Jump to content

[Dziennik] Forcer masuje.


Forcer
 Share

Recommended Posts

Masa: Tydzie? Dzisiaj słaba pogoda była nuda jakaś taka no i cóż trening też całkiem dobrze poszedł. Trening: ¦RODA: (Plecy+Biceps) Podciąganie podchwytem wąsko 6/6/8 Podciąganie nachwytem szeroko 3/4/5 Krótkie pompki, rękoma wąsko przy ciele 30/30/30 Podciąganie nachwytem 6/6/8 Pompki na podwyższeniu 10/5 Na piłce jedną ręką nie dam rady ja nawet dwoma rękami na piłce nie daje rady nie wiem co jest ;p Ciężkie te pompki. Jedzonko: Posiłek 1. Hamburger domowy - zdrowy xD Posiłek 2. Płatki owsiane + mleko Posiłek 3. - 3x Cheeseburger + shake z McDonalda - Od czasu do czasu można sb pozwolić. Posiłek 4. - Barszcz biały z jajkami i kiełbasą białą. Posiłek 5 - Mam 2 jaja zobaczymy co zrobie z tego jakieś kanapki albo coś.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 83
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Masa: Tydzie?, Dzie? 1 Ciężki dzie? jakiś dzisiaj pogada raz zimno raz gorąco masakra. Treningu praktycznie nie zrobiłem bo nie miałem siły. Trening: Podciąganie podchwytem wąsko. 10/ Pompki na podwyższeniu. 5/15/20 Dipsy. 10 FrogStand 20s/30s/30s Pompki z rękoma przy biodrach 5/5/5/5/5/5/ Jedzonko: Posiłek 1. Płatki owsiane + Mleko Posiłek 2. Martadela 4x plaster _ 2x kromka chleba. Posiłek 3. Barszcz biały + kiełbasa białą + jajko. Posiłek 4. J/W tylko bez kiełbasy Posiłek 5. 3x kanapka z pasztetem i ketchupem

Link to comment
Share on other sites

Masa: Tydzie?, Dzie? 2 Zrzut z wczoraj. Trening nóg poszedł bardzo dobrze. Micha taka sobie bo trochę nie było czas zjeść ;pp. Trening: PI?TEK: (Uda+łydki) Przysiady na jednej nodze (lewa i prawa) 10/10/10 Spięcia stóp (np. na schodach) 20/20/25 Przysiady z wykrokiem 20/20/25 Kaczy chód 35s./3 Przysiady z wyskokiem 15/15/20 Jedzonko: Posiłek 1. Płatki owsiane + mleko Posiłek 2. Martadela 4 plastry. + ketchup + 3x kromka chleba Posiłek 3. 3x Udko z kurczaka + ziemniaki + surówka. Posiłek 4. 2x kanapka z serem białym . Posiłek 5 2x cebularz Od dzisiaj zmieniam ziemniaki na ryż -.- Waga 62.2 na czczo.

Link to comment
Share on other sites

Zmiana planu treningowego. PONIEDZIAłEK: (KLATKA+TRICEPS) Pompki z rękoma szeroko 10/12/12/14/10 Pompki diamentowe 10/12/12/12/10 Pompki z nogami na podniesieniu 13/13/13 Dipsy 6/8/8 Pompki z klaśnięciem 13/13/13 WTOREK: (ABS) Podciąganie prostych nóg do kąta prostego 12/12/12 Podciąganie zgiętych nóg do klatki piersiowej 15/15/15 Mostek(plank) 30s/30s/30s Brzuszki do pozycji V 12/14/14 Scyzoryki 30s/30s/30s ¦RODA: (PLECY+BICEPS) Podciąganie nachwytem szeroko 6/6/6 Krótkie pompki z rękoma wąsko 20/20/20 Podciąganie podchwytem zamkniętym 6/6/6 Pompki z jedną ręką na podwyższeniu 10/12/14 Podciąganie nachwytem 6/8/8 CZWARTEK: (BARKI+PRZEDRAMIę) Pompki z rękoma przy biodrach 15/15/15 Zwis na jednej ręce (lewa i prawa) 5s/7s/8s Podciąganie na ręcznikach 6/8/8 Pompki na piłce 12/12/14 Podciąganie za głowę 6/6/6 PI?TEK: (Uda+łydki) Przysiad z wykrokiem 20/20/20 Kaczy chód 30s/30s/40s Przysiady na jednej nodze 10/10/12 Wspięcia na palce 30/30/30 Przysiady z pompką i wyskokiem 10/12/12 SOBOTA: (Ogólny) Pompki z nogami na podniesieniu 13/13/13 Dipsy 6/8/8 Mostek(plank) 30s/30s/30s Brzuszki do pozycji V 12/14/14 Pompki z jedną ręką na podwyższeniu 10/12/14 Podciąganie nachwytem 6/8/8 Zwis na jednej ręce (lewa i prawa) 5s/7s/8s Podciąganie na ręcznikach 6/8/8 Przysiad z wykrokiem 20/20/20 Kaczy chód 30s/30s/40s

Link to comment
Share on other sites

Masa: Tydzie?, Dzie? 3 Dzisiaj nowy trening spoko poszedł nawet. Z michą trochę chyba przedobrzyłem xd. Trening: SOBOTA: (Ogólny) Pompki z nogami na podniesieniu 13/13/13 Dipsy 6/8/8 Brzuszki do pozycji V 12/14/14 Pompki z jedną ręką na podwyższeniu 10/12/14 Podciąganie nachwytem 6/8/8 Zwis na jednej ręce (lewa i prawa) 5s/7s/8s Przysiad z wykrokiem 20/20/20 Kaczy chód 30s/30s/40s Jedzonko: Posiłek 1. Płatki owsiane + mleko Posiłek 2. Bagietka. Posiłek 3. 3x stek + udko z kurczaka + ketchup + chleb. Posiłek 4. Martadela na jajku + ryż + pomidory. Posiłek 5 Kurczaki z grilla Posiłek 6 Serek Wiejski.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...