Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Początkujący 1985

Dziennik treningowy Początkującego1985

Dynloth

Wyróżniony Dziennik Treningowy za osiągnięcie 300 wpisów.

Wiadomość dodana przez Dynloth

Rekomendowane odpowiedzi

Admin
TRENER

Oczywiście, najpierw FrogStand 10 prób i następnie 10 pike push ups. Taki zestaw możesz robić z 10 razy w ciągu dnia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nagrody

Admin
TRENER

Tak żeby był kąt ostry i plecy w równej linii Jeżeli będziesz czuł barki to znaczy że dobrze masz odległość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nagrody

Admin
TRENER

Haha się okaże  Mi ta metoda baaardzo pomogła

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nagrody

Autor tematu Napisano (edytowane)

@DynlothMam pomysł na trening

Zestaw A

1-Przysiad

2-Podciaganie szeroko

3-wyciskanie leżąc na płaskiej

4-high pull

Zestaw B

1-martwy ciąg

2-dipy na poręczach

3-wyciskanie żołnierskie

4-wiosłowanie

Robił bym 3 serie i stosował progresje liniową do tych ćwiczeń,zestaw A i B stosował bym na przemian.

Prośba żebyś uzupełnił mi ten plan np.triceps,biceps,łydki,bok i przód barków,Góra klatki,brzuch itd.

Ćwiczenia z własną masą ciała robił bym po dwie serię.

Daj znać co sądzisz o takim treningu hybrydowym

Edytowane przez Początkujący 1985

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nagrody

Admin
TRENER

Ja mam uzupełnic ten plan poprzez treningi z własną masa ciała w oparciu na partię mięśniowe które podałeś tak? Cały zestaw do treningu A i B tyle że inne ćwiczenia? 

No i lepiej byłoby robić 3 serie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nagrody

Autor tematu Napisano (edytowane)
38 minut temu, Dynloth napisał:

Ja mam uzupełnic ten plan poprzez treningi z własną masa ciała w oparciu na partię mięśniowe które podałeś tak? Cały zestaw do treningu A i B tyle że inne ćwiczenia? 

No i lepiej byłoby robić 3 serie

Mniej więcej coś takiego,np.te ćwiczenia co podałem tak by zostały w takiej kolejności.Mogę spróbować 3 serie 

Albo jechac na przemian

Fbw A,Fbw sw,Fbw b,Fbw sw itd.

Edytowane przez Początkujący 1985

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nagrody

Admin
TRENER

Hmm no dobra przemyślę to coś ułożę i Ci napisze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nagrody

Godzinę temu, Dynloth napisał:

Hmm no dobra przemyślę to coś ułożę i Ci napisze

Opcja treningu A,SW,B,SW,A itd. Jest fajna bo mógłbym na placu trenować co jakiś czas a nie tylko siłownia lub dom.

A może za dużo kombinuje i wystarczy kupić takie coś

https://www.k-sport.com.pl/pl/shop/product/96,kamizelka-treningowa-z-obciazeniem-crossfit-1-36kg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nagrody

Admin
TRENER

-Kamizelka spoko lecz lepiej kupic pas i obciążenie - taniej

Nie no plan a raczej pomysł na niego jest fajny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nagrody

5 minut temu, Dynloth napisał:

-Kamizelka spoko lecz lepiej kupic pas i obciążenie - taniej

Nie no plan a raczej pomysł na niego jest fajny

Jeśli uważasz że jest to fajny pomysł to zrobimy te A i B i uzupełnimy to.

Kamizelka bo myślałem że przyda się do pompek także

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nagrody

Admin
TRENER

Pompki inaczej utrudnimy 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nagrody

Admin
TRENER

No to tak:

Zestaw A

  1. Przysiad z obciążeniem 8/10/12/12
  2. Wspięcia na palce z obciążeniem 14/14/16/6
  3. Podciąganie szeroko 6/6/8/8
  4. wyciskanie leżąc na płaskiej 8/10/12/12
  5. high pull 6/6/8/8

 

Zestaw B

  1. martwy ciąg 8/10/12/12
  2. dipy na poręczach 8/10/10/12
  3. wyciskanie żołnierskie 8/10/12/12
  4. wiosłowanie 8/10/12/12
  5. Dzień dobry ze sztangą 8/10/12/12

Zestaw SW

  1. Pompki Szeroki 18/20/22
  2. Pompki Diamentowe 14/14/16
  3. Podciąganie podchwytem 6/8/8
  4. Podciąganie podchwytem zamkniętym 6/8/8
  5. Pompki z rękoma przy biodrach 14/16/16
  6. Pike Push Ups 12/14/16
  7. Brzuszki do pozycji V 12/14/16
  8. Crunch Kicks 14/16/16
  9. Wznosy nóg do drążka 12/14/16

Co myślisz? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nagrody

Autor tematu Napisano (edytowane)

Super,dzięki @Dynloth

Mam pytanie czy przy cwiczeniach z obciążeniem stosować ten sam ciężar w każdej serii czy zwiększać?

Masz jakiś link do poprawnego wykonywania Crunch kicks?

I teraz jak będzie lepiej?

A,B,SW czy tak jak pisałem A,SW,B,SW

Edytowane przez Początkujący 1985

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nagrody

Admin
TRENER

A>SW>B>SW itd  W ćwiczeniach z ciężarem to ten sam ciężar, powtórzenia się zwiększają wiec jest ok

Crunch Kicks:

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nagrody

Autor tematu Napisano (edytowane)

Dzięki.

Właśnie rozkręcam drążek i przenoszę do garażu,teraz tam będę ćwiczył bo wiosna idzie.Mam już ławeczke ,gryf prosty i łamany,modlitewnik i 100 kg obciążenia .Jak się uda to dzisiaj wykonam pierwszy trening

@Dynloth2 twoim jak uważasz ten trening względem poprzedniego to jest krok do przodu?

Edytowane przez Początkujący 1985

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nagrody

Zestaw A

Przysiad +50kg

8/10/12/12

Wspiecia na palce +42kg

14/14/16/16

Podciaganie szeroko

6/6/8/8 tutaj narazie bez obciążenia,jak załatwię pas to coś będę próbował

Wyciskanie sztangi na ławce płaskiej

8/10/12/12   +60kg

High pull  +30kg  6/6/8/8

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nagrody

Admin
TRENER

I jak po treningu? Była pompa? 

Oczywiście że krok do przodu, zmiana na pewno wpłynie na przyśpieszenie progresu gdyż tamtym planem było już sporo ćwiczone

Ja też jestem w fazie tworzenia miejsca treningowego to będziemy mogli się wymienić zdjęciami swoich rajów  

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nagrody

Autor tematu Napisano (edytowane)
19 minut temu, Dynloth napisał:

I jak po treningu? Była pompa? 

Oczywiście że krok do przodu, zmiana na pewno wpłynie na przyśpieszenie progresu gdyż tamtym planem było już sporo ćwiczone

Ja też jestem w fazie tworzenia miejsca treningowego to będziemy mogli się wymienić zdjęciami swoich rajów  

No nieziemsko było,podejrzewam że jutro będzie problem z nogami

Ogólnie jeszcze potrzebuje

https://www.k-sport.com.pl/pl/shop/product/131,mata-treningowa---do-cwiczen-i-pod-sprzet---puzzle

https://www.k-sport.com.pl/pl/shop/product/43,stojaki-treningowe-ksh012

https://www.k-sport.com.pl/pl/shop/product/156,niebieska-mata-treningowa-do-cwiczen-i-pod-sprzet

https://www.k-sport.com.pl/pl/shop/product/87,pas-obciazeniowy-kulturystyczny---dip-belt-bushido

Jak już to wszystko będę miał będzie ekstra

Dzisiaj od ziomka wziąłem po promocji ławkę (z wyciągiem i modlitewnikiem choć ich nie będę używał),obciążenia żeliwne 78 kg(plus moje 20 kg),gryf prosty i łamany,no i na koniec stojak na ciężary

No w sumie tamtym planem jechałem od początku,po drodze były małe modyfikacje i parę tyg fbw

Edytowane przez Początkujący 1985

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nagrody

Admin
TRENER

No właśnie więc obecna zmiana jak znalazł No to myślę że będziemy mieć podobne akcesoria  Te puzle są spoko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nagrody

Mi sie wydaje ze 3 razy w tygodniu tez będzie dobrze bo ten plan sw jest prawie jak fbw

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Przez Norbi14744
      Plan treningowy 
      PONIEDZIAŁEK:(KLATKA+TRICEPS)
      WTOREK: (ABS)
      CZWARTEK: (PLECY+BICEPS)
      PIĄTEK: (BARKI+PRZEDRAMIĘ)
       
      Zrobiony dzisiejszy trening 
      Brzuszki do pozycji V 16/16/18/18 na 16/16/18/18 Wznosy kolan do klatki piersiowej 16/16/16/16 na 16/16/16/15 Mostek(plank) 50s/50s/50s/50s  na 50s/50s/50s/50s Scyzoryki 40s/45s/45s/45s na 40s/45s/45s/45s  Crunch Kicks 18/18/18/18 na 18/18/18/18   Dobry ciezki trening !!  zdj po treningu 
    • Przez Norbi14744
      Witam, serdecznie jestem nowym użytkownikiem chciałbym zeby ktoś mi pomógł w planie treningowym. Chciałbym nabardziej się skupić na rozwiajniu dużych łap, pleców i dobrego dociętego brzucha pomoże ktoś? na tej chwili wyglądam tak ale chciałbym byc wiekszy i bardziej dociety.

    • Przez Dynloth
      PONIEDZIAŁEK:(KLATKA+TRICEPS)
      Pompki z rękoma szeroko 12/12/14/14 Pompki diamentowe  12/12/12/12 Pompki z nogami na podwyższeniu 12/12/14/14 Dipsy 3/3/3/3 Pompki na kostkach 10/10/10/10  
      WTOREK: (ABS)
      Brzuszki do pozycji V 12/12/14/14 Wznosy kolan do klatki piersiowej 12/12/14/14 Mostek(plank) 45s/45s/50s/50s Scyzoryki 35s/35s/40s/40s Crunch Kicks 12/14/14/14  
      ŚRODA: (PLECY+BICEPS) 
      Podciąganie nachwytem szeroko 3/3/3/3 Podciąganie Incline PullUp Podchwyt  10/10/12/12 Podciąganie podchwytem zamkniętym 3/3/3/3 Podciąganie Incline PullUp Nachwyt  10/10/12/12 Podciąganie chwytem młotkowym 4/4/4/4  
      CZWARTEK: (BARKI+PRZEDRAMIĘ)
      Pompki z rękoma przy biodrach 10/10/12/12 Dobrze rozgrzej nadgarstki Podciąganie samymi barkami w zwisie 8/8/8/8 Podciąganie na ręcznikach 3/3/3/3 Pompki na piłce 10/10/10/10 Podciąganie za głowę 3/3/3/3  
      PIĄTEK: (UDA+ŁYDKI)
      Przysiad z wykrokiem 16/16/18/18 Kaczy chód 40s/40s/50s/50s Przysiady na jednej nodze (może być z asystą) 8/8/10/10 Wspięcia na palce 22/22/22/24 Przysiad z wyskokiem 12/12/14/14  
      Wskazówki dotyczące treningów: 
      Najważniejsze 2 zasady dotyczące treningu: przed treningiem wykonaj rozgrzewkę ok. 15 minut, a po treningu się porozciągaj.  Serie i powtórzenia są rozpisane w taki sposób: 6/8/8/8 - oznacza to że masz do wykonania 4 serie po wyznaczonej ilości powtórzeń w tym przypadku 6, 8, 8 i 8. Odpoczynek pomiędzy ćwiczeniami wynosi 2-3 minuty, im krócej tym lepiej. Odpoczynek pomiędzy seriami 1-2 minut, w tym przypadku również im krócej tym lepiej. Zalecam zrobienie całego programu treningowego i opisanie go ile powtórzeń byłeś w stanie wykonać - czy więcej czy mniej. To jest ważne żeby zweryfikować czy powtórzenia są dobrze dobrane. Po opisaniu treningów poprawiamy plan gdy jest taka konieczność i ewentualnie wymieniamy ćwiczenia, które Ci nie pasują.  Jeżeli nie wiesz jak wygląda dane ćwiczenie z planu, to kliknij jego nazwę - zostaniesz przekierowany na nasz kanał YouTube gdzie zobaczysz jak wygląda.  Nie odpowiadam za ewentualne powstałe kontuzje spowodowane niepoprawnym wykonywaniem ćwiczeń.   Mój plan treningowy zalecam Ci stosować przez 2 miesiące, po tym czasie należy zmodyfikować plan, aby ponownie przynosił progresy. Dziękuję za zaufanie i danie mi możliwości współpracy z Tobą nad Twoimi efektami. Życzę Ci samych progresów i mocnych treningów!
       
      Ze sportowymi pozdrowieniami,
      Dynloth - Dominik Kwiatkowski 
      Trener i właściciel społeczności WorkoutAthletes.com 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...