Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Na początku też miałem trudności z podciaganiem a najgorzej szło szeroko ale tylko bardziej mnie to motywowalo że jestem słaby i muszę coś z tym zrobić i zrobiłem teraz jest to jedno z moich ulubionych ??:k0512:

  • Lubię to 1
  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Dynloth no gumę to ja mam ale mocną bo zieloną i jak robiłem pseudo MU z wyrzutu to na niej siłowe wchodziło jak masło :D na razie się nad nią zastanawiam :) 

@Bern nie wiem czemu ale większość ćwiczeń które robie z rękoma szeroko wchodzą mi łatwiej niż jak robię je normalnie, tak samo w podciąganiu ale fakt muszę ćwiczyć podciąganie i będzie dobrze :) 

  • Lubię to 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

No to guma za mocna :D

Widocznie mięśnie klatki czy najszerszy pleców masz mocniejsze niż np tricepsy czy bicepsy :) :zacieszacz:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No guma za mocna ale na razie musi starczyć :D 

 

Dzień 7 i 8

No to kolejne dwa dni zrobione w jeden dzień :D Wczoraj nie zrobiłem ani cardio ani treningu bo mnie tak tyłek i uda ściskały po treningu nóg, że odpuściłem, jeszcze skurczy by złapał i miałbym. Jak widać w ABS lepiej już idzie w podciąganiu, jakbym miał w pracy normalny drążek a nie ostre kątowniki to było by lepiej, ale że siedziałem po godzinach bo się bawię to wyszło jak wyszło ale poczułem pewną moc przy pierwszych podciągnięciach ale potem jak widać wyparowała :D Jednak wierze, że jeszcze wróci :)

 

WTOREK - ABS
Podnoszenie prostych nóg do kąta prostego 8/8/10   8/8/10
Podnoszenie zgiętych nóg do klatki piersiowej 12/12/14   12/12/14
Brzuszki z podniesionymi nogami do kąta prostego 10/12/14   10/12/14
Plank 30s/40s/40s   30s/40s/40s
Scyzoryki 30s/30s/40s   30s/30s/30s

 

ŚRODA - Plecy+Biceps
Podciąganie nachwytem szeroko 4/4/4   4/2/2
Krótkie pompki, rękoma wąsko przy ciele 25/25/25  25/25/25
Podciąganie podchwytem 5/5/6   3/3/3
Pompki z jedną ręką na podniesieniu (lewa i prawa) 6/6/7   6/6/7
Podciąganie nachwytem 7/7/8    1/1/1

 

Jeszcze wrzucam fotkę z wypadu do Wisły z niedzieli :)

 

sss.jpg

  • Jest moc! 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Brzuszek ładnie wszedł ??

Podciąganie też nie najgorzej ale jeśli ciężko z nimi to może zastąpić je czymś póki nie wrócą Ci siły :D

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że po prostu muszę środy jednak robić na normalnych drążkach, a nie jak kątownikach w pracy :D Zobaczymy jak pójdzie kolejna środa

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

I porównać te ćwiczenia z normalnym drążkiem :D 

Trening miodkowy, jestem dumny brzuch trzeba zwiększyć żeby więcej od Ciebie wymagać, tym bardziej że to brzuch uwielbia ostry trening :D 

Podciąganie się szybko ogarnie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Myślę że efekty by były olbrzymie :D Ale nie ma co patrzeć w przeszłość, liczy się to co jest teraz i co może nastąpić :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Później nie obejdzie się bez treningu z podciąganiem :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

W sumie to się nie dziwię bo fajny ten stok :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Quake kto to wie co by było, ważne co będzie :)

@Banan jak jest okazja to tak. póki co pogoda średnia ;/

@Bern @Dynloth no zobaczymy jak będzie z podciąganiem jutro :) a co do stoku słabe warunki aktualnie odwilż idzie :(

Dzień 9,10,11,12

No trochę zaginąłem, czwartek i piątek siedziałem dłużej w robocie i nie chciało mi się już robić treningów. Miałem je zrobić w sobotę ale zacząłem oglądać Lombard. Życie pod zastaw i tak oglądałem aż do niedzieli do 22. Z soboty na niedziele poszedłem spać dopiero o 5 wstałem o 8 i dalej oglądałem :LOL::beka: aktualnie do wiosny czekam na 2 sezon ;D Wczoraj też jakoś nie miałem weny do treningu, a dziś w końcu się spiąłem puściłem na TV Pearl Harbor i 1:30h trening i zrobione 4 dni :D Poza tym przypomniało mi się jak obiecałem sobie za bajtla 17lat temu jak to oglądałem, że zrobię kiedyś licencje pilota - może kiedyś :D

Aa i aktualna waga 76,4kg ważony wczoraj :)Teraz idę się umyć do łóżka i jutro wpadnę znowu :)  PZDR

 

PONIEDZIAŁEK - Klatka+Triceps
Pompki z nogami na podwyższeniu 6/7/7    6/7/7
Pompki diamentowe 6/7/8   6/7/8
Pompki z rękoma szeroko 6/7/8    6/7/8
Dipy 4/4/6   4/4/5

Pompki na kostkach 6/8/8    6/8/8

 

WTOREK - ABS
Podnoszenie prostych nóg do kąta prostego 8/8/10   8/8/10
Podnoszenie zgiętych nóg do klatki piersiowej 12/12/14   12/12/14
Brzuszki z podniesionymi nogami do kąta prostego 10/12/14   10/12/14
Plank 30s/40s/40s   30s/40s/40s
Scyzoryki 30s/30s/40s   30s/30s/40s

 

CZWARTEK - Barki+Przedramiona
Pompki z rękoma przy biodrach 4/4/5     4/4/5

Stanie na rękach 15s/20s/25s   15s/15s/10s
Pompki wojskowe 6/7/7.    6/7/7
Pompki szwedzkie 8/9/10    8/9/10

 

PIĄTEK - Uda+Łydki
Przysiad z wykrokiem 25/25/25   25/25/25
Kaczy chód 30s/30s/40s    30s/30s/40s
Przysiady na jednej nodze 6/8/8   6/8/8
Wspięcia na palce 30/30/30    30/30/30
Pozycja krzesełkowa 30s/30s/40s   30s/30s/40s

 

  • Lubię to 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Ty żyjesz!! :D

No i bajeczka, gdyby nie to jedno ćwiczenie to cały plan treningowy były idealnie zrealizowany. :)

Masz możliwość to odpoczywaj i baw się dobrze :) A predyspozycje do bycia pilotem masz? :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Dynloth żyję żyję :D czy mam predyspozycje to ja nie wiem, czytałem jakie są podstawowe warunki to astygmatyzm max 2dioptrie, ja mam +1, a słuch mam dobry więc jak nie wyszłyby żadne inne "dolegliwości" to myślę, że pykłoby :D

@Quake progres czuję, pierwsze dni były ciężkie wszystko bolało itp dziś jak wstałem po wczorajszym większym treningu, wszystko spoko było na pełnym luzie, więc myślę, że się wyrabiam :)

@Bern na to jeszcze przyjdzie pora, na razie jeszcze przynajmniej kolejny tydzień muszę na tym planie iść potem zobaczymy :)

 

Dzień 13

Dziś trening na dworze robiłem więc było miodzio warunki :) Normalne drążki i można było działać. W porównaniu z pierwszą środą jest progres ale jeszcze czuję, że to nie to więc czekamy dalej :) Wróciłem właśnie z kina, miał być więzień labiryntu, a poszliśmy na czas mroku i polecam film. Po nim weszła mi motywacja, której mi brakowało i do tego dużo słów które dały mi napęd do dalszego działania :)  " To nie jest koniec, to nawet nie jest początek końca. Ale być może, jest to koniec początku!"

 

ŚRODA - Plecy+Biceps
Podciąganie nachwytem szeroko 4/4/4   4/4/2
Krótkie pompki, rękoma wąsko przy ciele 25/25/25  25/25/25
Podciąganie podchwytem 5/5/6   5/3/3
Pompki z jedną ręką na podniesieniu (lewa i prawa) 6/6/7   6/6/7
Podciąganie nachwytem 7/7/8    3/2/2

 

  • Jest moc! 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Super cytat, można go wziąć do działu cytaty :D

Fajnie że widzisz progres to da Ci jeszcze większą motywację do dalszych treningow a film chętnie zobaczę :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Dynloth można wrzucić może kogoś zainspiruje :D No póki co wracam do czasów, że więcej się ruszam a na kompie tylko seriale więc mnie to bardzo cieszy :)

@Banan Dzięki :) Wzrost to mam praktycznie idealny do wszystkiego :)

Dzień 14,15

Dziś zrobiłem zaległy trening z tego tygodnia. Ostatnio nie włączam kompa w domu zbyt często w sumie tylko odpalam seriale na półtorej godziny i potem wyłączam i w sumie nie wiem co robię. W pracy też teraz nie mam czasu na siedzenie na kompie, bo przerabiam magazyn na bardziej praktyczny. Muszę jeszcze gdzieś wcisnąć rurkę do podciągania i wmówić że to tak musi być :D  w sumie nawet nikt by nie zauważył:beka: Co do treningu jest lepiej nadgarstki już nie bolą po staniu na rękach więc jest postęp. Też wraca mi umiejętność kontrolowania nóg żeby nie polecieć na plecy, więc może do lata będę stał bez ściany :)
 

 

 

CZWARTEK - Barki+Przedramiona
Pompki z rękoma przy biodrach 4/4/5     4/4/5

Stanie na rękach 15s/20s/25s   15s/20s/25s
Pompki wojskowe 6/7/7    6/7/7
Pompki szwedzkie 8/9/10    8/9/10

 

PIĄTEK - Uda+Łydki
Przysiad z wykrokiem 25/25/25   25/25/25
Kaczy chód 30s/30s/40s    30s/40s/40s
Przysiady na jednej nodze 6/8/8   6/8/8
Wspięcia na palce 30/30/30    30/30/30
Pozycja krzesełkowa 30s/30s/40s   30s/30s/40s

  • Jest moc! 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Bajeczka, już są widoczne progresy co cieszy oko :) :k0507:

No to trzymam kciuki że drążek gdzieś tam uda się wcisnąć :D 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trening już ładnie wchodzi trzeba będzie pozwiekszac serie bo za lekko idzie :D

Czekam na HS :D

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...