Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie wszyscy, 

Z uwagi na chęć uzyskania jak największej sprawności fizycznej rozpocząłem współpracę z trenerem Dominikiem ? w dniu dzisiejszym doszliśmy do wniosku, że bardzo dużym i trudnym, aczkolwiek ponoć możliwym celem będzie ogarnięcie do końca tego roku Muscle Up?. Jestem początkujący, dlatego to zadanie bedzie dla mnie jak i Trenera dużym wyzwaniem. Oczywiście biore pod uwagę to że może mi sie nie powieść z racji tego że bywa u mnie tzw. słomiany zapał. Mimo to w związku z tym, jeszcze raz chciałbym wszystkich serdecznie przywitać ? życzcie mi powodzenia bo sie przyda, już za niedługi czas być może pojawi się kolejny post, w którym chwalę się swoim małym sukcesem ? pozdro! ?

  • Jest moc! 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Wow jest i on - dziennik Mikołaja. Współpracę zaczynamy od piątku i ciśniemy ostro, żeby zrealizować cel do końca roku! ? 

  • Lubię to 1
  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witaj na pokładzie ? chętnie będę obserwował jak idą postępy życzę dużo siły  ?

  • Lubię to 1
  • Dziękuję 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Siema wyznaczony el to już jest coś, warto mieć cele te mniejsze jak i większe. ? Trzymam kciuki, i czekam na filmik z MuscleUpem ?

  • Lubię to 1
  • Dziękuję 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

I jak tam u Ciebie? ?

  • Dziękuję 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Czyli jednak przerwa. ? 

Wykorzystamy to na ułożenie planu treningowego ?

 

Potrzebuję odpowiedzi na poniższe zagadnienia:

 

1. Wiek; - Wpisz swój wiek. 

2. Waga; - Wpisz swoją wagę. 

3. Wzrost; - Wpisz swój wzrost.

4. Maksymalna ilość pompek; - Wpisz ile jesteś razy w stanie wykonać pompek. 

5. Maksymalna ilość dipsów; - Wpisz ile jesteś razy w stanie wykonać dipsów.

6. Maksymalna ilość podciągnięć; - Wpisz ile jesteś razy w stanie wykonać podciągnięć.

7. Maksymalna ilość przysiadów; - Wpisz ile jesteś razy w stanie wykonać przysiadów.

8. Maksymalna ilość brzuszków; - Wpisz ile jesteś razy w stanie wykonać brzuszków. 

9. Ile treningów w ciągu tygodnia; - Wpisz ile razy w tygodniu chcesz ćwiczyć i w jakie dni. np. poniedziałek, środa, piątek.

10. Jakie partie mięśniowe chcesz trenować; - Wpisz jakie partie mięśniowe chcesz trenować. np. Plecy, Klatka, Barki, Biceps, Triceps, Przedramię, Brzuch, Uda, Łydki. 

11. Jaki jest Twój cel; - Opisz swój cel, np. redukcja, masa, nauka elementów. 

12. Dodaj zdjęcie swojej obecnej formy; - Po dwóch miesiącach podeślesz kolejne i zobaczymy jak duże efekty osiągnęliśmy. Zdjęcie najlepiej całej sylwetki, lub partii które będą trenowane. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No przerwa, niestety już 2 dzień. 

 

1. 27 lat

2. 87 kg

3. 180 cm

Nie sprawdzałem swoich maksymalnych powtórzeń, dlatego podam ilość w przybliżeniu, "na oko".

4. 40 pompek

5. 10 dipsów

6. 5 podciągnięć

7. 70 przysiadów

8. 70 brzuszków

9. 4 razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek, sobota)

10. Najlepiej każdą z partii, ale z naciskiem na górną część sylwetki.

11. Spalenie tkanki tluszczowej i zbudowanie masy mięśniowej oraz oczywiście MuscleUp ?

 

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Oto Twój plan treningowy:

Ukryta zawartość

    Zaloguj się aby wyświetlić ukrytą zawartość.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panie i Panowie! 

Pierwsze dwa dni za mną, własnie jestem po treningu nóżek i brzucha. Lekko nie jest trzeba przyznać ? ale nikt nie mówił że będzie łatwo? 

Problemy z niektórymi cwiczeniami były, a może nie tyle co z ćwiczeniami tylko z wykonaniem wszystkich powtórzeń w seiri. Pompki diamentowe z wczoraj mnie "zniszczyły", a serie dipów po nich to juz tragedia ? dzisiaj trudności były z przysiadami na jednej nodze.

 

Jest kilka ćwiczeń, które gdy wykonuje klnę w myślach na trenera ? mam tu na myśli między innymi kaczy chód - nienawidze. Oczywiście złość mija i pojawia sie uśmiech zaraz po wykonaniu dobrego treningu?bóle potreningowe są, po dzisiejszym nogi się trzęsły wiec na pewno treningi przyniosą rezultaty ? 

Zobaczymy jak dam sobie radę z resztą dni treningowych! ? pozdro!

  • Jest moc! 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER
1 minutę temu, Mikołaj Nowocień napisał:

mam tu na myśli między innymi kaczy chód

Jak się pomęczysz jeszcze trochę tym ćwiczeniem to później zmienimy je na inne ? Grunt że wszystko dobrze weszło i zakwasy są. ?

2 minuty temu, Mikołaj Nowocień napisał:

ale nikt nie mówił że będzie łatwo

Z każdym treningiem będzie coraz łatwiej aż nadejdzie czas że będzie trzeba dociążać masę ciała dodatkowym obciążeniem ? 

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Pewnie, że tak. Kamizelka z obciążeniem lub pomyśleć przyszłościowo - pas do obciążeń ?

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Trzymam za słowo z tym grudniem ??

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Footer title

This content can be configured within your theme settings in your ACP. You can add any HTML including images, paragraphs and lists.

Footer title

This is an example of a list.

Footer title

This content can be configured within your theme settings in your ACP. You can add any HTML including images, paragraphs and lists.

Footer title

This content can be configured within your theme settings in your ACP. You can add any HTML including images, paragraphs and lists.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...