Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam całą społeczność tego forum, jestem Kacper i od jakiegoś czasu wciągnął mnie temat sportu a dokładnie chodzi tu o Street workout oraz kalistenike, nie będę się o sobie więcej rozpisywał i mam nadzieję że znajdę tu wszystko czego potrzebuje. 🙂

  • Lubię to 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Hej 🙂

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Siema witamy w rodzinie! 🙂 Jak czegoś nie znajdziesz to pytaj chętnie pomogę 🙂

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Przez pnowicki
      Cześć panowie i panie 🙂 Mam na imię Piotr 🙂
       
      Ćwiczę systematycznie od jakiegoś roku, najpierw robiłem 1 z treningów Insanity + pływanie 3 razy w tygodniu przez jakieś 3-4 miesiące, żeby zredukować tkankę tłuszczową i poszło świetnie. Później przerzuciłem się na kalistenikę i jak na razie w tym trwam i raczej już tak zostanie. Chociaż nie wykluczam że kiedyś spróbuje też czegoś z ciężarem, ćwiczenia z dwuboju, trójboju też wydają się interesujące, ale raczej z niedużymi ciężarami i jako dodatek 🙂 Jaram się bardzo tym tematem, ostatnie kilka miesięcy to właściwie moje hobby.
      Obecnie głównym celem jest tzw baza kalisteniczna, ja sobie założyłem, że będzie to:
      - 20 podciągnięć
      - 40 dipów
      - 60 pompek
      oraz poprawa mobilności, zwłaszcza nóg, bo mi się zasklepiły od pracy siedzącej i braku ruchu.
      Jest też cel pośredni: masa mięśniowa i ogólne wzmocnienie mięśniowe, żeby poprawić i ustabilizować postawę (również mięśnie głębokie) + zaadaptowanie się do 5 serii podciągania po 10 powtórzeń i 5 serii dipów po 10 powtórzeń + 5 serii pompek po 10 powtórzeń (z dipami i pompkami jest już blisko).
       
      Trafiłem tutaj z bloga https://www.paweltrenuje.pl/
      Pozdrawiam autora jeśli się tutaj udziela 🙂
       
      Mam nadzieje, że będę tutaj mógł się z Wami wymieniać wiedzą i wszyscy na tym skorzystamy  🙂
       
      Za chwilę wrzucę mój plan treningowy w celu ogólnej oceny i rozwiązania kilku dylematów początkującego 🙂
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...