Skocz do zawartości

Dziennik treningowy pt. Kalisteniczna masa


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 60
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Popularne posty

Plan wygląda ciekawie ☺ Jest jedno fajne ćwiczenie którego nie znałem, zobaczymy jak się sprawdzi Od Poniedziałku działam dzięki! ✌

Ja to ledwo się ruszam po wczoraj Ale od Poniedziałku już myślę że na spokojnie zacznę

Podziękujesz jak będą efekty Super, czekam na recenzje

Dodane grafiki

  • Administrator

Siemanko witamy w ekipie

 

 

Potrzebuję odpowiedzi na poniższe zagadnienia:

 

1. Wiek; - Wpisz swój wiek. 

2. Waga; - Wpisz swoją wagę. 

3. Wzrost; - Wpisz swój wzrost.

4. Maksymalna ilość pompek; - Wpisz ile jesteś razy w stanie wykonać pompek. 

5. Maksymalna ilość dipsów; - Wpisz ile jesteś razy w stanie wykonać dipsów.

6. Maksymalna ilość podciągnięć; - Wpisz ile jesteś razy w stanie wykonać podciągnięć.

7. Maksymalna ilość przysiadów; - Wpisz ile jesteś razy w stanie wykonać przysiadów.

8. Maksymalna ilość brzuszków; - Wpisz ile jesteś razy w stanie wykonać brzuszków. 

9. Ile treningów w ciągu tygodnia; - Wpisz ile razy w tygodniu chcesz ćwiczyć i w jakie dni. np. poniedziałek, środa, piątek.

10. Jakie partie mięśniowe chcesz trenować; - Wpisz jakie partie mięśniowe chcesz trenować. np. Plecy, Klatka, Barki, Biceps, Triceps, Przedramię, Brzuch, Uda, Łydki. 

11. Jaki jest Twój cel; - Opisz swój cel, np. redukcja, masa, nauka elementów. 

12. Dodaj zdjęcie swojej obecnej formy; - Po dwóch miesiącach podeślesz kolejne i zobaczymy jak duże efekty osiągnęliśmy. Zdjęcie najlepiej całej sylwetki, lub partii które będą trenowane. 

 

Jeżeli otrzymam odpowiedzi na wszystkie zagadnienia wraz ze zdjęciem to ułożę plan w ciągu max 24h zazwyczaj jest to dużo wcześniej.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A więc odpowiadam na pytania

 

1. 21 lat

2. 58kg

3. 175cm

4. 50x

5. 30x

6. 25x

7. 50-60x

8. Brzuszków dawno nie robiłem głównie Wznosy kolan na drążku. Kilka serii po 10-15x

9. 3 razy w tygodniu

10. Całe ciało, moje słabe strony to łydki, uda, Górna część klatki piersiowej.

11. Budowa masy mięśniowej, siłowa wytrzymałość.

12:

 

Uwagi:

Aktualnie nie mam gdzie wykonywać dipów, posiadam też dodatkowy ciężar 20kg.

 

Snapchat-1646907181-1-1.jpg

20180817_143841.jpg

20180309_104416-1-2.jpg

Edytowane przez kamel505909131
  • Jest moc! 2
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Sobol napisał:

Kawał dzika jakieś techniki z sw już robisz?

Ogólnie ćwiczę już z 2 lata z przerwami, głównie z dodatkowym ciężarem ale nie dużym 10-30kg.

Zawsze skupiałem się na sile w MU to jedyny i mój ulubiony element w szczytowej formie udało się zrobić MU +15kg ale teraz to daleka droga do tego

Teraz chce bardziej pracować nad sylwetką, no i wracam po przerwie więc na spokojnie chce pracować i z głową ☺

  • Jest moc! 1
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Sobol napisał:

Mam podobnie ale uwielbiam to uczucie dlatego dobrze się rozgrzewam i robię trening wtedy jeszcze lepiej wchodzi chyba że na prawdę jest tragedia to odpoczywam 2 dni Max

Ja to ledwo się ruszam po wczoraj

Ale od Poniedziałku już myślę że na spokojnie zacznę

  • Jest moc! 2
Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Gość nasu
      Przez Gość nasu
      Witam Jest to mój pierwszy taki dziennik.Plan układałem sam. Plan na miesiąc. Dopiero zaczynam więc proszę o wyrozumiałość. Poniedziałek ( Klatka + Triceps ) Rozciąganie 5 minut 1. Pompki zwykłe -10 2. pompki a nogami na podwyższeniu - 10 3. pompki diamentowe - 10 4. Dipsy na krześle - 10 5. Pike push ups - 10 To jest jeden cykl Przerwa między ćwiczeniami 30 sekund. Przerwa między cyklami 2 minuty. 5 cykli to koniec treningu Wtorek ( ABS ) 30 sekund Mountain Climbers Duble Crunches - 10 Duble tap Twist crunch - 10 30 sekund Mountain Climbers Seated Knee tucks - 10 Flutter kicks - 50 30 sekund Crunch Hold ¦roda ( Plecy + Biceps ) 1. Podciąganie nadchwytem szeroko 3x max 2. Podciąganie szeroko podchwytem 5/5/5 3. Podciąganie podchwytem wąsko 5/5/5 4. Pompki na podwyższonej jednej ręce 3x6 Czwartek ( ABS ) 30 sekund Mountain Climbers Duble Crunches - 10 Duble tap Twist crunch - 10 30 sekund Mountain Climbers Seated Knee tucks - 10 Flutter kicks - 50 30 sekund Crunch Hold Piątek ( Barki + Przedramie ) 1. Pompki z rękami przy biodrach 5/5/6 2. Podciąganie z ręcznikami 5/5/6 3. Zwis na jednej ręce 3x 10s na każdą ręke 4. Pompki na piłce 5/5/6 Codziennie Jazda rowerem czy to do pracy czy w dniu wolnym. Przed układaniem planu sporo poczytałem różnych treningów oglądanie filmików na YT itd. Jest to plan na czerwiec w lipcu modyfikacja ćwicze?. Cel oczywiście lepsza kondycja i więcej siły oraz coraz bardziej widoczne mięśnie
    • Gość nasu
      Przez Gość nasu
      Witam
       
      Po bardzo długiej przerwie wracam do treningów. Dosyć długa przerwa była  w trenowaniu bo aż kilka miesięcy.
      Diety nie będę rozpisywał bo praktycznie jej nie ma Staram się jeść sporo i zdrowo.
      Nastawienie mocniejsze i bojowe od jutra wracam na salę i tak będzie wyglądało moje pierwsze 6 tygodni:
       
      Poniedziałek, środa, piątek FBW:
       
      Pompki szeroko: 10/12/14
      Pompki diamentowe: 10/12/14
      Podciąganie nóg do kąta prostego: 10/10/12
      Podciąganie kolan do klatki: 10/10/12
      Podciąganie szeroko nachwytem: 3/3/3
      Krótkie pompki: 20/20/20
      Pompki z rękami przy biodrach: 10/12/12
      Zwis na jednej ręce: 6s/8s/8s
       
      Po treningu 20 minut na rowerze stacjonarnym.
       
      Wtorek, czwartek -- TabaTa 4 minuty
      Niedziela skakanka
    • Przez KokosArcher
      hejka to znów ja z takim małym pytaniem
      Ogólnie jestem  szczupłym człowiekiem który ma 183cm wzrostu i 84kg wagi.... i teraz tak chciałbym nabrać  trochę masy mięśniowej  ale tak bym nie przybierał na wadzę 🙂 jak sądzicie jaką dietę i treningi najlepiej byłoby zastosować ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...