Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Rekomendowane odpowiedzi

                                                                                                                              Plan treningowy 

PONIEDZIAŁEK:(KLATKA+TRICEPS)

WTOREK: (ABS)

CZWARTEK: (PLECY+BICEPS)

PIĄTEK: (BARKI+PRZEDRAMIĘ)

 

Zrobiony dzisiejszy trening 

96295965_1306406189563391_8291277108995424256_n.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Elegancko chyba za lajtowo Ci poszło 😁😁💪💪

Powodzenia dalej!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Autor tematu Napisano

dobrze było właśnie 😄

a dzięki ,staram się !! 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i pięknie, nie poddawaj się i ciśnij dalej 🙂 

  • Lubię to 1
  • Dziękuję 1
  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nowy członek rodziny na pokładzie, siemanko i powodzenia 🙂

  • Lubię to 2
  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Autor tematu Napisano

CZWARTEK: (PLECY+BICEPS)

  • Podciąganie podchwytem 6/6/6/6 na 6/6/6/6
  • Podciąganie Incline PullUp Podchwyt 10/10/12/12 na 10/9/7/6                                
  • Podciąganie nachwytem 6/6/6/6   na 5/4/3/4                                                                   
  • Podciąganie Incline PullUp Nachwyt 10/10/12/12 na 9/7/5/5
  • Podciąganie izometryczne (przytrzymanie brody nad drążkiem 3s) 5/5/5/5 na 5/3/3/2 
  • dałem z siebie z 100% dobry trening łapy tak czuje ze hohoh !!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pięknie! Cały czas do przodu:)

  • Lubię to 1
  • Dziękuję 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zapowiada się solidny Dziennik Treningowy 🙂 

Witaj w ekipie, siła z Tobą! 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Autor tematu Napisano

PIĄTEK: (BARKI+PRZEDRAMIĘ)    17:59-18:46

Pompki z rękoma przy biodrach14/14/14/14na14/14/14/14
Podciąganie samymi barkami w zwisie 10/10/12/12na10/10/12/12
Podciąganie na ręcznikach 6/6/6/6na 6/5/4/4
Pompki na piłce 10/10/10/10 na 11/15/15/11 tu mi lekko szło dlatego zwiększyłem 
Hindu Push Ups 6/6/8/8na6/6/8/8

i dwa zdj na koniec tyg!!! 

97413522_596202711016928_4616838712167235584_n.png

98007921_669113893654522_4864265279804276736_n.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest dobra forma kolego A będzie jeszcze lepsza 🙂

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co najbardziej chciałbyś poprawić? 🙂

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Admin
TRENER

Wszystko masz w zasięgu reki, tylko się nie poddawaj 🙂

  • Lubię to 1
  • Dziękuję 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nagrody

I tak trzymać! 🙂 Chyba spać nie możesz po nocach 😄 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak z dietą u Ciebie? 🙂

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Autor tematu Napisano

ogółem jem teraz na oko bo dopiero w srd mi przyjdzie waga do ważenia jedzenia !!! 

 

PONIEDZIAŁEK:(KLATKA+TRICEPS)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mocny trening wjechał:)

  • Lubię to 1
  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, Norbi14744 napisał:

ogółem jem teraz na oko bo dopiero w srd mi przyjdzie waga do ważenia jedzenia !!! 

 

Ooo to będzie dieta dopracowana 🙂

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Autor tematu Napisano
Godzinę temu, Quake napisał:

Ooo to będzie dieta dopracowana 🙂

Dokładnie! Lepiej raz ale porządnie 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Przez Norbi14744
      Witam, serdecznie jestem nowym użytkownikiem chciałbym zeby ktoś mi pomógł w planie treningowym. Chciałbym nabardziej się skupić na rozwiajniu dużych łap, pleców i dobrego dociętego brzucha pomoże ktoś? na tej chwili wyglądam tak ale chciałbym byc wiekszy i bardziej dociety.

    • Przez angie
      Postanowiłam założyć dziennik ponieważ moja motywacja została gdzieś daleko a teraz bardzo jej potrzebuje  
      Liczę na wsparcie wszystkich forumowiczów!  

      Dzisiejszy trening (22.02) jest kontynuacją poprzednich.
      Niestety treningi PD dopiero będą od połowy marca ale lecimy ze SW! )

      Po kilkudniowym regenie mocno ćwiczenia!  

      Cardio: 15min  Wspięcia stóp na 1 nogę 25/25 Pozycja początkowa pompek 60s/60s/60s/60s  Wznosy nóg 10/10/10 Plank normal 140s   Plank Boczny 60s/60s Plank odwrotny 40s (Jak na 1-szy raz jest okej wg mnie) Siad przy ścianie 60s  Pompki nierówne 10/10  Rozciąganie standardowo!  Brzuszki 20/20/20 HS ze schodzeniem po ścianie (mam problem jak to liczyć, mógłby ktoś mi pomóc?? xD)  Arch hold 10 powtórzeń po 4s (chyba dobrze napisałam!)
        Brzuszek czuję bardzo ostro! <3  Jeszcze dziś siłownia będą dipy i bieżnia! Pozdrawiam wszystkich
    • Przez Dynloth
      PONIEDZIAŁEK:(KLATKA+TRICEPS)
      Pompki z rękoma szeroko 12/12/14/14 Pompki diamentowe  12/12/12/12 Pompki z nogami na podwyższeniu 12/12/14/14 Dipsy 3/3/3/3 Pompki na kostkach 10/10/10/10  
      WTOREK: (ABS)
      Brzuszki do pozycji V 12/12/14/14 Wznosy kolan do klatki piersiowej 12/12/14/14 Mostek(plank) 45s/45s/50s/50s Scyzoryki 35s/35s/40s/40s Crunch Kicks 12/14/14/14  
      ŚRODA: (PLECY+BICEPS) 
      Podciąganie nachwytem szeroko 3/3/3/3 Podciąganie Incline PullUp Podchwyt  10/10/12/12 Podciąganie podchwytem zamkniętym 3/3/3/3 Podciąganie Incline PullUp Nachwyt  10/10/12/12 Podciąganie chwytem młotkowym 4/4/4/4  
      CZWARTEK: (BARKI+PRZEDRAMIĘ)
      Pompki z rękoma przy biodrach 10/10/12/12 Dobrze rozgrzej nadgarstki Podciąganie samymi barkami w zwisie 8/8/8/8 Podciąganie na ręcznikach 3/3/3/3 Pompki na piłce 10/10/10/10 Podciąganie za głowę 3/3/3/3  
      PIĄTEK: (UDA+ŁYDKI)
      Przysiad z wykrokiem 16/16/18/18 Kaczy chód 40s/40s/50s/50s Przysiady na jednej nodze (może być z asystą) 8/8/10/10 Wspięcia na palce 22/22/22/24 Przysiad z wyskokiem 12/12/14/14  
      Wskazówki dotyczące treningów: 
      Najważniejsze 2 zasady dotyczące treningu: przed treningiem wykonaj rozgrzewkę ok. 15 minut, a po treningu się porozciągaj.  Serie i powtórzenia są rozpisane w taki sposób: 6/8/8/8 - oznacza to że masz do wykonania 4 serie po wyznaczonej ilości powtórzeń w tym przypadku 6, 8, 8 i 8. Odpoczynek pomiędzy ćwiczeniami wynosi 2-3 minuty, im krócej tym lepiej. Odpoczynek pomiędzy seriami 1-2 minut, w tym przypadku również im krócej tym lepiej. Zalecam zrobienie całego programu treningowego i opisanie go ile powtórzeń byłeś w stanie wykonać - czy więcej czy mniej. To jest ważne żeby zweryfikować czy powtórzenia są dobrze dobrane. Po opisaniu treningów poprawiamy plan gdy jest taka konieczność i ewentualnie wymieniamy ćwiczenia, które Ci nie pasują.  Jeżeli nie wiesz jak wygląda dane ćwiczenie z planu, to kliknij jego nazwę - zostaniesz przekierowany na nasz kanał YouTube gdzie zobaczysz jak wygląda.  Nie odpowiadam za ewentualne powstałe kontuzje spowodowane niepoprawnym wykonywaniem ćwiczeń.   Mój plan treningowy zalecam Ci stosować przez 2 miesiące, po tym czasie należy zmodyfikować plan, aby ponownie przynosił progresy. Dziękuję za zaufanie i danie mi możliwości współpracy z Tobą nad Twoimi efektami. Życzę Ci samych progresów i mocnych treningów!
       
      Ze sportowymi pozdrowieniami,
      Dynloth - Dominik Kwiatkowski 
      Trener i właściciel społeczności WorkoutAthletes.com 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...