Skocz do zawartości
kmarek1989

Dziennik - kmarek1989 pocz±tkuj±cy

Rekomendowane odpowiedzi

ScyTher napisał(a): Czujesz że Twój trening jest wystarczający?
Jak na razie wystarcza mi :) do Czasu aż się nie podciągnę choć raz to nie zmieniam 11.12.2013 r. (37 dzie?) Dzisiejsze posiłki: ¦niadanie - Bułka z twarogiem i warzywami Drugi posiłek - twaróg z dżemem i orzechami Obiad - twaróg z dżemem i orzechami Kolacja - 7 pierogów W między czasie 3 x białko z wodą + kreatyna ćwiczenia: Najpierw 7 km biegu w 49 min (w tym 3 razy po schodach pod zamek w Lublinie jak Rocky Balboa:D), jak wróciłem z biegu to zrobiłem: (PLECY+BICEPS) Zwis na drążku ze zgiętymi rękoma 4s/5s/6s Krótkie pompki z rękoma wąsko 10/10/10 Zwis na drążku oburącz 10s/10s/10s Próby podciągania 3/4/4 Pompki w Plank 10/10/6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

13.12.2013 r. (39 dzie?) Dzisiejsze posiłki: ¦niadanie - schabowy + surówka Drugi posiłek - 2 grejpfruty + mandarynki Obiad - Placki ziemniaczane na ostro Kolacja - 2 kromki z wędliną i pomidorem W między czasie 3 x białko z wodą + kreatyna ćwiczenia: 4km rowerem na basen + 1,25 km pływania w 39 min

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

14.12.2013 r. (40 dzie?) Dzisiejsze posiłki: ¦niadanie - łosoś z pieprzem 120 g Drugi posiłek - 2 grejpfruty + mandarynki Obiad - Ogórkowa Kolacja - 2 kromki z wędliną i pomidorem W między czasie 3 x białko z wodą + kreatyna ćwiczenia: 4 km bieganie interwał 26 min

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie czujesz się głodny przy takiej diecie? ;) I aż 8 tygodni cyklu na kreatynie? To ile ona ma gram i ile jej bierzesz?;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

5 g rano w dni nie treningowe i 5 g rano i 5 g przed treningiem w dni treningowe, nie nie czuję się głodny w sumie nie mam czasu czuć się głodny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To w sumie dobrze :) Ja akurat staram się przytyć, choć u mnie ciężko z tym, ale jem bardzo dużo (czasami 4 razy więcej od Ciebie Kmarku :P), jak nie w tłuszczyk to więcej energii do ćwicze?.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakby się chciało jeść tyle posiłków na wyliczone mikroskladniki (na mase), to zabrakłoby nam żołądka. ;d No i kasy przedewszystkim.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

15.12.2013 r. (41 dzie?) Dzisiejsze posiłki: ¦niadanie - jajecznica z pomidorem z 2 jaj + 2 kromki chleba Obiad - 3 klopsiki pomidorowe + 100 g ziemniaków + sałatka ostra Kolacja - świeżyzna z cebulą + 2 kromki chleba W między czasie 3 x białko z wodą + kreatyna ćwiczenia: Pompki: 1 seria - 6 powtórze? 2 seria - 5 powtórze? 3 seria - 4 powtórze? 4 seria - 5 powtórze? 5 seria - 5 powtórze?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

16.12.2013 r. (42 dzie?) CHEAT DAY :( :( :( Dzisiejsze posiłki: ¦niadanie - Twaróg chudy z mieszanką Obiad - 2 sztuki zapiekanek (bułka z pieczarkami z piekarni) + rogal z kokosem Kolacja - 2 mielone + 400 g mieszanki warzyw W między czasie 3 x białko z wodą + kreatyna ćwiczenia: (KLATKA+TRICEPS+ABS) Pompki 3/3/max (6) Pompki na kolanach w pozycji diamentowej 6/6/6 Pompki z nogami na podwyższeniu (2s góra, 3s dół) 3/2/2 Pompki na kolanach 8/8/8 Podciąganie prostych nóg do kąta prostego 6/6/8 Podciąganie zgiętych nóg do klatki piersiowej 6/6/8

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ładnie idziesz z treningami jak i dietą ;) Pogratulować samozaparcia jak i determinacji do treningów , nie poddawaj się WALCZ!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sorki za moją nieobecność :) już jestem i piszę sprawozdania z treningów 17.12.2013 r. (43 dzie?) Posiłków nie pamiętam ćwiczenia: Brak 18.12.2013 r. (44 dzie?) Posiłków nie pamiętam ćwiczenia: Brak 19.12.2013 r. (45 dzie?) Posiłków nie pamiętam ćwiczenia: Bieganie 5,59 km 38:04 min Rower 7,52 km Pływanie 1,15 km w 37 min 20.12.2013 r. (46 dzie?) Posiłków nie pamiętam ćwiczenia: Rower 4,17 km Pływanie 1,25 km w 39 min 21.12.2013 r. (47 dzie?) ¦niadanie 3 kromki z miodem 2 posiłek - bułka pizza na ciepło Obiad - Pomidorowa Kolacja - będzie dopiero ćwiczenia: Bieganie 6,82 km w tym rekord 5 km w 31:14 minut po lesie w zawodach "Z Biegiem z Naturą" (poprawa 4 minut w stosunku do ostatniego)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wg. mnie bardzo dobrze ci idzie, znam dość dużo osób które zaczynało podobnie ale po góra 2 tyg wymiękali. Gratuluje wytrwałości :) Co do podciągania , spróbuj najpierw się tylko opuszczać w dół , sama faza negatywna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Myślałem, że już nie wrócisz. ;p Jak z wagą, zbiłeś coś? :

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Haha, no chyba tak, zobaczymy jeszcze. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...