Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Norbi14744

Plan treningowy (pomoc)

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, serdecznie jestem nowym użytkownikiem chciałbym zeby ktoś mi pomógł w planie treningowym. Chciałbym nabardziej się skupić na rozwiajniu dużych łap, pleców i dobrego dociętego brzucha pomoże ktoś? na tej chwili wyglądam tak ale chciałbym byc wiekszy i bardziej dociety.

93564674_221298849152186_2773736999843004416_n.jpg

  • Lubię to 2
  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Siema jest dobrze predyspozycje widoczne więc myślę że Twój cel jest w zasięgu ręki ?

Chłopaki na pewno Ci pomogą ?

  • Lubię to 2
  • Dziękuję 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Siemanko powiedz jak do tej pory ćwiczyłeś :) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Autor tematu Napisano

Ogólnie ćwiczyłem ponad rok na siłowni, czyli 4 razy w tyg ćwiczyłem do tego weekend dodawałem jakieś podciągnięcia. Moje trening trwały z godz lub półtorej godziny jestem systematyczny, ale przez koronawirus musiałem przestać chodzić na siłownię i zaczełem ćwiczyć w domu na sprzęcie do podciągania i na poręczach. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Autor tematu Napisano

To jest za free czy trzeba płacić? 

Wypełniłem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Admin
TRENER

Zrobimy wyjątek, jak będziesz zadowolony to nas polecisz i będzie dobrze ?

Podanie otrzymałem plan ułożę w dniu dzisiejszym ? 

  • Lubię to 1
  • Dziękuję 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nagrody

Autor tematu Napisano

ooo jaka miła strona ? lubie takie podejscie dla ludzi .wielki szacunek !! juz polecam grupe poniewaz kazdy tu jest miły ? i wspierają w motywacji 

  • Dziękuję 1
  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rodzinna atmosfera tutaj panuje więc możesz liczyć na wsparcie ??

  • Lubię to 1
  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Autor tematu Napisano

i to sie szanuje .Rodzina !! ❤️ 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Admin
TRENER

Jeżeli masz pytania po przeczytaniu planu i wskazówek to pisz. ?

Zaznaczyłeś że jesteś zainteresowany programem żywieniowym, w tym przypadku proponuję 10% rabatu na wybrany pakiet z naszych diet: dieta.workoutathletes.com

 

PONIEDZIAŁEK:(KLATKA+TRICEPS)

 

WTOREK: (ABS)

 

CZWARTEK: (PLECY+BICEPS)

 

PIĄTEK: (BARKI+PRZEDRAMIĘ)

 

Wskazówki dotyczące treningów: 

  1. Najważniejsze 2 zasady dotyczące treningu: przed treningiem wykonaj rozgrzewkę ok. 15 minut (w tym może być rolowanie), a po treningu się porozciągaj. 
  2. Serie i powtórzenia są rozpisane w taki sposób: 6/8/8/8 - oznacza to że masz do wykonania 4 serie po wyznaczonej ilości powtórzeń w tym przypadku 6, 8, 8 i 8.
  3. Odpoczynek pomiędzy ćwiczeniami wynosi 2-3 minuty, im krócej tym lepiej. Odpoczynek pomiędzy seriami 1-2 minut, w tym przypadku również im krócej tym lepiej.
  4. Zalecam zrobienie całego programu treningowego i opisanie go ile powtórzeń byłeś/aś w stanie wykonać - czy więcej czy mniej. To jest ważne żeby zweryfikować czy powtórzenia są dobrze dobrane. Po opisaniu treningów poprawiamy plan gdy jest taka konieczność i ewentualnie wymieniamy ćwiczenia, które Ci nie pasują. 
  5. Jeżeli nie wiesz jak wygląda dane ćwiczenie z planu, to kliknij jego nazwę - zostaniesz przekierowany na nasz kanał YouTube gdzie zobaczysz jak wygląda. 
  6. Jeżeli masz jakieś pytania co do planu treningowego, to śmiało możesz pisać w postach poniżej. 
  7. Polecam Ci założyć Dziennik Treningowy, aby kontrolować swoje postępy, a dodatkowo otrzymasz darmową pomoc i wsparcie przy treningach.
  8. Nie odpowiadam za ewentualne powstałe kontuzje spowodowane niepoprawnym wykonywaniem ćwiczeń.  
  9. Mój plan treningowy zalecam Ci stosować przez 2 miesiące, po tym czasie należy zmodyfikować plan, aby ponownie przynosił progresy.

 

Dziękuję za zaufanie i danie mi możliwości współpracy z Tobą nad Twoimi efektami. Życzę Ci samych progresów i mocnych treningów!  ?

 

Ze sportowymi pozdrowieniami,

Dynloth - Dominik Kwiatkowski 

Trener i właściciel społeczności WorkoutAthletes.com 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nagrody

Autor tematu Napisano

Biorę się za robotę!!!! Już dziś wleci trening. Czy tu mogę wstawiać swoje treningi, które zrobiłem 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chcesz opisywać swoje wszystkie treningi to warto założyć dziennik treningowy a jak tylko przetestować plan to myślę że śmiał tu ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Przez Dynloth
      Witaj,
      w tej instrukcji pokaże krok po kroku jak dokonać zakupu diety, lub planu treningowego.
      Większość osób nie ma z tym problemów, natomiast zdarzają się pojedyncze osoby, które mają trudności z dokonaniem zakupu. 
      Wszystkie słowa podkreślone, to link z przekierowaniem - po kliknięciu zostaniesz przeniesiony/a do omawianej strony/czynności.
       
      1. Najpierw wchodzimy na stronę z Dietą lub Planem Treningowym. 
      Po zapoznaniu się z naszą ofertą i jej zaletami, wybieramy interesujący Cię pakiet. 

      2. Po wybraniu pakietu, kliknij w przycisk "ZOBACZ SZCZEGÓŁY" - zostaniesz przekierowany/a do produktu w sklepie. Przewijając w dół, zobaczysz podsumowanie pakiety, czyli wszystko to co on zawiera. 
      Kliknij "Dodaj do koszyka".

      3. Wyskoczy okienko, w którym musisz wybrać czy finalizujesz zakup, czy może jednak chcesz dokupić coś jeszcze. Jeżeli finalizujesz zakup, to kliknij "Dokończ zamówienie".

       
      4. Na tym etapie widzisz zawartość Twojego koszyka. Kliknij "Zamówienie", aby przejść dalej. 

      5. Jeżeli jesteś już naszym Użytkownikiem, to wystarczy że podasz swój numer telefonu i miejscowość zamieszkania. Natomiast, jeżeli nie jesteś naszym Użytkownikiem, to kliknij "Kontynuuj jako nowy Użytkownik."

      6. Klikając "Kontynuuj jako nowy Użytkownik", musisz uzupełnić dane do profilu. Uzupełnij te z czerwoną gwiazdką - wymagane. Następnie kliknij "Przejdź do zamówienia".
      Jeżeli jesteś naszym Użytkownikiem - to pomiń ten krok. 

       
      7. Pozostaje ostatni krok - potwierdzenie zakupu. Na tym etapie możesz skorzystać z kodu rabatowego jeżeli posiadasz. Następnie kliknij "Zamów i zapłać".
       
      8. Gdy zamówienie zostanie złożone możesz dokonać płatności na podane dane do przelewu. Po zaksięgowaniu pieniążków, zaczniemy tworzyć Twój indywidualny jadłospis. 
      W oczekiwaniu na zamówienie, uzupełnij Wywiad Żywieniowy, lub Formularz do Planu Treningowego. 
      Stanowią one bazę do ułożenia Jadłospisu, lub Planu Treningowego. 
      Po otrzymaniu Wywiadu, lub Formularza i zaksięgowaniu pieniążków nasz zespół odezwie się do Ciebie mailowo i poprzez wiadomość SMS. 
       
      I to tyle, dokonanie zakupu trwa niecałe 3 minuty. ?
       
      Ze sportowymi pozdrowieniami,
      Ekipa WorkoutAthletes 
       
       
       
    • Przez Norbi14744
      Plan treningowy 
      PONIEDZIAŁEK:(KLATKA+TRICEPS)
      WTOREK: (ABS)
      CZWARTEK: (PLECY+BICEPS)
      PIĄTEK: (BARKI+PRZEDRAMIĘ)
       
      Zrobiony dzisiejszy trening 
      Brzuszki do pozycji V 16/16/18/18 na 16/16/18/18 Wznosy kolan do klatki piersiowej 16/16/16/16 na 16/16/16/15 Mostek(plank) 50s/50s/50s/50s  na 50s/50s/50s/50s Scyzoryki 40s/45s/45s/45s na 40s/45s/45s/45s  Crunch Kicks 18/18/18/18 na 18/18/18/18   Dobry ciezki trening !!  zdj po treningu 
    • Przez Dynloth
      PONIEDZIAŁEK:(KLATKA+TRICEPS)
      Pompki z rękoma szeroko 12/12/14/14 Pompki diamentowe  12/12/12/12 Pompki z nogami na podwyższeniu 12/12/14/14 Dipsy 3/3/3/3 Pompki na kostkach 10/10/10/10  
      WTOREK: (ABS)
      Brzuszki do pozycji V 12/12/14/14 Wznosy kolan do klatki piersiowej 12/12/14/14 Mostek(plank) 45s/45s/50s/50s Scyzoryki 35s/35s/40s/40s Crunch Kicks 12/14/14/14  
      ŚRODA: (PLECY+BICEPS) 
      Podciąganie nachwytem szeroko 3/3/3/3 Podciąganie Incline PullUp Podchwyt  10/10/12/12 Podciąganie podchwytem zamkniętym 3/3/3/3 Podciąganie Incline PullUp Nachwyt  10/10/12/12 Podciąganie chwytem młotkowym 4/4/4/4  
      CZWARTEK: (BARKI+PRZEDRAMIĘ)
      Pompki z rękoma przy biodrach 10/10/12/12 Dobrze rozgrzej nadgarstki Podciąganie samymi barkami w zwisie 8/8/8/8 Podciąganie na ręcznikach 3/3/3/3 Pompki na piłce 10/10/10/10 Podciąganie za głowę 3/3/3/3  
      PIĄTEK: (UDA+ŁYDKI)
      Przysiad z wykrokiem 16/16/18/18 Kaczy chód 40s/40s/50s/50s Przysiady na jednej nodze (może być z asystą) 8/8/10/10 Wspięcia na palce 22/22/22/24 Przysiad z wyskokiem 12/12/14/14  
      Wskazówki dotyczące treningów: 
      Najważniejsze 2 zasady dotyczące treningu: przed treningiem wykonaj rozgrzewkę ok. 15 minut, a po treningu się porozciągaj.  Serie i powtórzenia są rozpisane w taki sposób: 6/8/8/8 - oznacza to że masz do wykonania 4 serie po wyznaczonej ilości powtórzeń w tym przypadku 6, 8, 8 i 8. Odpoczynek pomiędzy ćwiczeniami wynosi 2-3 minuty, im krócej tym lepiej. Odpoczynek pomiędzy seriami 1-2 minut, w tym przypadku również im krócej tym lepiej. Zalecam zrobienie całego programu treningowego i opisanie go ile powtórzeń byłeś w stanie wykonać - czy więcej czy mniej. To jest ważne żeby zweryfikować czy powtórzenia są dobrze dobrane. Po opisaniu treningów poprawiamy plan gdy jest taka konieczność i ewentualnie wymieniamy ćwiczenia, które Ci nie pasują.  Jeżeli nie wiesz jak wygląda dane ćwiczenie z planu, to kliknij jego nazwę - zostaniesz przekierowany na nasz kanał YouTube gdzie zobaczysz jak wygląda.  Nie odpowiadam za ewentualne powstałe kontuzje spowodowane niepoprawnym wykonywaniem ćwiczeń.   Mój plan treningowy zalecam Ci stosować przez 2 miesiące, po tym czasie należy zmodyfikować plan, aby ponownie przynosił progresy. Dziękuję za zaufanie i danie mi możliwości współpracy z Tobą nad Twoimi efektami. Życzę Ci samych progresów i mocnych treningów!
       
      Ze sportowymi pozdrowieniami,
      Dynloth - Dominik Kwiatkowski 
      Trener i właściciel społeczności WorkoutAthletes.com 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...