Skocz do zawartości
HYBRYDO

Dziennik HYBRYDO

Rekomendowane odpowiedzi

HYBRYDO, czy trening jaki dzi¶ zrobi³e¶ (pull) to jest twój max? Chodzi mi o to, jak bardzo jeste¶ po tym treningu wypompowany? Mo¿e czas zwiêkszyæ trochê te powtórzenia, a mo¿e nawet dodaæ czwart± seriê w podci±ganiu. Je¶li trening pull nie powtarza siê za czêsto (max 2-3 razy), to mo¿e spróbuj daæ z siebie wiêcej na treningach. Np. jak ju¿ jeste¶ trochê zmêczony to zrób samo opuszczanie itd. Kombinuj! :) PS. Nie zapominaj, ¿e pompki tak¿e bardzo dobrze wzmacniaj± rêce, co wp³ywa na ilo¶æ podci±gniêæ.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ehh :) z przyzwyczajenia napisa³em ¿e zrobi³em 3 serie. Robiê 4 serie po 4 powtórzeñ z czasem bêdê zwiêksza³ ale nie chcê siê zajechaæ i budowaæ solidn± bazê :D W nastêpnym tygodniu jade po 5 powtórzeñ. W dzieñ push robiê g³ównie pompki na kó³kach i dipsach tak¿e tam pompa jest :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

To opowiadaj jak siê kó³ka sprawuj±. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kó³ka to co¶ piêknego przy robieniu dipsów sama pozycjia górna daje po klacie :) Pompki jeszcze nigdy nie sprawia³y mi takiej trudno¶ci. Po za tym wszystkim æwiczenia takie jak l-sit staj± siê znowu trudne. Krótko mówiac ca³e cia³o jest zmêczone nawet po krótkim treningu. Polecam ka¿demu :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj nogi, zrobi³em przysiady bu³garskie w superserii z 1 pistoletem i 5 negatywów. Przysiadów kolejno 8/8/10/10. Pozosta³e æwiczenia to wall sit/przysiad zwyk³y,wspiêcia na ³ydki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ehh d³ugo nie by³o wpisów ale treningi by³y :) Dzisiaj dzieñ pull. Ju¿ czujê zakwasy. Podci±ganie coraz lepiej. Je¿eli do koñca pa¼dziernika bêdzie 15 podci±gniêæ to lecê nowym planem. Dodatkowe warunki do spe³nienia to pompka w handstand przy ¶cianie oraz pe³ny idealny dragon flag. Dzisiaj dodatkowo po treningu kupe serii hand stand, 3 serie inverted hang max/max/max. Jest git :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj nogi :)) zrobione lajtowo bo nie chce przeci±¿aæ kolan. 1 pistolet na jedn± i drug± Kilka negatywów bu³garskie przysiady wspiêcia na ³ydki zwyk³e przysiady wall sit 2 serie na dwóch nogach i jedna na jednej nodze :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wczorajszy trening push poszed³ bardzo fajnie. hspu ju¿ prawie zrobiê do samej ziemi. Barki ³adnie dosta³y w ko¶æ. Dipy robiê na kó³kach. Zrobiê dwa powtórzenia w serii i zgon. Pompa 100% wiêksza jak przy dipsach na porêczach. Dzisiaejszy trening pull równie¿ zaliczam do udanych, choænie czujê takiej pompy jak ostatnim razem(wtorek).Mam nadziejê ¿e do koñca pa¼dziernika bêdzie wymarzone 15 podci±gniêæ.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj trening push, w hspu brakuje mi dos³ownie 2cm aby dotkn±æ czo³em ziemi i powróciæ. Jeszcze tydzieñ i bêdzie pe³na pompka,a wtedy zaczynam smarowanie gwintów :) Dzisiaj ku mojemu zdziwieniu pompki z nogami na podwy¿szeniu zmia¿d¿y³y mi barki. Miêdzy seriami nie mog³em nawet nimi poruszaæ :D Jestem mega zadowolony. Je¿eli kto¶ czyta ten dziennik to czy mo¿e mi doradziæ w jaki sposób doszli¶cie do wznosów ca³ego cia³a do fronta?? Sama baza czy jakie¶ specjalne æwiczenia pod niego??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja nauczylem sie front lever raises jakos po tym jak co nieco opanowalem fl na jedna noge. Zwyczajny trening fl, samo weszlo :-) ale po za tym to napewno core i bary, cos musi mnie podniesc. Mysle ze opuszczanie ciala do fl tez tu pomoze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziêki wielkie. narazie nie robie treninga pod fronta ale przy ukladaniu planu wszystkie te informacjie uwzglêdnie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie no a¿ tak ¼le nie by³o :D L¿ejszy tren wystarczy³a zas³u¿ona przerwa dopiero na koñcu cyklu :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam siê ze s³owami ~karamby, je¶li jestem przeziêbiony nawet lekko, boli mnie g³owa czy mam jakie¶ symptomy grypy, wole odpu¶ciæ te pare dni i wyleczyæ siê do koñca ni¿ nabawiæ siê jakiego¶ zapalenia p³uc np :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witaj HYBRYDO, móg³by¶ jako¶ podsumowaæ ogólnie ten plan którym jedziesz PUSH & PULL ? Tak ile stosujesz i jakie efekty, bo mnie zaciekawi³. A teraz w³a¶nie zmieniam swój i mo¿e bym siê na ten Twój po³asi³ :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten plan jest super. Przynajmniej dla mnie. Od 1 wrze¶nia nim æwiczê i ju¿ umiê hspu(przy ¶cianie). Plan pod progresjie podstawowych æwiczeñ napewno znakomity. Nie mam nic do planów od Dynlotha ale powiem ci ¿e od kwietnia do lipca nie mai³em takich efektów jak tym planem przez dwa tygodnie :) POLECAM. Teraz zbieram informacjie i dodam do tego treningu,trening pod MU i back lever tak¿e patrz na 1 stronê co jaki¶ czas bo my¶lê ¿e w najbli¿szym czasie zaktualizujê. Aha.jeszcze jedno. Gdy poæwiczysz troszke tym planem i osi±gniesz back lever,muscle up,hspu oraz dragon flag to polecam plan treningowy Dominica Sky (ja bêdê nim jecha³ gdy osi±gnê ww. cele)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jak to jest z æwiczeniami, bo wydaje mi siê ¿e 4 æwiczenia w jeden dzien to troche malo ;p

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no w³a¶nie i to jest z³e podej¶cie. Zrobiê 4 æwiczenia po 4 serie ale ka¿da jest idealna. Wydaje mi siê ¿e to jest w³a¶nie sekret osi±gniêcia u mnie hspu. Tym planem budujesz masê i si³ê a planami z naszej strony raczej wytrzyma³o¶æ. Uk³adaj±c plan pod muscle up bêdê robi³ 3 serie po 3 powtórzenia ale ka¿de idealne. Wydaje mi siêto dobre pod MU bo trenujesz tylko i wy³±cznie si³ê.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

MASA I SI£A, dwa s³owa którymi mnie namówi³e¶ :D. Od jutra zaczynam ogarniaæ Twój plan z ew. poprawkami ( mam zamiar robiæ abs co drugi dzieñ wiêc te æwiczenia na brzuch chyba zbêdne i je czym¶ zast±pie ). Czekam te¿ z niecierpliwo¶ci± na aktualizacjê Twojego planu :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja te¿ nie zapewniam ¿e ja robiê najlepsze plany, to co na mnie zadzia³a nie znaczy ¿e zadzia³a na ciebie wiêc jak co¶ siê nie obra¼ :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zelq, wra¼e czego plan zaktualizowany. Wczoraj dzieñ push, przez t± chorobe spad³em z hspu z 3 do 1 ale i tak jestem zadowolony. Chyba znowu zaczne pilnowaæ powtórzeñ i bêdê je progresowa³ do 8/8/10/10 :) Je¿eli kto¶ czyta dziennik to czy mo¿e siêwypowiedzieæna temat back lever?? G³ównie chodzi mi o to jakie jest jedno najlepsze æwiczenie pod ten element. Ja osobi¶cie robie pod niego mini uk³ad i efekty sprawdzêza miesi±c. Dodatkowo wspomagam siê wznosami kolan do klatki i wznosami nóg le¿±c na brzuchu. (wszystko jest na pierwszej stronie). Czy waszym zdaniem po tym treningu jest szansa doj¶æ do back lever??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...