Skocz do zawartości
Dynloth

Wyróżniony Dziennik Treningowy za osiągnięcie 300 wpisów.

Wiadomość dodana przez Dynloth

Rekomendowane odpowiedzi

TRENER

No to bardzo dobrze, jeszcze dobra szamka po treningu i tak trzymać

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

A suplementy kiedyś stosowałeś?

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

No to podstawowy dobry pakiecik.  

Zobaczymy po dwóch miesiącach jak się rozwinie sytuacja u Ciebie i podejmiesz decyzje czy chcesz stosować suple czy nie

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiesz to tak było z przerwami parę miesięcy trening później nie itd parę lat tak trwało. Ogólnie to nudziło mnie to wiecznie jedno i to samo...no i kontuzja kolana więzadła u pół roku nic nie robiłem 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

No to chętnie Ci pomogę z dietą jak będziesz chciał takową posiadać.

Oj przypał z tym wiązadłem.

Ja też próbowałem trenować na siłowni, ale taki sam efekt jak u Ciebie. Tutaj budujesz mięśnie, siłę plus dodatkowo uczysz się fajnych elementów i przede wszystkim dużo większa gama ćwiczeń

  • Lubię to 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Napewno skorzystam  .czulem się ociezaly po siłowni i wiecznie nie miałem sił na funkcjonowanie. Mam już swój wiek i bardziej mi takie treningi pasują, fajnie się po nich czuję zacząłem tydzień temu i jakieś taki zywszy jestem. Nie wiem może to placebo he ale ważne ze działa 

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może dlatego że to takie treningi funkcjonalne bardziej :)

Grunt że dobrze się po nich czujesz :)

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie podoba mi się ta funkcjonalność... Na siłowni starałem się wybierać wielostawowe ćwiczenia ale za dużo to ich nie ma  przeź co treningi były monotonne i zauważyłem ze nawet jak dużo wyciskalem na płaskiej to nie potrafiłem zrobić dużo pompek, padalem przy nich .

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

No powiem Ci że to już dawno na forum analizowaliśmy i teraz sam sprawdziłem.

Siła z siłowni jest słaba w Street Workout, natomiast siła ze Street Workoutu jest super na siłowni.

Dla przykładu jak trenowałem rok na siłowni i zacząłem trenować Street Workout to szału nie było, a na płaskiej miałem wtedy rekord max 80kg.

Później trenowałem sam Street Workout i po podejściu do płaskiej wyszło 100kg w serii 5x5 a nie na raz 80kg jak wcześniej. 

Więc różnica i efekt jest

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to mamy kolejne dwa przykłady że nasze stare stwierdzenie jest aktualne 140kg to ładnie

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER
11 minut temu, Początkujący 1985 napisał:

link mi nie działa

Tworzymy nowe filmiki i tera będą do podglądu w formie gifów - animacji, żeby było szybciej. Przez to mogą być problemy z niektórymi linkami.

Oto ćwiczenie: 

 

  • Dziękuję 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

O 4?! Ja to bym nie wstał 

Miłej regeneracji

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

6h snu to za mało jak dla mnie może kwestia przyzwyczajenia

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Przez ZIPOLA
      Pamiętasz jaki był? 😄
    • Przez Ddaniel95
      Witam ! jestem tutaj nowy i chciałem zakupić indywidualny plan treningowy lub żebyście pomogli mi rozpisać bo jestem zielony w tym temacie, miałem wcześniej kogoś kto mnie prowadził ale niestety byłem zmuszony zrezygnować z prywatnych powodów, więc jak to u was wygląda?
    • Przez Szymanek1922
      Witam! Jestem tu nowy. Post o plan został wysłany.
      O to moje maxy: 
      Max podciągnięć: 10-12
      Max pompek: 25-30
      Max dipów: 10-15 
      Nie jest chyba źle, trenuje w sumie z 2-3 miesiące regularnie albo i mniej
      Chciałbym zakładając ten dziennik śledzić swoje poczynienia i właśnie być regularny
      Mój cel? Zbudowanie mocnej, solidnej bazy i potem skupić się na elementach
      Pozdro!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...