Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie wszyscy, 

Z uwagi na chęć uzyskania jak największej sprawności fizycznej rozpocząłem współpracę z trenerem Dominikiem ? w dniu dzisiejszym doszliśmy do wniosku, że bardzo dużym i trudnym, aczkolwiek ponoć możliwym celem będzie ogarnięcie do końca tego roku Muscle Up?. Jestem początkujący, dlatego to zadanie bedzie dla mnie jak i Trenera dużym wyzwaniem. Oczywiście biore pod uwagę to że może mi sie nie powieść z racji tego że bywa u mnie tzw. słomiany zapał. Mimo to w związku z tym, jeszcze raz chciałbym wszystkich serdecznie przywitać ? życzcie mi powodzenia bo sie przyda, już za niedługi czas być może pojawi się kolejny post, w którym chwalę się swoim małym sukcesem ? pozdro! ?

• Jest moc! 3

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
TRENER

Wow jest i on - dziennik Mikołaja. Współpracę zaczynamy od piątku i ciśniemy ostro, żeby zrealizować cel do końca roku! ? 

• Lubię to 1
  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Witaj na pokładzie ? chętnie będę obserwował jak idą postępy życzę dużo siły  ?

• Lubię to 1
  • Dziękuję 1

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Siema wyznaczony el to już jest coś, warto mieć cele te mniejsze jak i większe. ? Trzymam kciuki, i czekam na filmik z MuscleUpem ?

• Lubię to 1
  • Dziękuję 1

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
TRENER

I jak tam u Ciebie? ?

• Dziękuję 1

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
TRENER

Czyli jednak przerwa. ? 

Wykorzystamy to na ułożenie planu treningowego ?

Potrzebuję odpowiedzi na poniższe zagadnienia:

1. Wiek; - Wpisz swój wiek. 

2. Waga; - Wpisz swoją wagę. 

3. Wzrost; - Wpisz swój wzrost.

4. Maksymalna ilość pompek; - Wpisz ile jesteś razy w stanie wykonać pompek. 

5. Maksymalna ilość dipsów; - Wpisz ile jesteś razy w stanie wykonać dipsów.

6. Maksymalna ilość podciągnięć; - Wpisz ile jesteś razy w stanie wykonać podciągnięć.