Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

nom a podobno od pon ma padac ;/ nawet nie chciało mi sie jakoś siedzieć ciągle mnie rwie zeby cos robic:D jutro bd miał wysiłek z matowieniem to sie najade łapami:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to tak wczoraj trening zastąpił mi dzie? pompek <315 różnych> w trakcie próbowałem zrobić trening ale nie dało rady łapy odmawiały większego wysiłku;/ ale nie było ?le nie myślałem że tyle zrobię pompy:P dziś zrobiłem ABS z filmiku x2 więc trochę mnie trzyma:D jutro bd ciężko wstać:P potem o 20 biegać :D pozdro:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

normalnie masakra!!!!!!!!!!!!!! zrobiłem ten trening : http://vimeo.com/channels/471813/58416738 i byłem tak spocony i zjechany jak świnia normalnie prawie się poślizgnąłem na swoim pocie ale powiem Wam świetny ten trening i polecam każdemu ja bd go robił co drugi dzie? a w inne brzuszki:D no i byłem na wyborach :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzie? Szósty PONIEDZIAłEK (Klatka+Triceps) Pompki z nogami na podwyższeniu 6/7/7 10/10/10 Pompki diamentowe 6/7/8 10/10/10 Pompki z rękoma szeroko 6/7/8 10/10/10 Dipsy 4/4/6 4/6/6 Pompki na kostkach 6/8/8 10/10/10 kostki trochę bolą dawno nie robiły pompeczek:D i chyba sobie jeden palec wybiłem ale nwm jutro się okaże:D bd trzeba je wzmocnić waląc o ścianę bo na razie nie mam kiedy szyć worka na kasze:D prawie wszędzie 10 prócz dipsów muszę sobie zrobić gdzieś miejscówkę gdzie wszystko bd mógł robić w jakiś lasku i nie bd szkoda aż tak jak zwiną:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzie? Szósty PONIEDZIA³EK (Klatka+Triceps) Pompki z nogami na podwy¿szeniu 6/7/7 10/10/10 Pompki diamentowe 6/7/8 10/10/10 Pompki z rêkoma szeroko 6/7/8 10/10/10 Dipsy 4/4/6 4/6/6 Pompki na kostkach 6/8/8 10/10/10 kostki trochê bol± dawno nie robi³y pompeczek:D i chyba sobie jeden palec wybi³em ale nwm jutro siê oka¿e:D bd trzeba je wzmocniæ wal±c o ¶cianê bo na razie nie mam kiedy szyæ worka na kasze:D prawie wszêdzie 10 prócz dipsów muszê sobie zrobiæ gdzie¶ miejscówkê gdzie wszystko bd móg³ robiæ w jakim¶ lasku i nie bd szkoda a¿ tak jak zwin±:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzie? Siódmy WTOREK (ABS) Podnoszenie prostych nóg do kąta prostego 8/8/10 9/9/11 Podnoszenie zgiętych nóg do klatki piersiowej 12/12/14 13/13/15 Brzuszki z podniesionymi nogami do kąta prostego 10/12/14 20/25/30 Plank 30s/40s/40s 30s/40s/40s Scyzoryki 30s/30s/40s 30s/30s/40s Przed treningiem na rozgrzewkę zrobiłem 40 min Cardio Power & Resistance potem od razu do piwnicy zrobić 2 pierwsze ćwiczenia z powrotem po schodach do domu i resztę 3 ćwiczenia:D zmachany jak nigdy ale bieganie już sobie odpuszczam bo mnie ciągle łydy bolą a jutro bd ciężki dzie? w pracy więc pełni sił muszę być:D pozdro:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

o coś takiego chodzi?

jeszcze znalazłem takie:
tylko teraz jak ćwiczyć w domowych warunkach nie mając żdanych sztang itp są jakieś ćwiczenia?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzie? ósmy ¦RODA (Plecy+Biceps) Podciąganie nachwytem szeroko 4/4/4 4/4/3 Krótkie pompki, rękoma wąsko przy ciele 25/25/25 25/25/25 Podciąganie podchwytem 5/5/6 5/5/6 Pompki z jedną ręką na podniesieniu (lewa i prawa) 6/6/7 6l6p/6l6p/7l7p Pdciąganie nachwytem 7/7/8 7/7/3 Trening był ciekawy znowu na rozgrzewkę 40 min Cardio Power & Resistance potem od razu docelowy trening i po treningu od razu biegać i jestem z biegu bardzo zadowolony bo przebiegłem 4km w 20 min bez żadnego postoju więc z poprzednimi jest 5-7min postępu:D A na kolacje jogurt z mullera jabłko i tymbark jabłko arbuz :P pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzie? Dziewiąty PI?TEK (Uda+łydki) Przysiad z wykrokiem 25/25/25 25/25/25 Kaczy chód 30s/30s/40s 30s/30s/40s Przysiady na jednej nodze 6/8/8 6/8/8 Wspięcia na palce 30/30/30 30/30/30 Pozycja krzesełkowa 30s/30s/40s 30s/30s/40s Dziś trening na luzie wszystko było piknie na początek kilka podciągnięć w nowych rękawicach:D be43ebaac12c70c5gen.jpg a na koniec zrobiłem sobie szybką serie 10 diamentowych 10 zwykłych i 10 szeroko ręce:D a

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no powoli wracam do formy z tamtego roku jeszcze z 2/3 miesiące i forma wróci:D a no i opinia o rękawicach : pierwsze wrażenie jakieś takie małe ale po kilku podciągnięciach się dopasowały jak druga skóra dobry chwyt i narazie więcej nie powiem jak bd miał trening na drążku to dam pełną opinie:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Daj sobie czas i będziesz jeszcze cięższe treningi wykonywał:-). Tylko dobrze się nawadniaj, bo będziesz łapał skurcze:-D. Wnioskuje, że lepsze od moich... Moich, brat zarąbał je do jazdy na motorem:-P. Jak czujesz się w nich świetnie, to tylko pozostaje Ci trenować;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czasu ja mam mnóstwo:D niekiedy się skatuje niekiedy zrobię sobie lu?niej zależy od dnia:D do jazdy na motorze to tylko z koziej skóry :D co do skurczy miałem tylko raz jak byłem w 2 technikum jak schodziliśmy z góry i tylko wtedy miałem jeden jedyny raz skurcz gdzie inni w mojej rodzinie i moim wieku mieli już po kilka więc chyba coś mam że skurcze mnie nie łapią :P nie tylko trenowanie bo jeszcze składanie roweru i auta :P Ale dzięki za słowa otuchy:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co zdanie walnalem, testy z podstawówki bym oblał na bank:-P. Obecnie nie tylko Ty... Jak ja uwielbiam mieć dużo czasu i np. 2 godziny, bez pośpiechu robić śniadanie:-D. Dobrze, że nie trzymasz się tej samej intensywności:-). Nie ma to jak uniwersalność;-). No problemo:-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie bo gdyby ciągle było to samo to by mogło się znudzić i wpaść w rutyne:D a dziś: Dzie? Dziesiąty PONIEDZIAłEK (Klatka+Triceps) Pompki z nogami na podwyższeniu 6/7/7 9/10/10 Pompki diamentowe 6/7/8 8/9/10 Pompki z rękoma szeroko 6/7/8 10/14/17 Pompki na kostkach 6/8/8 8/10/10 trening po jedzeniu bo goście byli ale poszło tylko bez dipsów;/ pozdro:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to hej:D Prawdopodobnie by³by 15dzien treningu ;p Przez to ¿e forum by³o nie czynne przez tydzieñ to nie uwieczni³em ka¿dego dnia ale nie wa¿ne wa¿ne ¿e zrobi³em trening ka¿dego dnia niekiedy zapewne wiêcej niekiedy mniej ale postêpy jakie¶ na pewno s±:D Dzi¶ zrobi³em trening za Pi±tek i Sobotê bo mia³em go¶ci i wiadomo jak to jest nie by³o kiedy :P ale dzisiejszy tren trwa³ 3h i æwiczenia wykonywa³em bez po¶piechu i z dok³adn± precyzj± i z dodatkowym obci±¿eniem 3kg raz na nadgarstkach raz na kostkach w zale¿no¶ci od tego co by³o robione:D ale skatowaæ siê skatowa³em jeszcze jak siê trochê ¶ciemni lecê biegaæ bo co¶ chyba wypad³em z formy;/ ale to siê oka¿e :D Pozdro:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

3h treningu to ³adnie. :) Posi³ek solidny zjad³e¶ pó¼niej? :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

PONIEDZIA³EK (Klatka+Triceps) Pompki z nogami na podwy¿szeniu 6/7/7 15/15/15 Pompki diamentowe 6/7/8 11/11/11 Pompki z rêkoma szeroko 6/7/8 15/15/15 Dipsy 4/4/6 5/5/6 Pompki na kostkach 6/8/8 10/9/9 no to dzi¶ w koñcu mam jak robiæ dipy parapet i biurko i jest gites:D z dipami pon trochê ciê¿szy ale daje rade:D pobiega³em jak±¶ godzinkê i wykorzysta³em porêcze na wózki z biedronki jako mini mini plac SW :P aa no i moje dzisiejsze osi±gniecie zrobi³em 1 pompkê na 1 rêce :D wiadomo nie jak±¶ full profeska ale nogi szeroko poduszka pod klatê i cisn±³em nic wielkiego ale kiedy¶ na zwyk³a pompka to by³ wyczyn:D Jest PROGRES!:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość nasu

No to postêp jest widaæ po cyferkach te¿ przy treningu :) oby tak dalej :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to dzi¶ pierwszy trening poza piwnica i byle ¶wietnie:D bieganie po parku trening na placyku w parku i kilka piêknych Pañ tak¿e æwicz±cych nic innego tylko bd tam codziennie æwiczy³ bo jest tam ¶wietnie tylko kilku rzeczy brakuje ale daje rade:D pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

To æwicz z kobitkami. ;D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...