Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

TRENER

A6W było by spoko, ale zamiast zwiększać powtórzenia w ćwiczeniach, to można by było wstawić jakieś inne, bardziej wymagające.  A co do startej kości ogonowej, to pewnie boli, ja na szczęście nie odczułem tego obrażenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałam okazję robić A6W - co prawda niedługo, ale różnicę na brzuchu zdecydowanie widziałam, jednak zastanawia mnie jedna rzecz typu: czy jest ona tak szkodliwa na kręgosłup, jak to można wyczytać na forach. Fakt, faktem są plecy naprężone, szczególnie w odcinku lęd?wiowym, ale wydaje mi się, że wszystko zależy od tego, jak się podejdzie do sprawy i poprawności wykonywania tych ćwicze?. No i oczywiście podłoża, na którym się je wykonuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No niby tak, ale tego że trening jest monotonny i długi nie zneutralizujesz.  Ja osobiście wolałbym jakiś zwykły trening brzucha.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mógłbym się poświęcić i przećwiczyć cały cykl A6W, ale jak sobie pomyślę ile to dni nudnych sklonow, to mi się odechciewa. ;d

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wejdzcie sobie na większe forum kulturystyczne i spytajcie o a6w to 4/5 osób wam tego odradzi. Tym można połamać sobie kręgosłup...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to po takich zarzutach ćwiczenia A6W, chyba nikt nie będzie chciał ćwiczyć. ;d

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Myślę że warto odświeżyć temat gdyż nadal ludzie trenują A6W a system ten ma poszarpane opinie i swoich zwolenników jak i przeciwników. Może ktoś jeszcze z obecnych osób trenował tym system i doda coś do tego tematu.  

Ja mogę podsumować ten temat i swoje doświadczenie, że najlepiej trenować np na karimacie żeby nie zetrzeć sobie kości ogonowej, do tego treningu koniecznie trenować plecy gdyż samym A6W możemy upośledzić swoją sylwetkę i program przy końcu jest zwyczajnie za długi i monotonny, a pierwsze dwa tygodnie przynoszą najlepsze rezultaty

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Jeśli zaczynają to ćwiczyć osoby, które nigdy wcześniej nie ćwiczyły to potem zazwyczaj narzekają na ból pleców. Bo w treningu nic nie pisze, że jak się tyle ćwiczy brzuch to trzeba też wzmacniać drugą stronę. A jak ktoś nigdy wcześniej nie ćwiczył to nie wie, że trzeba zwracać na to uwagę

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Dokładnie o to mi chodziło  Warto uprzedzić naszych Użytkowników zanim zaczną robić tylko A6W na sezon wakacyjny  

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...