treningów Insanity + pływanie 3 razy w tygodniu przez jakieś 3-4 miesiące, żeby zredukować tkankę tłuszczową i poszło świetnie. Później przerzuciłem się na kalistenikę i jak na razie w tym trwam i raczej już tak zostanie. Chociaż nie wykluczam że kiedyś spróbuje też czegoś z ciężarem, ćwiczenia z dwuboju, trójboju też wydają się interesujące, ale raczej z niedużymi ciężarami i jako dodatek 🙂 Jaram się bardzo tym tematem, ostatnie kilka miesięcy to właściwie moje hobby.

Obecnie głównym celem jest tzw baza kalisteniczna, ja sobie założyłem, że będzie to:

- 20 podciągnięć

- 40 dipów

- 60 pompek

oraz poprawa mobilności, zwłaszcza nóg, bo mi się zasklepiły od pracy siedzącej i braku ruchu.

Jest też cel pośredni: masa mięśniowa i ogólne wzmocnienie mięśniowe, żeby poprawić i ustabilizować postawę (również mięśnie głębokie) + zaadaptowanie się do 5 serii podciągania po 10 powtórzeń i 5 serii dipów po 10 powtórzeń + 5 serii pompek po 10 powtórzeń (z dipami i pompkami jest już blisko).

 

Trafiłem tutaj z bloga https://www.paweltrenuje.pl/

Pozdrawiam autora jeśli się tutaj udziela 🙂

 

Mam nadzieje, że będę tutaj mógł się z Wami wymieniać wiedzą i wszyscy na tym skorzystamy  🙂

 

Za chwilę wrzucę mój plan treningowy w celu ogólnej oceny i rozwiązania kilku dylematów początkującego 🙂

 

  • Lubię to 1
  • Jest moc! 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Siemanko Piotr witamy w rodzinie. Wychodzi na to że mamy te same cele. 🙂 Fajnie że do nas dołączyłes i na pewno wszyscy będziemy pomagać jak tylko się da 🙂

  • Lubię to 1
  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Witaj 🙂

Ile brakuje powtórzeń do wyznaczonej liczby w ćwiczeniach o których wspominasz? 🙂

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Hej 🙂

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
15 godzin temu, Dynloth napisał:

Witaj 🙂

Ile brakuje powtórzeń do wyznaczonej liczby w ćwiczeniach o których wspominasz? 🙂

W podciąganiu pewnie dużo, nie sprawdzałem. Ale pewnie 2-3 razy bym się podciągnął 🙂 Na razie robiłem z gumą o najmniejszym oporze jaki znalazłem, chyba 15kg, 5 serii po 5powt

Dipów za jednym razem zrobię pewnie trochę ponad 10, bo jak na razie robię 5 serii po 9 i dobijam się na koniec jedną około 5.

Pompek na pewno ponad 20 by weszło, bo zdarzało mi się robić 2 serie po 20 i 3-cią ok 15

 

Nie jest to pewnie jakiś super wynik jak na kilkumiesięczny staż, ale chciałem stawy przyzwyczaić i robiłem jakieś najprostsze ćwiczenia, nawet półpompki przez jakiś czas 🙂 Dopiero jakieś 2 miesiące się podciągam, a dipy robię od miesiąca bo wcześniej mnie barki bolały jak próbowałem, ale fizjoterapeuta pomógł.

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Każdy kiedyś zaczynał, ja znam przypadki gdzie chłopaki zaczynali od 0 ilości powtórzeń. U Ciebie jest już 2-3 więc teraz będzie tylko coraz lepiej. 🙂

I bardzo dobrze, trzeba rozsądnie i z głową podchodzić, ponieważ nikt nie chce mieć kontuzji 🙂

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...