Skocz do zawartości
Dynloth

Trening na ręcznikach

Rekomendowane odpowiedzi

TRENER

Trening na ręcznikach

Ostatni wpadłem na ciekawy i praktyczny jak zauważyłem pomysł, a mianowicie podciąganie na ręcznikach.

Jak to robimy?

Wybieramy dwa takie same/podobne ręczniki i przerzucamy przez drążek.

Co to nam da?

Samo podciąganie na ręcznikach wzmacnia uchwyt i przedramię, później biceps i resztę ciała.

Co jeszcze?

Ćwiczenia na ręcznikach są takie same jak na drążku tylko bardziej wygodniejsze. Możemy ćwiczyć dosłownie to samo, z tym, że na ręcznikach bardziej się przygotujemy do drążków.

Jak to działa?

Zwinięte ręczniki są dosyć grube, przez co uchwyt mamy nie zamknięty do końca przez co wzmacnia się razem z przedramieniem. Możemy ćwiczyć BackLever i FrontLever, oraz inne podobne kombinacje.

Czy to możliwe?

Dzięki właśnie takim treningom w ciągu tygodnia poprawiłem swój BackLever z zera do 5s. 

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

No tak, bo jeden będzie niewygodny. ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tzn w sumie niewygodny, ale też dałoby się podciągnąć. Przewiesić ręcznik za drążek, złapać go oburącz i podnosić się. ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

trochę nie ogarniam jak złożyć te ręczniki, i jak się podciągać, położyć ręczniki na drążku, czy przewiesić jak to napisałeś, i trzymać się końców ręcznika?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Ćwiczenie z ogromnym potencjałem lecz mało osób z niego korzysta gdyż słabo targać ze sobą np na plac dwa ręczniki ?  

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja to ćwiczenie dodaję do treningu na przedramiona jak ćwiczę w domu ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Przez Deryll
      Witam
       
      Jestem nowy na tym forum. Liczę że pomożecie mi ułożyć trening
      Dane
       
      Wiek :30
      Waga 64kg  Bf 16%
      staż: 2 miesiące trening FBW
      Dieta: Trzymam cały czas dietę na masę z portalu po treningu
      Rodzaj treningu: czysta kalistenika
      Pompki max 10-15
      podciąganie max 5
      przysiad max 25-30
       Liczby z ćwiczeń podane na oko
       
      Trening obwodowy (na masę)
       
        Podciąganie australijskie
        Pompki zwykłe
        dipy (te prostsze)
       Wzniosy nóg leżąc
       
       Powtórzenia  6-15  obwody 5-7
       
       
      Trening zainspirowany z internetu .
      1 Nie wiem czy trening obwodowy nadaję się do treningu masy?
       
      2 Jeśli chodzi o podciąganie nie zainstalowałem jeszcze  drążka na suficie, więc mogę robić tylko podciągania australijskie .
       
      Liczę na waszą pomoc z podzieleniem się waszymi postrzeżeniami
    • Przez Dynloth
      HandStand x20 Wymyk x5 ------------ Podciaganie nachwytem szeroko  7 Dipsy na kółkach 8 Dwa ćwiczenia x5 serii ------------ Podciaganie podchywtem  7 Opuszczanie Back Levera 8 (po 4 na stronę i jak najwolniej) Dwa ćwiczenia x5 serii ------------ Brzuszki do pozycji V 14 Wznosy nóg do drążka 10 Dwa ćwiczenia x5 serii ------------ HandStand x20 Wymyk x5      
       
    • Przez ZIPOLA
      W czerwcu 15-16 oraz 29-30 będę w Warszawie na szkoleniu. Ktoś z okolic w tych dniach ma czas na trening? Zaznaczę, że najlepiej by było 15 lub 29 wieczorem ? 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...