Skocz do zawartości
Dynloth

Wyróżniony Dziennik Treningowy za osiągnięcie 300 wpisów.

Wiadomość dodana przez Dynloth

Rekomendowane odpowiedzi

9 minut temu, Dynloth napisał:

No i super zobaczymy czy będzie lepiej w stosunku do poprzedniego treningu ?

Powiem szczerze że po przerwie mam większą siłę i niektóre ćwiczenia mógłbym wykonać z większą ilością powtórzeń.Tylko ten drążek?

  • Lubię to 1
  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Kurcze ? Szybko trzeba naprawi ten bark po wakacje niebawem ?

  • Lubię to 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 

1-przysiady z wykrokiem +22kg

16/18/18 - 16/18/18

2-Przysiad na jednej nodze(z asysta)

10/10/12 - 6/6/6

3-Wspiecia na palce na jednej nodze +11kg  20/20/22 - 20/20/22

4-pompki z rękoma szeroko

16/18/20 - 16/18/20

5-pompki diamentowe

12/12/14 - 12/12/14

6-dipy  8/10/10 - 8/10/10 

7-Podciaganie nachwyt szeroko

6/6/8 - bez szans (zrobiłem incline pullup nachwytem 10/12/14)

8-Podciaganie podchwytem zamkniętym 6/6/6 - bez szans

9-Podciaganie podchwytem na szerokość barków 4/4/6-bez szans (zrobiłem incline pullup podchwyt 10/12/14)

10-pompki z rękoma przy biodrach

10/10/12 - 10/10/12

11-Hindu pushups 8/10/10-8/10/10

12-Podciaganie na ręcznikach

3/3/5 - bez szans(zrobiłem pompki tygryski 12/14/14 - 6/8/8 ciężko było,ćwiczenie robiłem pierwszy raz w życiu i muszę popracować nad technika)

13-brzuszki do pozycji V

14/14/16 - 14/14/14

14-Podciaganie zgiętych nóg do klatki piersiowej 10/10/12 -bez szans (zrobiłem brzuszki skośne w leżeniu na plecach 12/14/16 - 12/12/10 bardzo ciężkie)

15-Crunch kicks 8/8/10 - 8/8/10

  • Lubię to 1
  • Jest moc! 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to u mnie sytuacja wygląda następująco.Mam uszkodzony mięsień podłopatkowym i możliwe że będzie mnie boleć nawet do pół roku i w tym okresie mam nie ćwiczyć żeby się bardziej nie uszkodzić?

  • Że co? 1
  • Przykro mi 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

O matko ? A mówili jak mogło do tego dojśc? ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 4.05.2019 o 15:58, Początkujący 1985 napisał:

No to u mnie sytuacja wygląda następująco.Mam uszkodzony mięsień podłopatkowym i możliwe że będzie mnie boleć nawet do pół roku i w tym okresie mam nie ćwiczyć żeby się bardziej nie uszkodzić?

jak się to udało ustalić? do jakiego lekarza chodziłeś? i jakie badania Ci zlecił?

 

btw jak masz uszkodzony bark zawsze możesz robić nogi i brzuch na podłodze (polecam hollow body). ja tak robiłem 3 miesiące jak mi ból palców u rąk dokuczał, nogi i brzuch wyglądają lepiej. do tego sobie bieganie dołożyłem, wcześniej nie lubiłem a teraz biegam 2-3 razy w tygodniu. powoli wracam do pompek i podciągania

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Zdradzasz nasz sport? ?

Jak u Ciebie z wagą? ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Słabo ?

No cóż ważne żeby cokolwiek robi żeby wszędzie spadków nie było ? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Szkoda Twojego sprzętu w któyr zainwestowałeś bo stoi i się marnuje ?

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Street Workout szybko się zaszczepia 😄 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Przez Ddaniel95
      Witam ! jestem tutaj nowy i chciałem zakupić indywidualny plan treningowy lub żebyście pomogli mi rozpisać bo jestem zielony w tym temacie, miałem wcześniej kogoś kto mnie prowadził ale niestety byłem zmuszony zrezygnować z prywatnych powodów, więc jak to u was wygląda? ?
    • Przez Szymanek1922
      Witam! Jestem tu nowy. Post o plan został wysłany.
      O to moje maxy: 
      Max podciągnięć: 10-12
      Max pompek: 25-30
      Max dipów: 10-15 
      Nie jest chyba źle, trenuje w sumie z 2-3 miesiące regularnie albo i mniej ?
      Chciałbym zakładając ten dziennik śledzić swoje poczynienia i właśnie być regularny ?
      Mój cel? Zbudowanie mocnej, solidnej bazy i potem skupić się na elementach ?
      Pozdro!
    • Przez ChudyByk
      Hej wszystkim! 
      Jakoż w końcu zdecydowałem się zmienić siebie i mój wygląd, postanowiłem otworzyć ten dziennik licząc na to, że wspólnie ze mną pomożecie mi przebrnąć przez całą drogę zmian.
      Głównym moim celem jest to, żeby  zbudować masę mięśniową, móc zrobić 10 podciągnięć nachwytem i zwiększyć liczbę pompek, stanąć na rękach bez pomocy ściany, zrobić MU, w przyszłości jakieś elementy. W skrócie - zmienić  wygląd ? 
       
      Moje parametry:
      Wzrost:  1.86
      Waga: 65kg
      Max podciągnięć: Podchwytem 4, nachwytem 1
      Max pompek: 10
      Max dipów: 1
      Max przysiadów: 40
      Max brzuszków: 38
      Zobaczymy jak bardzo się to zmieni po 2 miesiącach, bo jak na razie jest słabo, ale motywacji nie brakuje.
      PONIEDZIAŁEK:(KLATKA+TRICEPS)
      Pompki z rękoma szeroko 5/5/5/5/5 Pompki diamentowe  5/5/5/5/5 Pompki z nogami na podwyższeniu 5/5/5/5/5 Dipsy max/max/max/max/max Pompki na kostkach 5/5/5/5/5  
      WTOREK: (ABS)
      Brzuszki do pozycji V 10/10/12/12 Wznosy kolan do klatki piersiowej 8/8/10/10 Mostek(plank) 40s/40s/45s/45s Scyzoryki 30s/35s/35s/35s Crunch Kicks 12/12/14/14  
      CZWARTEK: (PLECY+BICEPS)
      Podciąganie podchwytem max/max/max/max/max Podciąganie Incline PullUp Podchwyt 10/10/12/12 Podciąganie nachwytem max/max/max/max/max Podciąganie Incline PullUp Nachwyt 10/10/12/12 Powolna negatywna faza ruchu podciągania, czyli podskok i powolne opuszczanie/lub podciąganie z gumą max/max/max/max/max  
      PIĄTEK: (BARKI+PRZEDRAMIĘ)
      Pompki z rękoma przy biodrach 5/5/5/5/5 Podciąganie samymi barkami w zwisie 10/10/12/12 Podciąganie na ręcznikach 5/5/5/5 Pompki na piłce 10/10/10/10 Hindu Push Ups 5/5/5/5/5  


       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...