Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

z dzisiaj
Próby stania na rękach   - boli dupal, gleba była zaliczana haha                                            
Podciąganie nachwytem    8/8/7 progresik                         
Pompki na podwyższeniu  12/14/14  już dobrze, nie trzęsą się dłonie 🙂 

Podciąganie podchwytem  8/8/8 - no tu nie ma co gadać, + 2 powtórzenia 🙂           
Pompki na poręczach   9/7/6  -- zrobione w pełni, jeszcze troche i bedzie 7 powt, wierze 😄                                
Podciąganie australijskie 10/10/12/12 pod/nachw/pod/nachw
Pike Pushupy 8/8/8/6

brzuch

"wycieraczki" o ile tak można je nazwać, ciężka walka o każde powtórzenia, niewiarygodnie trudne są, ale brzuch czuć już po 1 powtórzeniu u mnie, także warto

no i standardowo 

Hollow body 75s/60s/52s/50s 

Brzuszki do V 14/10/10/9

Supermen 20/20

Crunch kicks 19/18/17

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z dzisiaj                                         
Podciąganie szeroko nachwytem    7/7/7                       
Pompki na poręczach  9/9/8 

Podciąganie wąsko podchwytem   8/8/8 

Pompki diamentowe 8/8/8/8

Podciąganie australijskie 10/10/12/14 (pod/nachw)

Stanie na rękach przy ścianie 24s/29s 

Brzuch

Wycieraczki ( Na pewno nie 100% technicznie, ale próbuję próbuję 🙂 ) 5/4/3

Wznosy prostych(! - no tak średnio bym powiedział z tymi prostymi ale ale) do drążka 6/5/4

Hollow body 70s/55s/54s

Crunch Kicks 24/22/20/19 - wchodzą o wiele lepiej gdy bardziej się prostuje i nogi daję wyżej, tzn kolana, coś pięknego 😄 

Postęp w staniu na rękach przy ścianie, nauczyłem się balansować nadgarstkami, więc nie lecę na boki 😄 2 serie bo czasu małooo, miał być trening wczoraj, ale praca, następny w niedziele 😉 

Czasem przed treningiem sprawdzam sobie jak stoję w innych elementach np froncie. Dzisiaj utrzymałem się 3 sekundy z jedną nogą wyprostowaną a drugą podkurczoną, taka ciekawostka haha
 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z dzisiaj                
Podciąganie nachwytem    8/8/7                         
Pompki na podwyższeniu  12/14/14 

Podciąganie podchwytem  8/8/8 

Pompki na poręczach 9/7/7

Podciąganie australijskie 10/10/14/14 (pod/nach)

Pike push ups 8/8/8/8

brzuch doleci jutro albo dzisiaj 😛 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no i dalej               
Podciąganie nachwytem    8/8/7                         
Pompki na podwyższeniu  12/14/14 

Podciąganie podchwytem  8/8/8 

Pompki na poręczach 9/7/7

Podciąganie australijskie 10/10/14/14 (pod/nachw)

Hollow body 68s/59s/54s/52s

Crunch Kicks 20/22/22/20

Supermen 20/20

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 30.07.2019 o 22:00, ChudyByk napisał:

Próby stania na rękach   - boli dupal, gleba była zaliczana haha                                            

Haha 🤣

 

Podoba mi się że ciśniesz cały czas tak zawzięcie. 🙂 Będzie z Ciebie kocur na pewno 😄 

  • Dziękuję 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Konsekwentnie do celu. Wiadomo, czasem się nie chce, szuka się wymówek, ale i tak ostatecznie zawsze idę na trening, to jest coś jak sposób  życia, rutyna która już po tych prawie 4 miesiącach pozostała mi w głowie 😄 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podciąganie szeroko nachwytem    7/7/7                       
Pompki na poręczach  9/9/9 - +1 powt 😉 

Podciąganie wąsko podchwytem   8/8/8 

Pompki diamentowe 8/8/8/8

Podciąganie australijskie 10/10/12/10 (pod/nachw) - opuściłem sobie ringi jeszcze niżej, opuściłbym z jakieś 20 cm i bym tyłkiem dotykał ziemi

Stanie na rękach przy ścianie 26s/30s /35s

Brzuch wieczorkiem 🙂 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podciąganie nachwytem    8/8/8 - +1 🙂                       
Pompki na podwyższeniu  12/14/14 

Podciąganie podchwytem  8/8/8 

Pompki na poręczach 9/7/7

Podciąganie australijskie 10/10/12/12 (pod/nachw)

Hollow body 75s/60s/51s

Crunch Kicks 20/24/24

Plank bokiem 50s/50s

 

bez pike pushupów, łapy zmęczone okropnie już po całym tygodniu, chęć szybszego rozwalenia się na łóżku wygrała dzisiaj 😛 

No mogłem bardziej się namachać dzisiaj, ale już miałem dość haha

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podciąganie nachwytem    8/8/8                     
Pompki na podwyższeniu  12/14/14 

Podciąganie podchwytem  8/8/8 

Pompki na poręczach 9/7/7

Podciąganie australijskie 10/10/12/14 (pod/nachw)

Trzymanie L-sita na podłodze 15s/13s/13s/10s

Crunch Kicks 24/24/20

Hollow body 67s/52s/43s

Jazda 😜 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Przez ZIPOLA
      Pamiętasz jaki był? 😄
    • Przez Ddaniel95
      Witam ! jestem tutaj nowy i chciałem zakupić indywidualny plan treningowy lub żebyście pomogli mi rozpisać bo jestem zielony w tym temacie, miałem wcześniej kogoś kto mnie prowadził ale niestety byłem zmuszony zrezygnować z prywatnych powodów, więc jak to u was wygląda?
    • Przez koteł
      Witam, przeglądając Internet trafiłem na forum workoutathletes, którego wcześniej nie znałem, a śledziłem już inne fora tematyczne. Widzę, że jest spora aktywność i postanowiłem dołączyć do społeczności oraz założyć swój dziennik.
       
      Trochę o mnie
      Przygodę z treningami zacząłem od siłowni, ale szybko z niej zrezygnowałem powodu problemów z nogą, którą od 3 roku życia miałem kilkukrotnie operowaną - biodro, wydłużanie, śruby itp.), co wykluczyło od razu z treningu przysiady, martwe ciągi i w ogóle trening dołu. Po wstępnym okresie i zaznajomieniu się z zagadnieniem trenowania uznałem, że takie treningi nie mają najmniejszego sensu bo nei da się progresować bez głównych bojów. Po tym czasie miałem przerwę, aż do trafienia na kalistenikę, a dokładniej na plan Armstronga dotyczący podciągania, który postanowiłem zrealizować. Po 2 miesiącach sumiennego treningu byłem w stanie wykonać 22 podciągnięcia nachwytem i złapałem zajawkę na taką formę treningu. Dokupiłem poręcze i trenowałem dipy z podciąganiem. Później przez własną głupotę w pracy uszkodziłem rotator w prawym barku i miałem 3 miesiące przerwy. Po tym czasie niby wracałem do treningu, ale nie były one regularne i tak przewegetowałem 2 lata. Przez ten czas przeplatały się różne formy treningu: obwody, piramidy, z ciężarem. Od nowego roku 2019 postanowiłem wrócić i nawet przez 1 miesiąc się to udawało, ale z powodu pisania pracy inż. znowu przerwałem, a później zmagałem się z przemęczeniem przedramienia, które (chyba) udało się ogarnąć po miesiącu rolowań i rozciągań.
      Obecnie wykonuję w ramach rozgrzewki wzmacnianie rotatorów (przywodzenia, odwodzenia, YTWL) oraz rolowanie i rozciąganie przedramion. Główny trening, do którego wróciłem po 2 miesięcznej przerwie wykonuję obecnie bez planu i jest on w formie "ogólnorozwojowej", aby przygotować ciało do wysiłku.
      Myślę ,że w tych paru zdaniach przedstawiłem trochę swoja sytuację oraz historię z początkami i mam nadzieję ,że nikt nie będzie pytał, dlaczego w treningu nie ma nóg
       
      Teraz konkrety:
      Wiek 24
      Wzrost 181 cm
      Waga 72 kg
       
      Wymiary:
      Biceps: prawy 35, lewy 34,5
      Klatka: 100
      Brzuch: 77/80/83 (talia/pępek/poniżej)
      Łydka: 39
      Udo: 57
       
      Max-y:
      podciąganie nachwyt - 14
      dipy - 25
      pompki - 30
       
      Zdjęcia dodam w załączniku.
       
      Jeśli chodzi o moje cele to głównie jest to poprawa sylwetki, nie zależy mi na elementach. Lubię treningi bazy, także z dodatkowym obciążeniem do pasa. 
      Mam dylemat odnośnie kierunku, który powinienem obrać, a dokładniej: ogólnie jestem szczupły, więc oczywiste jest, aby wejść na dodatni bilans kcal i "masować", ale z drugiej strony jestem dosyć mocno "podlany" na brzuchu czego nie widać na zdjęciach z przodu, ale z pozycji bocznej już bardziej (dodatkowo zdjęcia robione w odbiciu lustra, na których sylwetka wygląda znacznie lepiej niż w rzeczywistości).
      Gdyby ktoś stojący kiedyś przed podobnym wyborem mógł się wypowiedzieć byłbym wdzięczny.
      Co do planu treningowego to po wskazówkach od Was odnośnie celu jaki powinienem obrać postaram się ułożyć sam i dodać do sprawdzenia. 
       
       
       
       



×
×
  • Dodaj nową pozycję...