Skocz do zawartości
tetezz

Dziennik Treningowy SW Tetezz

Rekomendowane odpowiedzi

TRENER

Gratulacje Tetezz, w ko?cu Ci się udało! :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

)2.05 - 05.05.2014r. wolne 06.05.2014r. Plecy + biceps bieg 5km (spalone 450kcal) Już na poważnie POWRóT DO TRENINGóW :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

7.05.2014r. Klatka + triceps 5km biegania 8.05.2014r. Barki + przedramię Pierwsze treningi po tak długiej przerwie dają wycisk, ale najbardziej się cieszę z tego, że plecy już w ogóle nie bolą :D Pisałem już, że ostatnio z miejsca zrobiłem 6 muscle up na dwie ręce pod rząd? :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co Ty Pow3r gadasz? To na spokojnie dał bym radę jescze 1 :D Mam zamiar pod koniec maja nagrać moje maxy w muscle up i podciąganiu, mam nadzieję, że będzie co oglądać :DScyTher no teraz jak najbardziej pamiętam :D, chociaż czasami brakuje mi pomysłów na to rozgrzewanie i robię samą podstawę przez kilka minut. No ale to chyba o to chodzi, krążenia ramion i jakieś rozciąganie. Tylko mam ten problem, że po jednym treningu nie do ko?ca podpoczywają mi ręce do następnego treningu i następny trening jest już czasami trochę słabszy. Czy można na takie rzeczy stosować jakąś suplementację? Słyszałem o jakiś aminokwasach na regenerację...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Piet aktualnie biegam po treningu, więc mięśnie są już trochę tam rozgrzane i rozciągnięte, ale ewentualnie rozciągam się troszeczkę od pasa w dół :D, nogi, biodra i lecę. Przyzwyczajony jestem, że rozciąganie robię po bieganiu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

EEE. regeneracja- sen, surowiec do regeneracji- porządna dieta :) Przy rozciąganiu pamiętaj, by rozciągnąć każdy mięsie?, a najbardziej te nad którymi się skupiałeś na danym treningu. I jeszcze coś mi to pomogło i pomaga: Przed treningiem rozgrzewka i rozciąganie dynamiczne i lekkie. Po treningu rozciąganie statyczne. Te statyczne ja robię np. przy skłonach: skłon, tak bym poczuł że boli, trzymam... po 10 sekundach schodzę jeszcze niżej, czy głębiej, by mocniej bolało i przy ostatnich sekundach schodzę najbardziej, jak najmocniej. To samo przy innych partiach mięśni :). I po takim rozciąganiu są wielkie efekty, kiedyś miałem problem, by ręce w skłonie były 5-10 cm od palców u dłoni. Teraz potrafię wsadzić głowę między nogi przy skłonie :).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

9.05.2014r wolne Nie było czasu, trzeba było słupki pod drążek zalewać :D10.05.2014r. Klatka + triceps 9km / 45min średnie tempo: 5:00/km, spalone klaorie ok. 820kcal. 11.05.2014r. Freestyle i ogólnie zabawa na drążkach :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Siwa, nie jesteś sama :P. Przeżyjemy, ja planowałem zrobić samemu przenośne poręcze, ale potrzebuję więcej wiedzy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wstawie wam pó?niej zdjęcie tego drążka, sama szerokość ma ok. 150cm :D Scy mogę też zrobić zdjęcie moich przenośnych poręczy do dipsów, to może coś podpatrzysz :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poniedziałek 12.05.2014r. Plecy + biceps Zapomniałem, ten drążek nie ma 150cm, tylko 250cm :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

14.05.2014r. Barki + przedramię 15.05.2014r. wolne 16.05.2014r. Plecy + biceps No dzisiaj fajny trening, tylko szkoda, że pada i w domu, ale od następnego tygodnia szykuje się świetna pogoda i na pewno treningi na dworzu :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

No u mnie też pogoda okrutna, ale w następnym tygodniu będzie można się opalać na treningu. ;D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie pamiętam co robiłem ostatnio :D19.05.2014r. Plecy + biceps 20.05.2014r. Wolne 21.05.2014r. Klatka + triceps Pogoda świetna, aż miło treningi robić na dworze :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

22.05.2014r. Barki + przedramię ¦wietny trening na dworze. Dodatkowo kilka razy po 5-10s perfekcyjnego clutch levera :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

23.05.2014r. Klatka + triceps 24.05.2014r. Wolne 25.05.2014r. NIEDZIELA Trening grupowy Sobotni dzie? przeznaczony na odpoczynek, bo w Niedzielę mam zamiar pobić jakiś rekord, myślę, że w muscle up'ach dobrze będzie się sprawdzić :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wtorek 02.09.2014r. Plecy + triceps Trochê mi ten dziennik obumar³, ale wracam jak zwykle z nowymi motywacjami i pomys³ami :D Z pewnych przyczyn jestem zmuszony ograniczaæ wysi³ek fizyczny :/ dlatego moje treningi przez nabli¿sze 3 miesi±ce ograniczaj± siê do 60min z mniejsz± intensywno¶ci±. Dodatkowo do treningów dorzucam si³owniê, poniewa¿ chcia³bym przez te 3 lekkie miesi±ce zdobyæ trochê masy, a pó¼niej to ju¿ jak start z bloków sprinterskich ci¶niemy STREET WORKOUT!!! :D Trzymajcie kciuki! :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Trzymamy. ;) No to jak znalaz³ treningi na masê. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziêki @Dynloth! ¦roda 3.9.2014r. Barki + Nogi Krótki trening i dzi¶ ju¿ prawie dobijam zamierzon± ilo¶æ kalorii :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poniedzia³ek 06.10.2014r. Plecy + brzuch Dziennik nie umar³, ja te¿ ¿yjê i mam siê dobrze. Dobijam do 70kg :D T³uszczyku prawie nic, bo widaæ jeszcze sko¶ne i czteropak, ale wed³ug mnie troszkê dosz³o na dó³ brzucha. No trudno, jak narazie nabijam dalej, pó¼niej bêdziemy siê martwiæ co z tym zrobiæ :D SI£A ! :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...