Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

TRENER

Ka¿dy z nas jest z innego miasta i teraz mieli¶my takie integracyjne spotkanie w D±browie Górniczej :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czêsto tam przeje¿d¿am :) Mo¿e kiedy¶ ustawimy siê grup± na trening. ps. G³o¶no robi siê o placu w Czêstochowie.. .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Pewnie, to ¶wietny pomys³ :) zgadamy siê jak wszyscy bêd± mieli czas. W kilka osób kombinujemy te¿, ¿eby jechaæ na wakacje nad mo¿e na 4 dni do Pucka (wyjazd 14 sierpnia) mo¿e te¿ siê do³±czysz? Im wiêcej osób z t± sam± zajawk± tym fajniej :) A w Czêstochowie to s³ysza³am, ¿e walcz± teraz o plac do æwiczeñ :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

OK, to czekam :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Dzisiaj mia³am trening cardio. By³am na zumbie i co¶ sobie zrobi³am z nadgarstkiem. Mam ograniczony zakres ruchu i czuje ból ;D Wychodzi na to, ¿e dr±¿ki s± bezpieczniejsze^^

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Ostatnio czujê siê jaka¶ taka wypalona je¶li chodzi o treningi. Nie æwiczy³am kilka dni. Dopiero dzisiaj zrobi³am sobie taki porz±dny trening na górne partie. Ale to wszystko by³o tak na si³ê :( Nie wiem jak to mo¿liwe, ¿e siê tak czuje, przecie¿ ja uwielbiam æwiczyæ :o I chwilowo nie wiem jak ten stan zmieniæ :C

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja ogarn±³em, ¿e to te¿ lenistwo, ale... mo¿e pomy¶l dlaczego zaczê³a¶ trenowaæ, popatrz na swoje postêpy, zrób sobie co¶ co podniesie Ciê na duchu, czy uraduje. Id¼ na zakupy, zrób sobie jakie¶ pro jedzonko, porób co¶ szalonego, zrób kilka tricków które siê nauczy³a¶. Pomy¶l ile dziêki temu osi±gnê³a¶. I chyba najlepszy motywator, spójrz na swoj± sylwetkê, z avatara widzê, ¿e to nie jest pierwsza lepsza wychudzona dziewczyna, widaæ tutaj piêkny brzuszek. Ciesz siê wolno¶ci±, któr± otrzyma³a¶.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Dziêkujê wam za te s³owa :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Chyba ,,wracam do siebie'' :D Mia³am dzisiaj 2 treningi o 15:00 a potem o 20:00 bo jeden mi nie wystarczy³ :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Nadal mam treningi freestyle z æwiczeniami typowo pod skille, nie u³o¿y³am sobie z nich w koñcu tego planu bo jako¶ nie chce wyj¶æ taki jaki chcia³a bym, ¿eby by³ :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Haha, mój trening wygl±da tak ¿e robiê parê æwiczeñ buduj±cych si³ê pod muscle upa, kroki ze skazanego na flagê no i stojê sobie na rêkach wiêkszo¶æ treningów :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

A jakie masz æwiczenia pod MU? Mo¿e masz co¶ co bêdzie dla mnie nowe :D A na rêkach stoisz przy ¶cianie czy w powietrzu? :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mo¿e ja có¶ wniosê. Æwiczenia pod MU (które ja robi³em): -Dipy do brody i z ³okciami jak najbli¿ej tu³owia -Eksplozywne podci±gniêcia nad klatkê -Powolne opuszczanie MU z fazami negatywnymi i kilka innych, ale te moim zdaniem s± ¶wietne :).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Dziêki za pomoc, na pewno to wniosê do treningu :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jedna uwaga, mo¿esz mieæ pewien problem przy tych dipach, je¿eli masz trochê wiêksz± klatê :>. Znam jedn± osobê, która ich nie mog³a robiæ w³a¶nie z tego powodu. Zabawna sytuacja.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Do tych dipów to tak nie zupe³nie mam si³ê :D to takie trochê bardziej zaawansowane æwiczenie jak dla mnie i muszê nabraæ wiêcej si³y, ¿eby to zrobiæ dok³adnie ale ogarnê te dipy :D Mam jeszcze dodatkowe pytanie: znasz jaki¶ przyk³adowy filmik lub cokolwiek co pokazuje jak te dipy wygl±daj±? Chcia³am siê tylko upewniæ czy dobrze to robiê :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja w³a¶nie robiê dipy ale z szerzej rozstawionymi ( spróbujê przy tu³owiu ) i podci±ganie pod klatkê. A co do stania na rêkach to trochê przy ¶cianie a potem bez. Æwiczê metod± prób i b³êdów z wybicia jednej nogi :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale mi chodzi³o o takie wolne opuszczanie siê na jednej porêczy, gdy jeste¶ wyprostowany. Takie jakby pompki

1 minuta

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Wczoraj mieli¶my wspólny trening na kó³eczkach z Pietem, Maverickiem, Arturem (który nie jest na forum) A potem siê rozpada³o i zrobili¶my grilla :D Jednak byli¶my w miejscu gdzie nie do¶æ, ¿e da³o siê tego grilla spokojnie zrobiæ to jeszcze da³o siê tam zawiesiæ kó³eczka i by³a kontynuacja zabawy na kó³kach :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Nied³ugo grille bêd± tylko takie - w po³±czeniu z treningiem. ;D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...