Skocz do zawartości

tetezz

Aktywny Użytkownik

Zawartość dodana przez tetezz

  1. tetezz

    Witam!

    I ja Cie Witam Powodzenia życzę w treningach. PS. Co do strony, nie jest tak tragicznie, ja czasami wbijam na telefonie, ale nie przez tapatalk.
  2. Czwartek 20.02.2014r. Plecy + biceps Dodatkowo 20min biegu
  3. tetezz

    Rutyna Franka Medrano

    Mogę przetestować, ale jak mi rozłożą dni na tygodnie klata - pierwszy tydzień, plecy - drugi tydzień...
  4. ¦roda 19.02.2014r. barki +przedramię + pierwsze ćwiczenia pod human flag Niewiem czy ćwiczyć więcej na jedną stronę human flaga, czy jednak obie strony równo? PS. Jestem leworęczny (czyli lewa jest troszkę mocniejsza) i właśnie gdy lewa ręka jest u góry to lepiej mi wychodzi ten human flag, a jak jest u was?
  5. Dobre skile, a i chyba to z pakierni taka sylwetka, czy coś przyszło odkąd ćwiczysz SW? a i długo utrzymasz F lever?
  6. Wtorek 18.02.2014r. Trening klatki + tricepsów+ trening brzucha wieczorem Dynloth powiem Ci, że już coraz lepiej idzie,chociaż odczuwam jeszcze tą długą przerwę, ale z każdym dniem jest lepiej. Zrobiłem jeszcze dziś taki mały sprawdzianik no i 15 podciągnięć nachwytem dałem radę, więc teraz tylko pozostaje podbijać mi ten wynik
  7. W tym temacie moglibyśmy się pochwalić czym jeszcze zajmujemy się w życiu oprócz treningów Street Workout'u. Piszcie wasze hooby, zajawki itd. Ja oprócz treningów SW gram także na instrumentach klawiszowych, keyboard i akordeon
  8. tetezz

    Kacik Gderacza:)

    U mnie na fb już się piwne wyzwania zamieniły na wyzwania w pompkach ?
  9. tetezz

    Siema

    Cześć, podciągnięciami się nie przejmuj. U mnie na początku też było słabo, 2/3 podciągnięcia, teraz dochodzę do 20
  10. Ciekaw jestem czy tacy ludzie stosują jakieś konkretne odżywki bąd? suplementy, czy jednak dobre żarcie im wystarcza.
  11. Od czasu założenia dziennik dalej robisz tyle samo powtórze? we wszystkich ćwiczeniach czy już coś idzie do przodu? Czy jakieś ciekawe ćwiczenia już Ci wychodzą, jakiś HumanFlag,FrontLever czy BackLever?
  12. Poniedziałek 10.02.2014r. Plecy + biceps Wtorek 11.02.2014r. Klata + Triceps + Brzuch Po treningu BASEN Zmieniam troszeczkę formę mojego dziennika ¦roda 12.02.2014r. Barki i przedramię Czwartek 13.02.2014r. Plecy i biceps Piątek 14.02.2014r. Sobota 15.02.2014r Niedziela 16.02.2014r Brak motywacji i siły do treningu Poniedziałek 17.02.2014r. Plecy + Biceps Coraz lepiej idzie po tej przerwie, dziś piewszy dzie? ferii więc mamy dużo czasu, zobaczymy co dadzą te 2 tygodnie spokojnego treningu
  13. tetezz

    Siemanko ! :)

    Witaj. Czyli już coś coś tam ćwiczysz. Wytrwałości życzę
  14. tetezz

    patryk

    1. czy to prawda ze trzeba jesc 3 godz przed spaniem ? ~ nie koniecznie, bo gdy śpisz, nie spalasz tyle kalorii co w dzie?, a jak Ty jesteś na masie, to jed? ostatni posiłek wtedy kiedy Ci wygodnie. Najlepiej żeby zawierał w sobie dużo białka. 2. czy dobrze by bylo kupic jakies bialko będąc na masie czy najlepiej nic nie brac ? czy moze jakies witaminy ? ~białko bierze się wtedy gdy nie masz odpowiedniej ilości w diecie i musisz nadrobić. Podobno lepiej jest brać białko na redukcji ale np. mój kolega masę robił razem z białkiem. 3.ile czasu przed treningiem trzeba zjesc posilek ? i ile po treningu ? ~ Przed treningiem min. 1 godzinę, a po treningu to tutaj chyba nie ma zbytnio reguły, ale najlepiej zaraz jak odpoczniesz czy wrócisz do domu. 4 i jakie powinny byc przerwy miedzy cwiczeniami i seriami bedąc na masie ? ~ Tego to ci nie powiem, ale nie za dużo nie za mało, dostosuj przerwy do swoich możliwości, ewentualnie tak jak fachwcy wyżej podpowiadają
  15. Po 4 tygodniach przerwy znów wracam do treningów Sobota 08.02.2014r. (PLECY+BICEPS+MUSCLE-UP) Podciąganie nachwytem szeroko 11/11/11 -> 6/6/6 Krótkie pompki z rękoma wąsko 80/80/80 -> 40/40/40 Podciąganie podchwytem zamkniętym 12/12/12 -> 8/8/8 Pompki z jedną ręką na podwyższeniu 20/20/20 -> 15/15/15 Podciąganie nachwytem 8/10/12 ->7/7/7 Muscle Up Trening: Dipsy na drążku 16/18/20 -> 10/10/10 Podciąganie z klaśnięciem (zwykłe podciąganie nachwtem młotowy) 8/8/8 -> 6/6/6 Mam nadzieję, że szybko wrócę do poprzedniej formy i dalej będę mógł rozwijać swoje umiejętności
  16. tetezz

    odżywianie

    patryk11995, nie przykładaj się tak strasznie do tej diety, to jest wolny sport. Robisz masę, po prostu jedz zdrowo i dużo. Jeśli masz pojęcie które potrawy wpływają dobrze na masę (czyli np. ryż, kurczak, ryby, płatki, sery), to ustal sobie tylko godziny w jakich powinieneś jeść. Następnie mniej więcej pomyśl co byś mógł zjeść o danej porze dnia i jedz więcej niż dotychczas. To jest mój plan na masę i ja tak jem. Kiedyś jadłem bardzo mało, ważyłem 54kg. Ale teraz po prost zacząłem jeść więcej i daje to rezultaty, właśnie dobijam do 70kg. PS. Według mnie na posiłek przedtreningowy powinieś dać więcej żarcia
  17. SOBOTA 21.12.2013r. (KLATKA+TRICEPS+HandStand) Pompki z rękoma szeroko,nogami na podwyższeniu 40/42/44 -> 40/42/46 Pompki diamentowe 40/40/40 -> 20/20/20 Spiderman PushUps 30/32/32 -> 16/18/20 Dipsy 16/18/20 -> 16/18/20 Pompki na kostkach (na poręczach do pompek) 36/36/36 -> 16/18/20 HandStand Trening: Pompki w staniu na rękach (nogi oparte o ścianę): 6/6/6 -> zapomniałem FrogStand 30s/40s/40s -> 30s/40s/40s NIEDZIELA 22.12.2013r. (BARKI+PRZEDRAMIę+HumanFlag) Pompki z rękoma przy biodrach 30/32/32 -> 20/20/20 Zwis na jednej ręce (lewa i prawa) 10s/10s/12s -> 10s/12s/12s Podciąganie na ręcznikach(podciąganie chwytem młotkowym) 12/14/14 -> 11/11/10 Pompki na piłce 32/32/32 -> 16/18/18 Podciąganie za głowę 11/11/11 -> 10/10/10 PONIEDZIAłEK 23.12.2013r. (PLECY+BICEPS+MUSCLE-UP) Podciąganie nachwytem szeroko 11/11/11 -> 6/6/6 Krótkie pompki z rękoma wąsko 80/80/80 -> 50/50/50 Podciąganie podchwytem zamkniętym 12/12/12 -> 10/10/10 Pompki z jedną ręką na podwyższeniu 20/20/20 -> 20/20/20 Podciąganie nachwytem 8/10/12 ->8/10/12 Muscle Up Trening: Dipsy na drążku 16/18/20 -> brak Podciąganie z klaśnięciem (zwykłe podciąganie nachwtem młotowy) 8/8/8 -> 8/8/8 WTOREK 24.12.2013r. (KLATKA+TRICEPS+HandStand) Pompki z rękoma szeroko,nogami na podwyższeniu 40/42/44 -> 40/42/44 Pompki diamentowe 40/40/40 -> 20/20/20 Spiderman PushUps 30/32/32 -> 16/18/20 Dipsy 16/18/20 -> 16/18/20 Pompki na kostkach (na poręczach do pompek) 36/36/36 -> 16/18/20 HandStand Trening: Pompki w staniu na rękach (nogi oparte o ścianę): 6/6/6 -> 5/5/5 FrogStand 30s/40s/40s -> 30s/40s/40s 25.12 / 26.12 / 27.12 - taka tam przerwa świąteczna SOBOTA 28.12.2013r. (BARKI+PRZEDRAMIę+HumanFlag) Pompki z rękoma przy biodrach 30/32/32 -> 20/20/20 Zwis na jednej ręce (lewa i prawa) 10s/10s/12s -> 10s/12s/12s Podciąganie na ręcznikach(podciąganie chwytem młotkowym) 12/14/14 -> 12/12/12 Pompki na piłce 32/32/32 -> 20/20/20 Podciąganie za głowę 11/11/11 -> 9/9/9 NIEDZIELA 29.12.2013r. (PLECY+BICEPS+MUSCLE-UP) Podciąganie nachwytem szeroko 11/11/11 -> 7/7/7 Krótkie pompki z rękoma wąsko 80/80/80 -> 50/50/50 Podciąganie podchwytem zamkniętym 12/12/12 -> 12/12/12 Pompki z jedną ręką na podwyższeniu 20/20/20 -> 20/20/20 Podciąganie nachwytem 8/10/12 ->8/10/12 Muscle Up Trening: Dipsy na drążku 16/18/20 -> brak Podciąganie z klaśnięciem (zwykłe podciąganie nachwtem młotowy) 8/8/8 -> 8/8/8 Aktualizacja dziennika, żeby nie było, że ja nic nie robię ;D PONIEDZIAłEK 30.12.2013r. (KLATKA+TRICEPS+HandStand) Pompki z rękoma szeroko,nogami na podwyższeniu 40/42/44 -> 40/42/44 Pompki diamentowe 40/40/40 -> 20/20/20 Spiderman PushUps 30/32/32 -> 16/18/20 Dipsy 16/18/20 -> 16/18/20 Pompki na kostkach (na poręczach do pompek) 36/36/36 -> 16/18/20 HandStand Trening: Pompki w staniu na rękach (nogi oparte o ścianę): 6/6/6 -> 5/5/5 FrogStand 30s/40s/40s -> 30s/40s/40s WTOREK 31.12.2013r. (BARKI+PRZEDRAMIę+HumanFlag) Pompki z rękoma przy biodrach 30/32/32 -> 20/20/20 Zwis na jednej ręce (lewa i prawa) 10s/10s/12s -> 10s/12s/12s Podciąganie na ręcznikach(podciąganie chwytem młotkowym) 12/14/14 -> 12/12/12 Pompki na piłce 32/32/32 -> 20/20/20 Podciąganie za głowę 11/11/11 -> 10/10/10 ¦RODA 01.01.2014r. przerwa noworoczna CZWARTEK 02.01.2014r. (PLECY+BICEPS+MUSCLE-UP) Podciąganie nachwytem szeroko 11/11/11 -> 8/8/8 Krótkie pompki z rękoma wąsko 80/80/80 -> 50/50/50 Podciąganie podchwytem zamkniętym 12/12/12 -> 12/12/12 Pompki z jedną ręką na podwyższeniu 20/20/20 -> 20/20/20 Podciąganie nachwytem 8/10/12 ->8/10/12 Muscle Up Trening: Dipsy na drążku 16/18/20 -> 10/12/14 Podciąganie z klaśnięciem (zwykłe podciąganie nachwtem młotowy) 8/8/8 -> 8/8/8 PI?TEK 03.01.2014r. (KLATKA+TRICEPS+HandStand) Pompki z rękoma szeroko,nogami na podwyższeniu 40/42/44 -> 40/42/40 Pompki diamentowe 40/40/40 -> 20/20/20 Spiderman PushUps 30/32/32 -> 16/18/20 Dipsy 16/18/20 -> 16/18/20 Pompki na kostkach (na poręczach do pompek) 36/36/36 -> 16/18/20 HandStand Trening: Pompki w staniu na rękach (nogi oparte o ścianę): 6/6/6 -> 5/5/5 FrogStand 30s/40s/40s -> 30s/40s/40s SOBOTA 04.01.2014r. (BARKI+PRZEDRAMIę+HumanFlag) Pompki z rękoma przy biodrach 30/32/32 -> 20/20/20 Zwis na jednej ręce (lewa i prawa) 10s/10s/12s -> 10s/12s/12s Podciąganie na ręcznikach(podciąganie chwytem młotkowym) 12/14/14 -> 12/12/12 Pompki na piłce 32/32/32 -> 20/20/20 Podciąganie za głowę 11/11/11 -> 10/10/10 NIEDZIELA 05.01.2014r. wolne PONIEDZIAłEK 06.01.2014r. rower: 41km / 2:20h WTOREK 07.01.2014r. (PLECY+BICEPS+MUSCLE-UP) Podciąganie nachwytem szeroko 11/11/11 -> 8/8/8 Krótkie pompki z rękoma wąsko 80/80/80 -> 50/50/50 Podciąganie podchwytem zamkniętym 12/12/12 -> 12/12/12 Pompki z jedną ręką na podwyższeniu 20/20/20 -> 20/20/20 Podciąganie nachwytem 8/10/12 ->8/10/12 Muscle Up Trening: Dipsy na drążku 16/18/20 -> 10/12/14 Podciąganie z klaśnięciem (zwykłe podciąganie nachwtem młotowy) 8/8/8 -> 8/8/8
  18. ¦RODA 11.12.2013r. (BARKI+PRZEDRAMIę+HumanFlag) Pompki z rękoma przy biodrach 30/32/32 -> 25/25/25 Zwis na jednej ręce (lewa i prawa) 10s/10s/12s -> 10s/12s/12s Podciąganie na ręcznikach(podciąganie chwytem młotkowym) 12/14/14 -> 10/10/10 Pompki na piłce 32/32/32 -> 15/15/15 Podciąganie za głowę 11/11/11 -> 9/9/9 CZWARTEK 12.12.2013r. (PLECY+BICEPS+MUSCLE-UP) Podciąganie nachwytem szeroko 11/11/11 -> 10/10/9 Krótkie pompki z rękoma wąsko 80/80/80 -> 50/50/50 Podciąganie podchwytem zamkniętym 12/12/12 -> 10/10/10 Pompki z jedną ręką na podwyższeniu 20/20/20 -> 20/20/20 Podciąganie nachwytem 8/10/12 ->8/10/8 Muscle Up Trening: Dipsy na drążku 16/18/20 -> 12/14/14 Podciąganie z klaśnięciem (zwykłe podciąganie nachwtem młotowy) 8/8/8 -> x/x/x Jakoś nie miałem zbytnio siły na dzisiejszym i wczorajszym treningu PI?TEK 13.12.2013r. wolne tak mi się wczoraj nie chciało, piątek, odrazu po szkole, usiadłem i nie wstawałem do wieczora SOBOTA 14.12.2013r. (KLATKA+TRICEPS+HandStand) Pompki z rękoma szeroko,nogami na podwyższeniu 40/42/44 -> 40/42/44 Pompki diamentowe 40/40/40 -> 20/20/20 Spiderman PushUps 30/32/32 -> 16/18/20 Dipsy 16/18/20 -> 16/18/20 Pompki na kostkach (na poręczach do pompek) 36/36/36 -> 16/18/20 HandStand Trening: Pompki w staniu na rękach (nogi oparte o ścianę): 6/6/6 -> 5/5/5 FrogStand 30s/40s/40s -> 30s/40s/40s Trening brzucha NIEDZIELA 15.12.2013r. (BARKI+PRZEDRAMIę+HumanFlag) Pompki z rękoma przy biodrach 30/32/32 -> 20/20/20 Zwis na jednej ręce (lewa i prawa) 10s/10s/12s -> 10s/12s/12s Podciąganie na ręcznikach(podciąganie chwytem młotkowym) 12/14/14 -> 10/10/10 Pompki na piłce 32/32/32 -> 15/15/15 Podciąganie za głowę 11/11/11 -> 9/9/9 Trening brzucha PONIEDZIAłEK 16.12.2013r. (PLECY+BICEPS+MUSCLE-UP) Podciąganie nachwytem szeroko 11/11/11 -> 8/8/5 Krótkie pompki z rękoma wąsko 80/80/80 -> 50/50/50 Podciąganie podchwytem zamkniętym 12/12/12 -> 10/10/10 Pompki z jedną ręką na podwyższeniu 20/20/20 -> 20/20/20 Podciąganie nachwytem 8/10/12 ->8/10/12 Muscle Up Trening: Dipsy na drążku 16/18/20 -> x/x/x Podciąganie z klaśnięciem (zwykłe podciąganie nachwtem młotowy) 8/8/8 -> x/x/x Postanowiłem robić jak najszerzej te szerokie podciągnięcia dlatego wyszło ich trochę mniej niż dotychczas, ale napewno lepiej plecki będą się rze?biły WTOREK 17.12.2013r. wolne ¦RODA 18.12.2013r. (KLATKA+TRICEPS+HandStand) Pompki z rękoma szeroko,nogami na podwyższeniu 40/42/44 -> 40/42/44 Pompki diamentowe 40/40/40 -> 20/20/20 Spiderman PushUps 30/32/32 -> 16/18/20 Dipsy 16/18/20 -> 16/18/20 Pompki na kostkach (na poręczach do pompek) 36/36/36 -> 16/18/20 HandStand Trening: Pompki w staniu na rękach (nogi oparte o ścianę): 6/6/6 -> 5/5/5 FrogStand 30s/40s/40s -> 30s/35s/35s CZWARTEK 19.12.2013r. (BARKI+PRZEDRAMIę+HumanFlag) Pompki z rękoma przy biodrach 30/32/32 -> 20/20/20 Zwis na jednej ręce (lewa i prawa) 10s/10s/12s -> 10s/12s/12s Podciąganie na ręcznikach(podciąganie chwytem młotkowym) 12/14/14 -> 10/10/10 Pompki na piłce 32/32/32 -> 156/18/18 Podciąganie za głowę 11/11/11 -> 9/9/9 Trening brzucha PI?TEK 20.12.2013r. (PLECY+BICEPS+MUSCLE-UP) Podciąganie nachwytem szeroko 11/11/11 -> 6/6/6 Krótkie pompki z rękoma wąsko 80/80/80 -> 50/50/50 Podciąganie podchwytem zamkniętym 12/12/12 -> 11/11/11 Pompki z jedną ręką na podwyższeniu 20/20/20 -> 20/20/20 Podciąganie nachwytem 8/10/12 ->8/10/12 Muscle Up Trening: Dipsy na drążku 16/18/20 -> x/x/x Podciąganie z klaśnięciem (zwykłe podciąganie nachwtem młotowy) 8/8/8 -> 8/8/8
  19. WTOREK 10.12.2013r. (KLATKA+TRICEPS+HandStand) Pompki z rękoma szeroko,nogami na podwyższeniu 40/42/44 -> 40/42/44 Pompki diamentowe 40/40/40 -> 20/20/20 Spiderman PushUps 30/32/32 -> 15/18/20 Dipsy 16/18/20 -> 16/18/20 Pompki na kostkach (na poręczach do pompek) 36/36/36 -> 15/18/20 HandStand Trening: Pompki w staniu na rękach (nogi oparte o ścianę): 6/6/6 -> 4/5/5 FrogStand 30s/40s/40s -> 30s/40s/40s Postanowiłem ruszyć trochę z tymi ćwiczeniami i w niektórych seriach już pojawiło się więcej powtórze?
  20. NIEDZIELA 08.12.2013r. (PLECY+BICEPS+MUSCLE-UP) Podciąganie nachwytem szeroko 11/11/11 -> 9/9/8 Krótkie pompki z rękoma wąsko 80/80/80 -> 50/50/50 Podciąganie podchwytem zamkniętym 12/12/12 -> 10/10/10 Pompki z jedną ręką na podwyższeniu 20/20/20 -> 20/20/20 Podciąganie nachwytem 8/10/12 ->8/10/10 Muscle Up Trening: Dipsy na drążku 16/18/20 -> 12/14/10 Podciąganie z klaśnięciem (zwykłe podciąganie nachwtem młotowy) 8/8/8 -> 6/6/6 PONIEDZIAłEK 09.12.2013r. wolne Dzięki chłopaki za motywację, z wami to mi jej nigdy nie brakuje
  21. ScyTher, ja aktualnie zamontowałem drążek w pokoju i się z domu nie ruszam, dopiero po nowym roku zaczynam biegać, a że zima, to dłuższe wybiegania będą, trzeba wrócić do formy PS. Nie jestem jeszcze tak dobrze wtajemniczony w street workout, dlatego to co mam w domu narazie mi wystarcza. Ale mam nadzieję, że kiedyś przyjdzie taki czas, że będę musiał wyskakiwać na dwór, żeby zrobić kilka serii musce-up
  22. CZWARTEK 05.12.2013r. (PLECY+BICEPS+MUSCLE-UP) Podciąganie nachwytem szeroko 11/11/11 -> 9/9/8 Krótkie pompki z rękoma wąsko 80/80/80 -> 50/50/50 Podciąganie podchwytem zamkniętym 12/12/12 -> 10/10/9 Pompki z jedną ręką na podwyższeniu 20/20/20 -> 20/20/20 Podciąganie nachwytem 8/10/12 ->8/8/9 Muscle Up Trening: Dipsy na drążku 16/18/20 -> x/x/x (za zimno) Podciąganie z klaśnięciem (zwykłe podciąganie) 8/8/8 -> 6/6/6 Mekso, powoli idzie wszystko do przodu Dla porównania przed nowym planem w treningu robiłem łącznie max. 64 różne podciągnięcia, a dziś np. jest ich już 98 PI?TEK 06.12.2013r. (KLATKA+TRICEPS+HandStand) Pompki z rękoma szeroko,nogami na podwyższeniu 40/42/44 -> 40/40/42 Pompki diamentowe 40/40/40 -> 15/15/15 Spiderman PushUps 30/32/32 -> 15/15/15 Dipsy 16/18/20 -> 16/18/20 Pompki na kostkach (na poręczach do pompek) 36/36/36 -> 15/15/15 HandStand Trening: Pompki w staniu na rękach (nogi oparte o ścianę): 6/6/6 -> 4/4/4 FrogStand 30s/40s/40s -> 30s/30s/30s ¦RODA 04.12.2013r. (BARKI+PRZEDRAMIę+HumanFlag) Pompki z rękoma przy biodrach 30/32/32 -> 20/20/20 Zwis na jednej ręce (lewa i prawa) 10s/10s/12s -> 10s/10s/12s Podciąganie na ręcznikach(podciąganie chwytem młotkowym) 12/14/14 -> 10/10/10 Pompki na piłce 32/32/32 -> 15/15/15 Podciąganie za głowę 11/11/11 -> 9/9/9 Trening brzucha: ABSII + ćw. na drążku
×
×
  • Dodaj nową pozycję...