Skocz do zawartości
Workout Athletes

Project EXTREME


Mikołaj Nowocień
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie wszyscy, 

Z uwagi na chęć uzyskania jak największej sprawności fizycznej rozpocząłem współpracę z trenerem Dominikiem  w dniu dzisiejszym doszliśmy do wniosku, że bardzo dużym i trudnym, aczkolwiek ponoć możliwym celem będzie ogarnięcie do końca tego roku Muscle Up . Jestem początkujący, dlatego to zadanie bedzie dla mnie jak i Trenera dużym wyzwaniem. Oczywiście biore pod uwagę to że może mi sie nie powieść z racji tego że bywa u mnie tzw. słomiany zapał. Mimo to w związku z tym, jeszcze raz chciałbym wszystkich serdecznie przywitać ? życzcie mi powodzenia bo sie przyda, już za niedługi czas być może pojawi się kolejny post, w którym chwalę się swoim małym sukcesem pozdro!

  • Jest moc! 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator

Czyli jednak przerwa.  

Wykorzystamy to na ułożenie planu treningowego

 

Potrzebuję odpowiedzi na poniższe zagadnienia:

 

1. Wiek; - Wpisz swój wiek. 

2. Waga; - Wpisz swoją wagę. 

3. Wzrost; - Wpisz swój wzrost.

4. Maksymalna ilość pompek; - Wpisz ile jesteś razy w stanie wykonać pompek. 

5. Maksymalna ilość dipsów; - Wpisz ile jesteś razy w stanie wykonać dipsów.

6. Maksymalna ilość podciągnięć; - Wpisz ile jesteś razy w stanie wykonać podciągnięć.

7. Maksymalna ilość przysiadów; - Wpisz ile jesteś razy w stanie wykonać przysiadów.

8. Maksymalna ilość brzuszków; - Wpisz ile jesteś razy w stanie wykonać brzuszków. 

9. Ile treningów w ciągu tygodnia; - Wpisz ile razy w tygodniu chcesz ćwiczyć i w jakie dni. np. poniedziałek, środa, piątek.

10. Jakie partie mięśniowe chcesz trenować; - Wpisz jakie partie mięśniowe chcesz trenować. np. Plecy, Klatka, Barki, Biceps, Triceps, Przedramię, Brzuch, Uda, Łydki. 

11. Jaki jest Twój cel; - Opisz swój cel, np. redukcja, masa, nauka elementów.