Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

A więc tak,  w czwartek i piątek trening zrobiony, w poniedziałek też tylko odpuściłem ćwiczenia na brzuch bo na WF podnosiliśmy sztange i wlasnie strasznie brzuch spięty był xD wtorek odpuściłem trening bo w środę był wyjazd ze szkoły na którym był wymagający WF więc chciałem podejść do tego wyregenerowany w 100% :D Dziś trening też wleci, myślę też nad wrzuceniem jakiejś jeszcze aktywności żeby wspomóc zrzucanie wagi xD

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Spoko opcją na zrzucenie wagi będzie tabata i HIIT ?

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sądzicie że ćwiczenie ciosów i jakieś takie lekkie sparinigi mają sens? ? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak zadasz pytanie w nowym temacie to na pewno więcej osób odpisze bo nie każdy zagląda to dzienników:D 

Na cardio ma to sens pod sztuki walki tez jako walka z cieniem ale pod siłę czy budowanie mięśni to nie:)

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Quake głównie chodzi pod sztuki walki ? narazie nie mam jak ćwiczyć sztuk/sportów walki, a motywacja na to jest niesamowita ? pytam bo sporo osób piszę na internecie, że raczej nie polecają aby tak ćwiczyć bo można złapać jakieś złe nawyki itp

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Bo tak się może stać ? Takie treningi w domu są ok, jak byleś na kilku treningach i znasz poprawną technikę pod daną sztukę walki ? Jeżeli nie do końca znasz poprawny format to po dłuższej nauce możesz zdobyc złe nawyki, które później długo się "plewi" ? Ja np po 7 latach karate jak poszedłem na MMA to nie mogłem się nauczyc gardy i ciosów typu Muay Thai, długo mi zeszło zanim załapalem technikę ?

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Dynloth o, to dobrze wiedzieć ? czyli w sumie jakieś prostsze rzeczy można sobie poćwiczyć, jakiś czas przecież ćwiczyłem kung fu i nauczyłem się podstaw jak np cios prosty, czyli trochę to jeszcze podszlifuje. Widziałem też że np Borys Mańkowski na YT wrzucał jakieś poradniki co do ciosów więc można ich użyć do przypomnienia ? a poza tym to potrzebuje też pomocy co do wyboru sztuki. W okolicy (Koszalin) jakoś bardzo dużo do wyboru nie ma, jest BJJ, K1, Taekwondo, MMA, Karate, Kunf-Fu i chyba boks. Najbardziej zastanawiam się nad Taekwondo (zawsze jakoś mi się podobało :D) a MMA (jest i stójka i parter + też mi się podoba) Co myślicie?

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Ja osobiście wybrał bym BJJ i Taekwondo, zdobądź tu i tu czarny pas i masz większe szanse na wygrane z zawodnikiem MMA ?

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Dynloth no wtedy umiejętności byłyby wysokie ? Tylko trochę czasu zajęłoby zdobycie czarnych pasów, bo raczej dwóch na raz nie dałoby rady trenować ? a umiejętności w stójce i parterze wypadałoby jakieś posiadać ?

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak nie np BJJ poniedziałek środa i piątek a teakwondo wtorek i czwartek ? 

  • Lubię to 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Trip w teorii tak, ale nie dałbym rady codziennie dojeżdżać + sporo by wyszło za członkostwa xD btw. wie ktoś może ile kosztuje taka opłata miesięczna? Tak średnio

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

U mnie w Radomiu BJJ 70 zł a Taekwondo 50 ?

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Spoczko ? W taekwondo jakby Ci dobrze szło to 3-4 lata i masz czarny pas a w BJJ to kolo 10 lat ?

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście że tak ? No i z dumą się trenuje np z czarnym pasem ? Więc jak już będziesz miał czarny pas to pamiętaj o nas i podeślij zdjęcie ? 

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jutro w końcu egzamin na prawko, stresik jest ogromny, ale jak już zdam będę mógł już jeździć na sztuki walki ? 

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Trip no niestety nie udało się ? zestresowałem się i dupa... W piątek podchodzę jeszcze raz

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ajć niedobrze ? Może zjedz 2 banany przez egzaminem zmniejszają stres. ;D 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Przez koteł
      Witam, przeglądając Internet trafiłem na forum workoutathletes, którego wcześniej nie znałem, a śledziłem już inne fora tematyczne. Widzę, że jest spora aktywność i postanowiłem dołączyć do społeczności oraz założyć swój dziennik.
       
      Trochę o mnie
      Przygodę z treningami zacząłem od siłowni, ale szybko z niej zrezygnowałem powodu problemów z nogą, którą od 3 roku życia miałem kilkukrotnie operowaną - biodro, wydłużanie, śruby itp.), co wykluczyło od razu z treningu przysiady, martwe ciągi i w ogóle trening dołu. Po wstępnym okresie i zaznajomieniu się z zagadnieniem trenowania uznałem, że takie treningi nie mają najmniejszego sensu bo nei da się progresować bez głównych bojów. Po tym czasie miałem przerwę, aż do trafienia na kalistenikę, a dokładniej na plan Armstronga dotyczący podciągania, który postanowiłem zrealizować. Po 2 miesiącach sumiennego treningu byłem w stanie wykonać 22 podciągnięcia nachwytem i złapałem zajawkę na taką formę treningu. Dokupiłem poręcze i trenowałem dipy z podciąganiem. Później przez własną głupotę w pracy uszkodziłem rotator w prawym barku i miałem 3 miesiące przerwy. Po tym czasie niby wracałem do treningu, ale nie były one regularne i tak przewegetowałem 2 lata. Przez ten czas przeplatały się różne formy treningu: obwody, piramidy, z ciężarem. Od nowego roku 2019 postanowiłem wrócić i nawet przez 1 miesiąc się to udawało, ale z powodu pisania pracy inż. znowu przerwałem, a później zmagałem się z przemęczeniem przedramienia, które (chyba) udało się ogarnąć po miesiącu rolowań i rozciągań.
      Obecnie wykonuję w ramach rozgrzewki wzmacnianie rotatorów (przywodzenia, odwodzenia, YTWL) oraz rolowanie i rozciąganie przedramion. Główny trening, do którego wróciłem po 2 miesięcznej przerwie wykonuję obecnie bez planu i jest on w formie "ogólnorozwojowej", aby przygotować ciało do wysiłku.
      Myślę ,że w tych paru zdaniach przedstawiłem trochę swoja sytuację oraz historię z początkami i mam nadzieję ,że nikt nie będzie pytał, dlaczego w treningu nie ma nóg ?
       
      Teraz konkrety:
      Wiek 24
      Wzrost 181 cm
      Waga 72 kg
       
      Wymiary:
      Biceps: prawy 35, lewy 34,5
      Klatka: 100
      Brzuch: 77/80/83 (talia/pępek/poniżej)
      Łydka: 39
      Udo: 57
       
      Max-y:
      podciąganie nachwyt - 14
      dipy - 25
      pompki - 30
       
      Zdjęcia dodam w załączniku.
       
      Jeśli chodzi o moje cele to głównie jest to poprawa sylwetki, nie zależy mi na elementach. Lubię treningi bazy, także z dodatkowym obciążeniem do pasa. 
      Mam dylemat odnośnie kierunku, który powinienem obrać, a dokładniej: ogólnie jestem szczupły, więc oczywiste jest, aby wejść na dodatni bilans kcal i "masować", ale z drugiej strony jestem dosyć mocno "podlany" na brzuchu czego nie widać na zdjęciach z przodu, ale z pozycji bocznej już bardziej (dodatkowo zdjęcia robione w odbiciu lustra, na których sylwetka wygląda znacznie lepiej niż w rzeczywistości).
      Gdyby ktoś stojący kiedyś przed podobnym wyborem mógł się wypowiedzieć byłbym wdzięczny.
      Co do planu treningowego to po wskazówkach od Was odnośnie celu jaki powinienem obrać postaram się ułożyć sam i dodać do sprawdzenia. 
       
       
       
       



    • Przez Szymanek1922
      Witam! Jestem tu nowy. Post o plan został wysłany.
      O to moje maxy: 
      Max podciągnięć: 10-12
      Max pompek: 25-30
      Max dipów: 10-15 
      Nie jest chyba źle, trenuje w sumie z 2-3 miesiące regularnie albo i mniej ?
      Chciałbym zakładając ten dziennik śledzić swoje poczynienia i właśnie być regularny ?
      Mój cel? Zbudowanie mocnej, solidnej bazy i potem skupić się na elementach ?
      Pozdro!
    • Przez Deryll
      Witam
       
      Jestem nowy na tym forum. Liczę że pomożecie mi ułożyć trening
      Dane
       
      Wiek :30
      Waga 64kg  Bf 16%
      staż: 2 miesiące trening FBW
      Dieta: Trzymam cały czas dietę na masę z portalu po treningu
      Rodzaj treningu: czysta kalistenika
      Pompki max 10-15
      podciąganie max 5
      przysiad max 25-30
       Liczby z ćwiczeń podane na oko
       
      Trening obwodowy (na masę)
       
        Podciąganie australijskie
        Pompki zwykłe
        dipy (te prostsze)
       Wzniosy nóg leżąc
       
       Powtórzenia  6-15  obwody 5-7
       
       
      Trening zainspirowany z internetu .
      1 Nie wiem czy trening obwodowy nadaję się do treningu masy?
       
      2 Jeśli chodzi o podciąganie nie zainstalowałem jeszcze  drążka na suficie, więc mogę robić tylko podciągania australijskie .
       
      Liczę na waszą pomoc z podzieleniem się waszymi postrzeżeniami
×
×
  • Dodaj nową pozycję...