Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
JestemKarol

Dziennik Karola

Rekomendowane odpowiedzi

Siema jestem Karol mam 180 wzrostu i ważę 70kg przygode z kalisteniką zacząłem 6 miesięcy temu a przyrodę ze street workout miesiąc temu dopiero uczę się elementów statycznych ale nie jestem źle tu macie mogę fotki 

IMG_20190318_192735.jpg

IMG_20190318_192726.jpg

IMG_20190318_192731.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Admin
TRENER

Siemanko Karol witamy w rodzinie!  

Sylwetka już się  robi kalisteniczna więc super

Jakie elementy statyczne masz w planach na najbliższy termin?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nagrody

Narazie cisne Stanie na rękach ale w między czasie uczę się backlevera 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Admin
TRENER

No i świetnie. Jakimi tutorialami się wspierasz? Czy po prostu próbujesz?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nagrody

Siema witamy na pokładzie

Trzymam kciuki za efekty

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Dynloth napisał:

No i świetnie. Jakimi tutorialami się wspierasz? Czy po prostu próbujesz?

Obejrzałem parę poradników u Kury, u AJ, i u Cesarta, ale i na zagranicznym youtube, też trochę próbuje ale i wzmacniam barki i korpus 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i świetnie, zobaczysz jak się zmotywujesz do treningów jak już ogarniesz backlevera lub stanie na rękach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Trip napisał:

No i świetnie, zobaczysz jak się zmotywujesz do treningów jak już ogarniesz backlevera lub stanie na rękach

Stanie na rękach już w sumie ogarnąłem ale z backlever'em jesteśmy dopiero na początku przyjaźni haha

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja w dwa miesiące ogarnąłem, ale myślę że Tobie uda się szybciej  

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Przez Norbi14744
      Plan treningowy 
      PONIEDZIAŁEK:(KLATKA+TRICEPS)
      WTOREK: (ABS)
      CZWARTEK: (PLECY+BICEPS)
      PIĄTEK: (BARKI+PRZEDRAMIĘ)
       
      Zrobiony dzisiejszy trening 
      Brzuszki do pozycji V 16/16/18/18 na 16/16/18/18 Wznosy kolan do klatki piersiowej 16/16/16/16 na 16/16/16/15 Mostek(plank) 50s/50s/50s/50s  na 50s/50s/50s/50s Scyzoryki 40s/45s/45s/45s na 40s/45s/45s/45s  Crunch Kicks 18/18/18/18 na 18/18/18/18   Dobry ciezki trening !!  zdj po treningu 
    • Przez angie
      Postanowiłam założyć dziennik ponieważ moja motywacja została gdzieś daleko a teraz bardzo jej potrzebuje  
      Liczę na wsparcie wszystkich forumowiczów!  

      Dzisiejszy trening (22.02) jest kontynuacją poprzednich.
      Niestety treningi PD dopiero będą od połowy marca ale lecimy ze SW! )

      Po kilkudniowym regenie mocno ćwiczenia!  

      Cardio: 15min  Wspięcia stóp na 1 nogę 25/25 Pozycja początkowa pompek 60s/60s/60s/60s  Wznosy nóg 10/10/10 Plank normal 140s   Plank Boczny 60s/60s Plank odwrotny 40s (Jak na 1-szy raz jest okej wg mnie) Siad przy ścianie 60s  Pompki nierówne 10/10  Rozciąganie standardowo!  Brzuszki 20/20/20 HS ze schodzeniem po ścianie (mam problem jak to liczyć, mógłby ktoś mi pomóc?? xD)  Arch hold 10 powtórzeń po 4s (chyba dobrze napisałam!)
        Brzuszek czuję bardzo ostro! <3  Jeszcze dziś siłownia będą dipy i bieżnia! Pozdrawiam wszystkich
    • Przez Marek_Z
      cześć
      W związku z potrzebą rozwoju formy i zamiłowaniem do przesuwania granic własnych możliwości postanowiłem założyć ten oto dziennik
      O mnie:
      35 lat, wzrost 180, waga około 90kg
      Trenuję trochę ponad rok. Zdarzały się błędy i wypaczenia w postaci długich przerw ... ale to już za nami ?
      moje cele to:
      - 8 kg
      Wczorajszy trening odbył się pod czujnym okiem trenera @ZIPOLA

      Podciąganie z podchwytem 6/6/6/5 
      Dipy 7/5/5/4
      Podciąganie nachwytem 7/7/7/6
      Tuck front lever
      Pompki 6/6/6/6
      Trening odbył się w poniższych lokalizacjach :




×
×
  • Dodaj nową pozycję...