Skocz do zawartości
T-man

Abs kilka pytań

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam kilka pytań odnośnie mięśni brzucha. 

1.Jakie ćwiczenia wykonywać, by mięśnie rosły w miarę szybko? Oczywiście nie mam na myśli tygodnia, ale szesciopak w 8 tygodni wydaje się do zrobienia. 

2.Jak budować masę mięśni brzucha? O diecie sporo przeczytałem ale chodzi mi o ćwiczenia, liczbę powtórzeń i serii. 

3.Jak często ćwiczyć? Na brzuchu nigdy nie mam wielkich zakwasów, więc 3x tydzień chyba będzie ok? 

Dzięki za każdą pomoc. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. Szcześciopak w 8 tygodni jest możliwy, oczywiście zależy z jakiego poziomu zaczynasz :D

2. Jeśli chodzi o najlepsze ćwiczenie to według mnie są nim  wznosy nóg do drążka. Co do konkretnego planu polecam wypróbować ABS II http://www.sfd.pl/Legendarny_ABS_II-t180570.html, gdzie masz dobrze dobrane ćwiczenia i fajną progresję. 

3. Mięśnie brzucha się dość szybko regenerują więc spokojnie możesz ćwiczyć 3 razy w tygodniu :)

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1 - są 3 ćwiczenia na brzuch które możesz wykonywac codziennie:D
-wznosy nóg do drążka
-wznosy kolan do klatki piersiowej
-wznosy boczne nóg

ilosc powtórzen i serii dostosuj do swoich możliwości. tylko zwiększaj co serie :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety drążek mam za nisko na niektóre z wymienionych ćwiczeń (rozporowy). Jakieś propozycje, jak można je zastąpić? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja z niskim drążkiem przy wznosach radziłem sobie lekko uginając nogi w dolnej fazie ruchu lub hamując proste nogi nad ziemią. A jeśli nie to może spróbuj tego: http://allegro.pl/roller-podwojne-kolko-walek-do-cwiczen-gratis-i5057012890.html, też ładnie daje popalić mięśniom brzucha :D

Edytowane przez Tiger

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety drążek mam za nisko na niektóre z wymienionych ćwiczeń (rozporowy). Jakieś propozycje, jak można je zastąpić? 

​T-man to że masz drążek za nisko to żadna wymówka :D 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak początkujący jesteś to A6W, a jak zaawansowany to tak jak kolega wyżej ABS II :) 

Lepszy będzie tylko jakiśindywidualny plan treningowy na brzuch :) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też tak słyszałem ale czytałem też że A6W dodawane do planu treningowego gdzie są cwiczone plecy to nie ma żadnej kolizji. :) 

Ja cwiczylem że 2 tygodnie i efekty widziałem dobre ale później przestałem bo treningi były zbyt długie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chłopaki wykombinowałem sobie coś takiego

brzuszki 12

wznosy nóg 5

brzuszki skośne 20

wznosy nóg leząc 20

nożyce pionowe 20

Całość powtarzana 3-5 razy. Co o tym sądzicie?

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Brzuszki do pozycji V

16/16/18

Wycieraczki

8/8/8

Podnoszenie nóg do klatki lub drążka

10/12/12

Brzuszki z nogami podniesionymi do konta prostego

20/20/22

Skośne brzuszki z dotykaniem pięt

20/20/20

Ja proponuję taki. :)

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...