Skocz do zawartości

tetezz

Aktywny Użytkownik

Zawartość dodana przez tetezz

  1. tetezz

    Hej

    Haha, Freyah namówił siostrę Pozytywnie
  2. Fajnie jakby te zdjęcia od razu pokazywały się na stronie, a nie trzeba było włączać każdego z osobna.
  3. Bent arm planche, co wygrałem? Ps. żeby utrzymać bent arm planche to trzeba mieć mocny ten odcinek lęd?wiowy? Czy jednak największą rolę tutaj odgrywają ręce?
  4. tetezz

    Witam UT.PL

    No to Witaj na pokładzie ;D
  5. 8.04.2014r. 9.04.2014r. 10.04.2014r. 11.04.2014r. 12.04.2014r. Wolne 13.04.2014r. Niedziela Jakiś wstępny trening ogólny 14.04.2014r. Poniedziałek Plecy + biceps 15.04.2014r. Wtorek Klatka + triceps Wszystkie treningi wykonywane z trochę mniejszą intensywnością, ponieważ jeszcze czuję te plecy, ale nie chce mi się już czekać dłużej Dodatkowo, od dziś zaczynam prządne rozciąganie, najbardziej skupiam się na szpagacie, a taki nowy skill będzie
  6. tetezz

    Sprężynka

    Według mnie do sprężynki nie potrzeba jakiś specjalnych ćwicze?. Rób ogólny trening Street Workout'u, wzmocnij całe ciało, a pó?niej po prostu próbuj, ćwicz cały czas, próbuj różnych metod, poszukaj jakiś poradników na yt i kombinuj
  7. tetezz

    Wolnostojący drążek

    Kombinuj z tymi rurkami od jakiegoś sąsiada czy w ogóle nawet z jakiegoś sklepu będą ta?sze niż drążek gotowy (chociaż wolnostojacych jeszcze na necie nie spotkałem, no chyba, że takie które robią te firmy od placów zabaw, ale to jest strasznie drogie).
  8. tetezz

    Wolnostojący drążek

    Jeśli na podwórku to najlepiej jakbyś sam coś uspawał, pó?niej zabetonować to w ziemi i drążek jest. A jak nie masz warunków, to pomyśl kto w Twojej okolicy mógłby zająć się takim spawaniem
  9. 3.04.2014r. 4.04.2014r. 5.04.2014r. 6.04.2014r. WOLNE 7.04.2014r. Poniedziałek delikatnie pompki, dipsy, podciągnięcia Jeszcze czuć plecy ale ból się zbytnio nie nasila jak robię wszystkie ćwiczenia które mam w planie, więc po woli wracam, jak narazie mam zamiar tak leciutko sobie ćwiczyć, a co dalej będzie to sam niewiem
  10. Siwa trzeba tak robić, żeby zrobić, a żeby się nie narobić
  11. Ja tylko co do ostatniego pytania: bieganie spala więcej kalorii, a basen lepiej rze?bi górę, więc sam wybierz co wolisz.
  12. Tylko, że to są zawodowi bokserzy, oni widać, że biją się dla sportu, a Ci kibole leją się z nienawiści. Ale jednak jest to efektowne, chciałbym zobaczyć w takiej walce tych cwaniaczków co leją każdego kogo spotkają, a słabszych przede wszystkim
  13. Możesz pobawić się metodami drabinkowymi i piramidkami
  14. Co żeś się pięknie wyprostował, niesamowicie
  15. Możesz jeszcze ćwiczyć sobie: clutch lever, dragon flag (tutaj możliwość na jedną nogę)
  16. Ty ty nie przesadzaj z tym winem, najpierw piszesz, że szklanka wina urodzinowego, potem, że szklanka dziennie nie zaszkodzi, żeby się nie okazało, że niedługo na lepszy trening będziesz walił butelkę tego wina :DD
  17. tetezz

    Kontuzyjka

    U mnie trwa to już ok. tygodnia i dopiero zaczynam zauważać poprawę. Dodam, że chyba najbardziej pomogły mi plastry rozgrzewające, tylko nie wiem jak tam u Ciebie to wygląda.
  18. Pow3r Ty już na prawdę prezentujesz profesjonalny poziom. Szacunek dla Ciebie Wiem, że teraz ciśniesz porządnie planche, ale próbowałeś coś z Human Flag?
  19. tetezz

    Witam :)

    Siema A waga jak? Jest coś kilogramów do zrzucenia?
  20. tetezz

    Kontuzyjka

    W pierwszym stadium nadciągnięcia dobrze jest przykładać lodem. I staraj się jak najmniej nadwyrężać tą nogę, żeby tego nie pogorszyć, oczywiście wszelkie maści jak najbardziej wskazane Nie próbuj sprawdzać kiedy cię boli a kiedy nie, bo może się jeszcze bardziej pogorszyć. Gdy nadciągnąłem mięsie? na plecach, nie był to wielki ból, ale pó?niej sprawdzałem czy na podciągnięciach boli no i chyba tym się dobiłem.
  21. SkyWay jak masz zmęczone ręce to Hand Stand może wychodzić gorzej i ciężko będzie utrzymać ogólną równowagę, dlatego ja zawsze cwiczę HS w wolny dzie? lub długo po treningu ogólnym
  22. tetezz

    Sny - OOBE

    Nie wiem o co chodzi, ale ja mówimy o snach, to też coś wtrącę od siebie. Już chyba dwa razy miałem taki sen, dość realistyczny w którym z taką lekkością udawało mi się robić muscle up To przejście tych łokci nad drążek, które sprawia mi największy problem, we śnie po prostu było leciutkie A i mi się to bardzo podobało, chyba też idealnego front levera umiałem zrobić, a wszystko było robione tak jakby bez użycia siły
×
×
  • Dodaj nową pozycję...