Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

nom a podobno od pon ma padac ;/ nawet nie chciało mi sie jakoś siedzieć ciągle mnie rwie zeby cos robic:D jutro bd miał wysiłek z matowieniem to sie najade łapami:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to tak wczoraj trening zastąpił mi dzie? pompek <315 różnych> w trakcie próbowałem zrobić trening ale nie dało rady łapy odmawiały większego wysiłku;/ ale nie było ?le nie myślałem że tyle zrobię pompy:P dziś zrobiłem ABS z filmiku x2 więc trochę mnie trzyma:D jutro bd ciężko wstać:P potem o 20 biegać :D pozdro:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

normalnie masakra!!!!!!!!!!!!!! zrobiłem ten trening : http://vimeo.com/channels/471813/58416738 i byłem tak spocony i zjechany jak świnia normalnie prawie się poślizgnąłem na swoim pocie ale powiem Wam świetny ten trening i polecam każdemu ja bd go robił co drugi dzie? a w inne brzuszki:D no i byłem na wyborach :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzie? Szósty PONIEDZIAłEK (Klatka+Triceps) Pompki z nogami na podwyższeniu 6/7/7 10/10/10 Pompki diamentowe 6/7/8 10/10/10 Pompki z rękoma szeroko 6/7/8 10/10/10 Dipsy 4/4/6 4/6/6 Pompki na kostkach 6/8/8 10/10/10 kostki trochę bolą dawno nie robiły pompeczek:D i chyba sobie jeden palec wybiłem ale nwm jutro się okaże:D bd trzeba je wzmocnić waląc o ścianę bo na razie nie mam kiedy szyć worka na kasze:D prawie wszędzie 10 prócz dipsów muszę sobie zrobić gdzieś miejscówkę gdzie wszystko bd mógł robić w jakiś lasku i nie bd szkoda aż tak jak zwiną:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzie? Szósty PONIEDZIA³EK (Klatka+Triceps) Pompki z nogami na podwy¿szeniu 6/7/7 10/10/10 Pompki diamentowe 6/7/8 10/10/10 Pompki z rêkoma szeroko 6/7/8 10/10/10 Dipsy 4/4/6 4/6/6 Pompki na kostkach 6/8/8 10/10/10 kostki trochê bol± dawno nie robi³y pompeczek:D i chyba sobie jeden palec wybi³em ale nwm jutro siê oka¿e:D bd trzeba je wzmocniæ wal±c o ¶cianê bo na razie nie mam kiedy szyæ worka na kasze:D prawie wszêdzie 10 prócz dipsów muszê sobie zrobiæ gdzie¶ miejscówkê gdzie wszystko bd móg³ robiæ w jakim¶ lasku i nie bd szkoda a¿ tak jak zwin±:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzie? Siódmy WTOREK (ABS) Podnoszenie prostych nóg do kąta prostego 8/8/10 9/9/11 Podnoszenie zgiętych nóg do klatki piersiowej 12/12/14 13/13/15 Brzuszki z podniesionymi nogami do kąta prostego 10/12/14 20/25/30 Plank 30s/40s/40s 30s/40s/40s Scyzoryki 30s/30s/40s 30s/30s/40s Przed treningiem na rozgrzewkę zrobiłem 40 min Cardio Power & Resistance potem od razu do piwnicy zrobić 2 pierwsze ćwiczenia z powrotem po schodach do domu i resztę 3 ćwiczenia:D zmachany jak nigdy ale bieganie już sobie odpuszczam bo mnie ciągle łydy bolą a jutro bd ciężki dzie? w pracy więc pełni sił muszę być:D pozdro:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Piękny trening! Robisz może tylną część core? Czyli głównie prostowniki grzbietu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki dzięki:DD możesz trochę jaśniej :D tak jakbyś komuś kto o tym nie słyszał <me> :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

o coś takiego chodzi?

jeszcze znalazłem takie:
tylko teraz jak ćwiczyć w domowych warunkach nie mając żdanych sztang itp są jakieś ćwiczenia?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzie? ósmy ¦RODA (Plecy+Biceps) Podciąganie nachwytem szeroko 4/4/4 4/4/3 Krótkie pompki, rękoma wąsko przy ciele 25/25/25 25/25/25 Podciąganie podchwytem 5/5/6 5/5/6 Pompki z jedną ręką na podniesieniu (lewa i prawa) 6/6/7 6l6p/6l6p/7l7p Pdciąganie nachwytem 7/7/8 7/7/3 Trening był ciekawy znowu na rozgrzewkę 40 min Cardio Power & Resistance potem od razu docelowy trening i po treningu od razu biegać i jestem z biegu bardzo zadowolony bo przebiegłem 4km w 20 min bez żadnego postoju więc z poprzednimi jest 5-7min postępu:D A na kolacje jogurt z mullera jabłko i tymbark jabłko arbuz :P pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzie? Dziewiąty PI?TEK (Uda+łydki) Przysiad z wykrokiem 25/25/25 25/25/25 Kaczy chód 30s/30s/40s 30s/30s/40s Przysiady na jednej nodze 6/8/8 6/8/8 Wspięcia na palce 30/30/30 30/30/30 Pozycja krzesełkowa 30s/30s/40s 30s/30s/40s Dziś trening na luzie wszystko było piknie na początek kilka podciągnięć w nowych rękawicach:D be43ebaac12c70c5gen.jpg a na koniec zrobiłem sobie szybką serie 10 diamentowych 10 zwykłych i 10 szeroko ręce:D a

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no powoli wracam do formy z tamtego roku jeszcze z 2/3 miesiące i forma wróci:D a no i opinia o rękawicach : pierwsze wrażenie jakieś takie małe ale po kilku podciągnięciach się dopasowały jak druga skóra dobry chwyt i narazie więcej nie powiem jak bd miał trening na drążku to dam pełną opinie:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Daj sobie czas i będziesz jeszcze cięższe treningi wykonywał:-). Tylko dobrze się nawadniaj, bo będziesz łapał skurcze:-D. Wnioskuje, że lepsze od moich... Moich, brat zarąbał je do jazdy na motorem:-P. Jak czujesz się w nich świetnie, to tylko pozostaje Ci trenować;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czasu ja mam mnóstwo:D niekiedy się skatuje niekiedy zrobię sobie lu?niej zależy od dnia:D do jazdy na motorze to tylko z koziej skóry :D co do skurczy miałem tylko raz jak byłem w 2 technikum jak schodziliśmy z góry i tylko wtedy miałem jeden jedyny raz skurcz gdzie inni w mojej rodzinie i moim wieku mieli już po kilka więc chyba coś mam że skurcze mnie nie łapią :P nie tylko trenowanie bo jeszcze składanie roweru i auta :P Ale dzięki za słowa otuchy:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co zdanie walnalem, testy z podstawówki bym oblał na bank:-P. Obecnie nie tylko Ty... Jak ja uwielbiam mieć dużo czasu i np. 2 godziny, bez pośpiechu robić śniadanie:-D. Dobrze, że nie trzymasz się tej samej intensywności:-). Nie ma to jak uniwersalność;-). No problemo:-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie bo gdyby ciągle było to samo to by mogło się znudzić i wpaść w rutyne:D a dziś: Dzie? Dziesiąty PONIEDZIAłEK (Klatka+Triceps) Pompki z nogami na podwyższeniu 6/7/7 9/10/10 Pompki diamentowe 6/7/8 8/9/10 Pompki z rękoma szeroko 6/7/8 10/14/17 Pompki na kostkach 6/8/8 8/10/10 trening po jedzeniu bo goście byli ale poszło tylko bez dipsów;/ pozdro:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to hej:D Prawdopodobnie by³by 15dzien treningu ;p Przez to ¿e forum by³o nie czynne przez tydzieñ to nie uwieczni³em ka¿dego dnia ale nie wa¿ne wa¿ne ¿e zrobi³em trening ka¿dego dnia niekiedy zapewne wiêcej niekiedy mniej ale postêpy jakie¶ na pewno s±:D Dzi¶ zrobi³em trening za Pi±tek i Sobotê bo mia³em go¶ci i wiadomo jak to jest nie by³o kiedy :P ale dzisiejszy tren trwa³ 3h i æwiczenia wykonywa³em bez po¶piechu i z dok³adn± precyzj± i z dodatkowym obci±¿eniem 3kg raz na nadgarstkach raz na kostkach w zale¿no¶ci od tego co by³o robione:D ale skatowaæ siê skatowa³em jeszcze jak siê trochê ¶ciemni lecê biegaæ bo co¶ chyba wypad³em z formy;/ ale to siê oka¿e :D Pozdro:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

3h treningu to ³adnie. :) Posi³ek solidny zjad³e¶ pó¼niej? :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

PONIEDZIA³EK (Klatka+Triceps) Pompki z nogami na podwy¿szeniu 6/7/7 15/15/15 Pompki diamentowe 6/7/8 11/11/11 Pompki z rêkoma szeroko 6/7/8 15/15/15 Dipsy 4/4/6 5/5/6 Pompki na kostkach 6/8/8 10/9/9 no to dzi¶ w koñcu mam jak robiæ dipy parapet i biurko i jest gites:D z dipami pon trochê ciê¿szy ale daje rade:D pobiega³em jak±¶ godzinkê i wykorzysta³em porêcze na wózki z biedronki jako mini mini plac SW :P aa no i moje dzisiejsze osi±gniecie zrobi³em 1 pompkê na 1 rêce :D wiadomo nie jak±¶ full profeska ale nogi szeroko poduszka pod klatê i cisn±³em nic wielkiego ale kiedy¶ na zwyk³a pompka to by³ wyczyn:D Jest PROGRES!:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość nasu

No to postêp jest widaæ po cyferkach te¿ przy treningu :) oby tak dalej :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to dzi¶ pierwszy trening poza piwnica i byle ¶wietnie:D bieganie po parku trening na placyku w parku i kilka piêknych Pañ tak¿e æwicz±cych nic innego tylko bd tam codziennie æwiczy³ bo jest tam ¶wietnie tylko kilku rzeczy brakuje ale daje rade:D pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

To æwicz z kobitkami. ;D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...