Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie wszyscy, 

Z uwagi na chęć uzyskania jak największej sprawności fizycznej rozpocząłem współpracę z trenerem Dominikiem ? w dniu dzisiejszym doszliśmy do wniosku, że bardzo dużym i trudnym, aczkolwiek ponoć możliwym celem będzie ogarnięcie do końca tego roku Muscle Up?. Jestem początkujący, dlatego to zadanie bedzie dla mnie jak i Trenera dużym wyzwaniem. Oczywiście biore pod uwagę to że może mi sie nie powieść z racji tego że bywa u mnie tzw. słomiany zapał. Mimo to w związku z tym, jeszcze raz chciałbym wszystkich serdecznie przywitać ? życzcie mi powodzenia bo sie przyda, już za niedługi czas być może pojawi się kolejny post, w którym chwalę się swoim małym sukcesem ? pozdro! ?

  • Jest moc! 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Wow jest i on - dziennik Mikołaja. Współpracę zaczynamy od piątku i ciśniemy ostro, żeby zrealizować cel do końca roku! ? 

  • Lubię to 1
  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Siema wyznaczony el to już jest coś, warto mieć cele te mniejsze jak i większe. ? Trzymam kciuki, i czekam na filmik z MuscleUpem ?

  • Lubię to 1
  • Dziękuję 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

I jak tam u Ciebie? ?

  • Dziękuję 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Czyli jednak przerwa. ? 

Wykorzystamy to na ułożenie planu treningowego ?

 

Potrzebuję odpowiedzi na poniższe zagadnienia:

 

1. Wiek; - Wpisz swój wiek. 

2. Waga; - Wpisz swoją wagę. 

3. Wzrost; - Wpisz swój wzrost.

4. Maksymalna ilość pompek; - Wpisz ile jesteś razy w stanie wykonać pompek. 

5. Maksymalna ilość dipsów; - Wpisz ile jesteś razy w stanie wykonać dipsów.

6. Maksymalna ilość podciągnięć; - Wpisz ile jesteś razy w stanie wykonać podciągnięć.

7. Maksymalna ilość przysiadów; - Wpisz ile jesteś razy w stanie wykonać przysiadów.

8. Maksymalna ilość brzuszków; - Wpisz ile jesteś razy w stanie wykonać brzuszków. 

9. Ile treningów w ciągu tygodnia; - Wpisz ile razy w tygodniu chcesz ćwiczyć i w jakie dni. np. poniedziałek, środa, piątek.

10. Jakie partie mięśniowe chcesz trenować; - Wpisz jakie partie mięśniowe chcesz trenować. np. Plecy, Klatka, Barki, Biceps, Triceps, Przedramię, Brzuch, Uda, Łydki. 

11. Jaki jest Twój cel; - Opisz swój cel, np. redukcja, masa, nauka elementów. 

12. Dodaj zdjęcie swojej obecnej formy; - Po dwóch miesiącach podeślesz kolejne i zobaczymy jak duże efekty osiągnęliśmy. Zdjęcie najlepiej całej sylwetki, lub partii które będą trenowane. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No przerwa, niestety już 2 dzień. 

 

1. 27 lat

2. 87 kg

3. 180 cm

Nie sprawdzałem swoich maksymalnych powtórzeń, dlatego podam ilość w przybliżeniu, "na oko".

4. 40 pompek

5. 10 dipsów

6. 5 podciągnięć

7. 70 przysiadów

8. 70 brzuszków

9. 4 razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek, sobota)

10. Najlepiej każdą z partii, ale z naciskiem na górną część sylwetki.

11. Spalenie tkanki tluszczowej i zbudowanie masy mięśniowej oraz oczywiście MuscleUp ?

 

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Oto Twój plan treningowy:

Ukryta zawartość

    Zaloguj się aby wyświetlić ukrytą zawartość.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panie i Panowie! 

Pierwsze dwa dni za mną, własnie jestem po treningu nóżek i brzucha. Lekko nie jest trzeba przyznać ? ale nikt nie mówił że będzie łatwo? 

Problemy z niektórymi cwiczeniami były, a może nie tyle co z ćwiczeniami tylko z wykonaniem wszystkich powtórzeń w seiri. Pompki diamentowe z wczoraj mnie "zniszczyły", a serie dipów po nich to juz tragedia ? dzisiaj trudności były z przysiadami na jednej nodze.

 

Jest kilka ćwiczeń, które gdy wykonuje klnę w myślach na trenera ? mam tu na myśli między innymi kaczy chód - nienawidze. Oczywiście złość mija i pojawia sie uśmiech zaraz po wykonaniu dobrego treningu?bóle potreningowe są, po dzisiejszym nogi się trzęsły wiec na pewno treningi przyniosą rezultaty ? 

Zobaczymy jak dam sobie radę z resztą dni treningowych! ? pozdro!

  • Jest moc! 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER
1 minutę temu, Mikołaj Nowocień napisał:

mam tu na myśli między innymi kaczy chód

Jak się pomęczysz jeszcze trochę tym ćwiczeniem to później zmienimy je na inne ? Grunt że wszystko dobrze weszło i zakwasy są. ?

2 minuty temu, Mikołaj Nowocień napisał:

ale nikt nie mówił że będzie łatwo

Z każdym treningiem będzie coraz łatwiej aż nadejdzie czas że będzie trzeba dociążać masę ciała dodatkowym obciążeniem ? 

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Pewnie, że tak. Kamizelka z obciążeniem lub pomyśleć przyszłościowo - pas do obciążeń ?

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Trzymam za słowo z tym grudniem ??

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...