Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Lepszy taki trening niż żadne przynajmniej się wdrożysz w mocniejsze treningi  

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no dokładnie, a nie chce teraz walić ostro zakwasy będą musiały poczekać Nawet nie wiem czy nie wdrożę z podciągania treningu ze skazanego przez miesiąc mogę robić, a może zaczną mi podciągnięcia normalnie wchodzić i je polubię  

 

Widzieliście to?

 

 

  • Że co? 1
  • Przykro mi 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale jest biedna

Trening ze skazanego? Jaki to był system? 

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Masakra współczuję jej

Też nie pamiętam co to był za system tam z podciąganiem ;d 

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

noo koniec kariery ledwo zacząć i już koniec ;/ 

eeeee a bo ja wiem muszę zerknąć do książki

wczoraj trening zrobiony rolki + abs tak jak w poniedziałek robiony bez przerwy

 

WTOREK - ABS
Podnoszenie prostych nóg do kąta prostego 8/8/10   8/8
Podnoszenie zgiętych nóg do klatki piersiowej 12/12/14   8/8
Brzuszki z podniesionymi nogami do kąta prostego 10/12/14  8/8

 

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

teraz już nie wcześniej się uczyłem jak miałem rolki do freestyle slalom w lutym je sprzedałem, bo nie miałem czasu żeby jeździć poza tym u mnie też nie było jako takiej miejscówki, żeby fajnie ćwiczyć. Teraz to tylko rekreacyjnie bardziej ale i tak robię różne triki żeby ich nie zapomnieć, bo na pewno wrócę do FS. Teraz czekam tylko do czwartku, aż będę miał wizytę u alergologa dostanę leki i będzie można normalnie żyć na dworze  

  • Lubię to 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To na co jesteś uczulony? :) 

Nie masz u siebie w mieście Skateparku? :)

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ta na wszystko pyłki, kurze itp itd ale to głównie coś w tym okresie zaczyna się pylić różnie to bywa w każdym roku

 

No do najbliższego mam z 10km, a dwóch pary rolek nie chciało mi się na plecach targać, a autem to bez sensu było

  • Lubię to 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No otarcia akurat to rzadko występują jak potrafisz jeździć częściej to stłuczenia występują oczywiście mówię o freestyle slalom, bo przy agressive to chyba wszystko jest możliwe do uszkodzenia

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Siemka 🙂

Kurs skończyłem 1.08 miałem egzamin nie zdałem 😂😂 kolejny mam 21.08 ale do treningów już mogę sobie wrócić na spokojnie 😉 

 

Ogarnąłem sobie plan na podstawie wszystkich zmian które były ostatnio tu i wygląda aktualnie tak:

 

Do 28.10.2019 we wtorek, czwartek i sobotę biegam. Jest to trening przygotowujący mnie do 5km biegu w 22min w tempie 4:24min/km. Zobaczymy czy tego 28.10 wykonam taki bieg 🙂 

 

PONIEDZIAŁEK (Klatka+Triceps)
Pompki z nogami na podwyższeniu 6/7/7  
Pompki diamentowe 6/7/8  
Pompki z rękoma szeroko 6/7/8 
Dipy 4/4/6 
Pompki na kostkach 6/8/8 
 
WTOREK
(ABS)
Podnoszenie prostych nóg do kąta prostego 8/8/10   
Podnoszenie zgiętych nóg do klatki piersiowej 12/12/14   
Brzuszki z podniesionymi nogami do kąta prostego 10/12/14   
Plank 30s/40s/40s   
Scyzoryki 30s/30s/40s  

 

ŚRODA z gumą (Plecy+Biceps)
Podciąganie nachwytem szeroko 4/4/4
Australijskie podciągnięcia 6/7/8
Podciąganie podchwytem 5/5/6
Pompki z jedną ręką na podniesieniu (lewa i prawa) 6/6/7
Podciąganie nachwytem 7/7/8

 

CZWARTEK (Barki+Przedramiona)
Pompki z rękoma przy biodrach 4/4/5
Scapula Pull Ups 6/6/8
Zwis na jednej ręce (lewa i prawa) 8s/10s/10s.
Pike Push Ups  6/8/8
Hindu Push Ups 4/5/6

 

PIĄTEK (Uda+Łydki)
Przysiad z wykrokiem 25/25/25 
Kaczy chód 30s/30s/40s 
Przysiady na jednej nodze 6/8/8
Wspięcia na palce 30/30/30 
Pozycja krzesełkowa 30s/30s/40s

 

Sobota (Ogólny)
Pompki z nogami na podwyższeniu
6/7/7
Pompki diamentowe
6/7/8
Podnoszenie prostych nóg do kąta prostego
8/8/10
Podnoszenie zgiętych nóg do klatki piersiowej
12/12/14
Podciąganie nachwytem
6/8/8
Krótkie pompki, rękoma wąsko przy ciele
25/25/25
Pompki z rękoma przy biodrach
4/4/5
Zwis na jednej ręce (lewa i prawa)
8s/10s/10s
Przysiad z wykrokiem
25/25/25
Kaczy chód
30s/30s/40s

 

Po każdym treningu rozciągam się przez jakieś 20min z tą miłą Panią 😉 

 

W poniedziałek i wtorek już ćwiczyłem, w poniedziałek miałem bieg wzorcowy, a wczoraj pierwszy trening biegowy. Plan też zrobiony jak trzeba choć nie było łatwo. 

Ale jak to bywa nie ma za lekko u mnie i dziś treningu nie zrobię. Placyk na którym ćwiczyłem rozbierają nie wiem co będą robić ale całe podłoże ściągnęli. Do tego w sobotę zamówiłem sobie drążek do piwnicy miał być wczoraj będzie dopiero jutro... i cały plan strzelił w ...

 

A taki drążek będę miał i na dipy i na podciąganie. Australijskie też wejdą 🙂 

$_86.JPG 

 

Do tego przed treningiem będę się rolował liczę że bóle karku przejdą jak wszystkie mięśnie wyroluje 😄  Taki 3w1

pol_pl_Walek-piankowy-3w1-FS105-HMS-2608

 

Takie uchwyty

image;s=644x461

 

I nawet wziąłem ściskacz bo brakowało mi do darmowej wysyłki 😂

4368349_0.jpg

 

Do tego korzystam z wagi na której pokazuje mi wagę, tłuszcz %, wodę, kości i coś tam jeszcze

Ogólnie porównałem najważniejsze paramertry czyli wagę i tłuszcz do tego co robiłem na smartgymie 26.12.2016r to wychodzi to tak

2016.12.26

Waga: 72,7kg Tłuszcz: 11,7%

2019.08.07

Waga: 80kg Tłuszcz: 19%

 

Więc zalałem się. Celuję w wagę 75kg tłuszcz tak pewnie podobnie koło 11% żeby nie było fałd jak mam teraz 😂

 

Dietę prowadzę kij wie czy dobrą kalorie liczę i się zgadza(mniej więcej) poniżej screeny z 3dni od poniedziałku do dziś. Zmiany wprowadzam jeszcze ale chyba jest w miarę zdrowo. W końcu coś tam czytam 😄 

Poniedziałek

639900145_Capture_2019-08-07-14-23-28.thumb.png.18dca0d3a09f1efd7d71dd0aefab8e89.png

 

 

Wtorek

2146458994_Capture_2019-08-07-14-36-37.thumb.png.c80adb971411b40f4871376ae79bf6f7.png

 

Środa

456638443_Capture_2019-08-07-14-55-13.thumb.png.6b454fa105fb73bebd62751fa860be84.png

 

Środa IMO najlepsza jedynie następnym razem będzie zamiast mąki pszennej żytnia, bo nie miałem już wczoraj 🙂  

 

 

  • Lubię to 1
  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O proszę konkretnie się zapowiada 😄

Będę śledził a jutro egzamin więc powodzenia! 

Co to za ciekawy program od kcal? 🙂

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no zapowiada się do tamtej środy ćwiczyłem potem musiałem przerwać bo w bark coś sobie zrobiłem i nie miałem pełnego zakresu ruchu, a że we wtorek miałem jazdy i wczoraj egzamin to musiał wyzdrowieć. Egzamin kolejny raz nie zdany no za nic nie potrafię wyjechać z ósemki... albo rpboę ją za wolno albo nie wiek co. na kursie robie ją z palcem w du..e a na egzaminie się podpieram nogą jak za pierwszym razem jak ją robiłem na kursie. Stresować się też nie stresuje nie wiem póki co ja i mój mózg jesteśmy w separacji. Kolejny egzamin w piątek 30.08 więc nie będę ryzykował jakimś znowu uszkodzeniem ale jak nie wyjade z ósemki to chyba rozwale ten ich motocykl...

 

 

 

aaa a program to my fitness pal

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cierpliwie i spokojnie a na pewno zdasz i będziesz sobie śmigał 🙂

A używałeś fitatu? Zastanawiam się który lepiej używać 🙂 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no zobaczymy jak pójdzie w piątek, chyba wiem co robiłem źle ale to się okaże 😉

tak używałem ale pala mogę z garminem synchronizować a fitatu nie a który lepszy to chyba oba podobne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...