Skocz do zawartości
Base

Powrót do formy czas start!

Rekomendowane odpowiedzi

I kolejny tydzień z treningami rozpoczęty ?

Pompki z rękoma szeroko 14/14/16 ładnie wyszło klatkę fajnie czułem ?

 

Pompki diamentowe 14/14/16 już w drugiej serii dobrze paliło tricka 

 

Pompki z nogami na podwyższeniu 14/14/16 tutaj ręce trochę zaczęły mi wysiadać ale dałem radę 

 

Dipsy 8/10/12 dobrze poszło tricek dobrze wchodzi?

 

Pompki na kostkach 12/14/14 tutaj przy ostatniej serii musiałem trochę dłużej odpocząć ale dobrze poszło

 

Już powoli nabieram wprawy w ćwiczeniach i chyba dobrej techniki bo udaje mi się odczuwać ćwiczone mięśnie

 

  • Jest moc! 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER
2 godziny temu, Base napisał:

Już powoli nabieram wprawy w ćwiczeniach i chyba dobrej techniki bo udaje mi się odczuwać ćwiczone mięśnie

No i świetnie bo o to chodzi, kontrola nad ciałem i "czucie" w każdym ćwiczeniu ćwiczonej partii. 

Czyli jesteś na prostej drodze do formy. ? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ostro wszedłes w nowy tydzień ??

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trzeba ostro inaczej słabe efekty będą ? jeszcze troszkę i zacznę również treningi z boksu ?

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O no to będzie to na plus więcej tłuszczu spalisz?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolejny dzień kolejny trening ?

 

Brzuszki do pozycji V 12/14/16 od samego początku czuć jak pali brzuch 

 

Wznosy kolan do klatki piersiowej 12/14/16 bez większych problemów też fajnie pali brzuch 

 

Mostek 50/50/60 bez większych trudności 

 

Scyzoryk 30/30/30 bez problemów 

 

Crunch Kicks 12/14/16 powoli już ogarniam jak to dokładnie robić żebym czuł brzuch , przy trzeciej serii już paliło ?

 

I na koniec tak na dobicie próbowałem sobie tych wznosow nóg do drążka parę razy 

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER
19 minut temu, Base napisał:

Mostek 50/50/60 bez większych trudności 

Zamień na:

Crunch Kicks  12/14/16

21 minut temu, Base napisał:

Scyzoryk 30/30/30 bez problemów 

Zamień na:

Hell Touches 20/24/28 - przy tym ćwiczeniu skup się na tym aby miednice zrotowac do góry. Kolokwialnie i może niestosowanie mówiąc to tak jakbyś kroczem chciał dotknąć do sufitu, wraz z jednoczesnym napięciem mięśni brzucha i dopiero wtedy wykonuj skłony boczne. 

 

No i tak jak zrobiłeś na koniec można dodać wznosy nóg do drążka ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spróbuję tego przy następnym treningu ABS ?? a jeszcze mam pytanie czy jest jakaś przeszkoda żebym próbował sobie raz w miesiącu albo 2 razy. Swoje maxy np w martwym ciągu , wyciskanie na klatkę i siady ?

 

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Nie ma żadnej przeszkody ? Jedynie zastrzeżenia żeby uważać, ponieważ łatwo można sobie coś uszkodzić przy biciu rekordów ? Ja kiedyś nie mogłem podnieść sztangi na płaskiej bo przeholowałem i nie miałem siły jej podnieść?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Środa 

 

Podciąganie nachwytem szeroko 6/8/8 

Pierwsza seria udało się zrobić 6 powtórzeń. W drugiej i trzeciej w połowie musiałem odpoczywać

 

Podciąganie pullup podchwyt 10/12/12 powoli nauczyłem się jak to wykonywać i czuję fajnie plecy  ostatnie powtórzenia były ciężkie

 

 

Podciąganie podchwytem zamkniętym 8/8/8 w każdej serii potrzebowałem troszke odpoczynku w połowie ale biceps ładnie wszedł

 

Podciąganie pullup nachwyt 10/12/12 dobrze poszło ostanie powtórzenia już na wykończeniu 

 

Podciąganie chwytem młotkowym tutaj ciężko udało mi się zrobić tylko 8 powtórzeń przy kolejnych próbach nie miałem siły

 

Czwartek

 

Pompki z rękoma przy biodrach 10/12/12 tutaj bez problemów tylko nie wiem czy to dobrze bo czuję jeszcze dół klatki przy tym ćwiczeniu

 

Podciąganie barkami 10/10/12 tutaj już fajnie zaczynam czuć barki powoli się uczę technicznie dobrze wykonywać

 

Popmpki na piłce 12/12/14 nie było większych problemów fajnie czuć przedramię

 

No i tamte dwa ćwiczenia są dla mnie niestety jeszcze nie do wykonania i tutaj moja prośba można je zmienić na jakieś inne ? Takie żebym mógł wykonać ?

 

A co do tych rekordów to nie chcę niewiadomo jakich ciężarów dźwigać. Na klatkę chcę wreszcie wziąć 100 kg ? jak na razie rekord jest 97 kg, a w martwym chciałbym tak te 150 kg dźwignąć. Jak na razie rekord 130 na dwa razy. A nogi to chciałbym 100 + jakiś rekord zrobić jak na razie najwięcej było 98 kg

 

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Podciąganie na ręcznikach no tutaj udało mi się wreszcie zrobić 2 powtórzenia ale na więcej nie było siły

Podciąganie za głowę no to ćwiczenie jest dla mnie jeszcze nie osiągalne nie mam siły żeby to zrobić

 

Hindu PushUps 8/10/12

Pompki Tygryski 12/12/14

 

Przy tygryskach musisz zwrócić uwagę na kontrole podczas wykonywania ćwiczenia żeby czuć mięśnie, ale wiedzę że Ty i tak jestem wyczulony na tym punkcie więc będzie ok ? 

  • Dziękuję 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki spróbuję tego przy następnym treningu ?

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Super zobaczymy czy Ci się spodoba ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trochę pracy było i zapomniałem dodać wpisu z dnia nóg ?

ale już nadrabiam

 

przysiady na jednej nodze 6/8/10 fajnie czuć nogi w ostatniej serii 

 

Przysiady ze sztangą +40 kg czuję nogi fajnie ale myślę że przy następnym treningu dla lepszego efektu dołożę sobie 5kg może 10

 

Przysiady wykroczne tutaj dałem sobie po 16 kg ketle na stronę i było ciężko w drugiej serii musiałem trochę w połowie odpocząć. Zanim zacząłem trzecią musiałem trochę dłużej odpocząć ale udało się zrobić już ledwo ledwo na samym końcu wstawałem 

 

wspięcia na palce +30 kg czuć fajnie łydki w drugiej serii pali łydki konkretnie , trzecia seria dobrze weszła pali łydki niesamowicie. Pomyślę o jakichś dodatkowych 5 kg przy następnym treningu

 

 

Przysiady z wyskokiem 12/14/16 już na ostatkach sił ledwo się podnosiłem po ostatniej serii musiałem trochę posiedzieć na ziemi ?? bo nie mogłem wstać ??

 

  • Jest moc! 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER
39 minut temu, Base napisał:

Przysiady ze sztangą +40 kg czuję nogi fajnie ale myślę że przy następnym treningu dla lepszego efektu dołożę sobie 5kg może 10

A po ile powtórzeń robiłeś w tym ćwiczeniu? ?

Trening ładnie wszedł, fajnie że dodajesz ciężary do treningu lepiej siła wejdzie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

No to super ?

Nogi odczuwasz po tym trening? ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Nogi to rzeźnia jak się dobry trening zrobi. Kilka dni ciężko się chodzi ?

  • Jest moc! 1
  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

No ja już się nie mogę doczekać tego uczucia ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aż jestem ciekawy jak dam radę na poniedziałkowym boksie z tymi nogami ? chyba że uda mi się je dobrze rozruszać ? 

 

To kiedy zaczynasz treningi ?

 

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Ee no to na boksie je raczej rozbijesz. ?

Myślę że za jakieś 2 miesiące jak dobrze pójdzie ?

Do tego czasu mogę podciąganie i pompki tylko ?

  • Przykro mi 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Tak, złamanie z przemieszczeniem kości strzałkowej sobie zafundowałem. ? Ale jak sobie patrzę jak Ty sobie ładnie nogi trenujesz to mi się lepiej robi ?

 

  • Przykro mi 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Współczuję ? i życzę szybkiego powrotu do zdrowia ? 

No u mnie  prawdę mówiąc to skończył się 3 tydzień prawdziwych treningów z twoim planem ? jutro sobie wejdę na wagę aż jestem ciekawy czy przybyły jakieś kg ?

 

  • Dziękuję 1
  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...