Skocz do zawartości
Base

Powrót do formy czas start!

Rekomendowane odpowiedzi

I kolejny tydzień z treningami rozpoczęty 😁

Pompki z rękoma szeroko 14/14/16 ładnie wyszło klatkę fajnie czułem 😁

 

Pompki diamentowe 14/14/16 już w drugiej serii dobrze paliło tricka 

 

Pompki z nogami na podwyższeniu 14/14/16 tutaj ręce trochę zaczęły mi wysiadać ale dałem radę 

 

Dipsy 8/10/12 dobrze poszło tricek dobrze wchodzi😁

 

Pompki na kostkach 12/14/14 tutaj przy ostatniej serii musiałem trochę dłużej odpocząć ale dobrze poszło

 

Już powoli nabieram wprawy w ćwiczeniach i chyba dobrej techniki bo udaje mi się odczuwać ćwiczone mięśnie

 

  • Jest moc! 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER
2 godziny temu, Base napisał:

Już powoli nabieram wprawy w ćwiczeniach i chyba dobrej techniki bo udaje mi się odczuwać ćwiczone mięśnie

No i świetnie bo o to chodzi, kontrola nad ciałem i "czucie" w każdym ćwiczeniu ćwiczonej partii. 

Czyli jesteś na prostej drodze do formy. 😄 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolejny dzień kolejny trening 😁

 

Brzuszki do pozycji V 12/14/16 od samego początku czuć jak pali brzuch 

 

Wznosy kolan do klatki piersiowej 12/14/16 bez większych problemów też fajnie pali brzuch 

 

Mostek 50/50/60 bez większych trudności 

 

Scyzoryk 30/30/30 bez problemów 

 

Crunch Kicks 12/14/16 powoli już ogarniam jak to dokładnie robić żebym czuł brzuch , przy trzeciej serii już paliło 😁

 

I na koniec tak na dobicie próbowałem sobie tych wznosow nóg do drążka parę razy 

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER
19 minut temu, Base napisał:

Mostek 50/50/60 bez większych trudności 

Zamień na:

Crunch Kicks  12/14/16

21 minut temu, Base napisał:

Scyzoryk 30/30/30 bez problemów 

Zamień na:

Hell Touches 20/24/28 - przy tym ćwiczeniu skup się na tym aby miednice zrotowac do góry. Kolokwialnie i może niestosowanie mówiąc to tak jakbyś kroczem chciał dotknąć do sufitu, wraz z jednoczesnym napięciem mięśni brzucha i dopiero wtedy wykonuj skłony boczne. 

 

No i tak jak zrobiłeś na koniec można dodać wznosy nóg do drążka 🙂

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spróbuję tego przy następnym treningu ABS 😁😁 a jeszcze mam pytanie czy jest jakaś przeszkoda żebym próbował sobie raz w miesiącu albo 2 razy. Swoje maxy np w martwym ciągu , wyciskanie na klatkę i siady ?

 

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Nie ma żadnej przeszkody 🙂 Jedynie zastrzeżenia żeby uważać, ponieważ łatwo można sobie coś uszkodzić przy biciu rekordów 😄 Ja kiedyś nie mogłem podnieść sztangi na płaskiej bo przeholowałem i nie miałem siły jej podnieść😄

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×