Skocz do zawartości
Dynloth

Wyróżniony Dziennik Treningowy za osiągnięcie 300 wpisów.

Wiadomość dodana przez Dynloth

Rekomendowane odpowiedzi

To jest fajne w Street Workout że partię mięśniowe są angażowanie grupowo ?

ciesz się póki możesz z zakwasow bo za miesiąc już będzie ciężko o nie ?

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przysiad z wykrokiem 

16/16/18 - 16/16/18  poszło sprawnie 

 

Kaczy chód 

40s/45s/50s - 37s/40s/40s  ciężko było, myślę że następnym razem będzie ok

 

Przysiad na jednej nodze 

8/8/10 - 0/0/0 próbowałem robić Polprzysiady z przytrzymaniem 3*5

 

Wspiecia na palce 

18/18/20 - 18/18/20 było ok

 

Przysiad z wyskokiem 

12/14/14 - 9/12/10. Słabe wybicie i problem z ladowaniem na zgiete nogi 

 

Podciąganie prostych nóg do kąta prostego  8/10/12 - 8/10/12. Bujalo mnie na drążku i w ostatnich powtorzeniach palił brzuch 

 

Podciąganie zgietych nóg do klatki piersiowej 12/12/14 - 12/12/10  jak wyżej 

 

Mostek (plank) 40s/45s/45s-25s/30s/40s. Nie sądziłem ze to jest takie ciężkie 

 

Brzuszki do pozycji V

10/12/14 - 10/8/8   będzie lepiej 

 

Brzuszki z nogami 90 stopni 

16/16/18 - 6/14/18  w pierwszej serii nie mogłem się oderwać od podłogi, dopiero po dłuższej przerwie poszło 

  • Jest moc! 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Kurczę na prawdę super Ci poszło! ?

co do przysiadow na jednej nodze to zmieńmy je na negatywny czyli po prostu opuszczaj ciało na jednej nodze wstań normalnie i ponownie opuszczaj. Tak szybko przejdziesz na normalne przykłady na jednej nodze. Reszta super z każdym treningiem będzie coraz lepsza realizacja powtórzeń. Tak trzymaj ?

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Pracę masz ciężką fizycznie? ?

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pracuje do końca roku w firmie elektrycznej także raz ciężko raz luz,wszystko zależy na jakim etapie jesteśmy. Plus taki ze do 15:00?.  Dzisiaj mam już całe ciało w zakwasach ?

Edytowane przez Początkujący 1985
  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

No to taki plus że do tej 15 ? bardzo dobrze to znaczy że wszystkie mięśnie zostały odpowiednio zaangażowane:)

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Ano właśnie wraz ze wzmożonymi treningami organizm się domaga większej ilości snu do regeneracji. ?

Co prawda filmik stary i humorystyczny, ale rozgrzewka jest dobra: 

 

  • Lubię to 1
  • Dziękuję 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję Dynloth za filmik. Właśnie tutaj jest problem bo nie przeskocze tego, jedynie mi ten weekend zostaje.Myslalem nad suplementacja lecz mam obawy ze suplementy mogą maskowac ból itd.Zaopatrzylem się w ashwagandha i magnez,może chociaż jakość snu się poprawi.Coraz bardziej myślę nad dietą bo wtedy bym dostarczał więcej składników odżywczych. 

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Stosuję dosyć często ashwagandhe i po jakimś tygodniu zaczyna działać, tak, że szybciej pobudza i jest się bardziej rześkim ?

W celu lepszej regeneracji może ZMA zrobiłaby robotę. ?

Na szybkości oblicz sobie zapotrzebowanie na białko i sprawdź mniej więcej czy przynajmniej ten makroskładnik się zgadza w Twoim odżywianiu. 

Hmm zresztą na szybkości 92kg x 1,6gB = 147,2g białka / dzień. Jadasz tyle? ? Czy spożywasz takie posiłki, że ciężko policzyć? ?

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Hmm szkoda, warto byłoby to wziąć pod uwagę. Dużo Ci brakuje? Najlepiej kurczakiem uzupełnić ewentualnie białaczko ? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Dobry pomysł, to na pewno zwiększy Twój progres ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Ale zanim będziesz chciał zainwestować w dietę to sprawdź program taki jak: Fitatu.

Już jakiś czas temu miałem do niego napisać instrukcję u nas na forum a się zebrać nie mogę.. ? 

Ogólnie w programie ustawiasz swoje zapotrzebowanie które mogę pomóc Ci wyliczyć i tak opisujesz posiłki które jesz i on wylicza jakie makroskładniki dostarczyłeś i w jakiej ilości - wtedy wiesz ile Ci jeszcze mniej więcej brakuje. ? 

To nic nie kosztuje a bardzo pomaga. ?

  • Dziękuję 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Spoczko dobrej nocy. ?

33 minuty temu, Początkujący 1985 napisał:

Super to w październiku się skuszę

Do października to sam zrobisz super formę ?

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Przez ChudyByk
      Hej wszystkim! 
      Jakoż w końcu zdecydowałem się zmienić siebie i mój wygląd, postanowiłem otworzyć ten dziennik licząc na to, że wspólnie ze mną pomożecie mi przebrnąć przez całą drogę zmian.
      Głównym moim celem jest to, żeby  zbudować masę mięśniową, móc zrobić 10 podciągnięć nachwytem i zwiększyć liczbę pompek, stanąć na rękach bez pomocy ściany, zrobić MU, w przyszłości jakieś elementy. W skrócie - zmienić  wygląd 😄 
       
      Moje parametry:
      Wzrost:  1.86
      Waga: 65kg
      Max podciągnięć: Podchwytem 4, nachwytem 1
      Max pompek: 10
      Max dipów: 1
      Max przysiadów: 40
      Max brzuszków: 38
      Zobaczymy jak bardzo się to zmieni po 2 miesiącach, bo jak na razie jest słabo, ale motywacji nie brakuje.
      PONIEDZIAŁEK:(KLATKA+TRICEPS)
      Pompki z rękoma szeroko 5/5/5/5/5 Pompki diamentowe  5/5/5/5/5 Pompki z nogami na podwyższeniu 5/5/5/5/5 Dipsy max/max/max/max/max Pompki na kostkach 5/5/5/5/5  
      WTOREK: (ABS)
      Brzuszki do pozycji V 10/10/12/12 Wznosy kolan do klatki piersiowej 8/8/10/10 Mostek(plank) 40s/40s/45s/45s Scyzoryki 30s/35s/35s/35s Crunch Kicks 12/12/14/14  
      CZWARTEK: (PLECY+BICEPS)
      Podciąganie podchwytem max/max/max/max/max Podciąganie Incline PullUp Podchwyt 10/10/12/12 Podciąganie nachwytem max/max/max/max/max Podciąganie Incline PullUp Nachwyt 10/10/12/12 Powolna negatywna faza ruchu podciągania, czyli podskok i powolne opuszczanie/lub podciąganie z gumą max/max/max/max/max  
      PIĄTEK: (BARKI+PRZEDRAMIĘ)
      Pompki z rękoma przy biodrach 5/5/5/5/5 Podciąganie samymi barkami w zwisie 10/10/12/12 Podciąganie na ręcznikach 5/5/5/5 Pompki na piłce 10/10/10/10 Hindu Push Ups 5/5/5/5/5  


       
    • Przez MQa32
      Wzrost - 157cm
      Waga - 49kg
      Staż treningowy - od 02.2018r
      Aktualny cel - wzmocnienie mięśni, zależy mi na większej zwinności oraz zarysowaniu mięśni 🙂
      Na zdj aktualna forma. 
      Wkrótce zrobię i wrzucę zdj zrobione wg zasad, ale na tych też  coś widać. 
       
      Jutro pierwszy trening więc napiszę jak mi poszło 🙂
       
       



    • Przez loki
      cześć
      W końcu postanowiłem założyć dziennik treningowy.
      Coś o mnie:
      20 lat, wzrost 173, waga około 60kg
      trenuje już od około miesiąca
      moje cele to:
      +5-10 kg 
      muscle-up
      front lever
       
       
      dzisiejszy trening:
      poniedziałek
      pompki z rękoma szeroko 14/14/16/16
      pompki diamentowe 14/14/16/16
      pompki z nogami na podwyższeniu 12/12/14/14
      dipy 12/-/-/-
      pompki na kostkach 12/12/12/12
       
      trening całkiem spoko, diamenty na koniec ciężko szły, niestety po pierwszej serii dipów musiałem przerwać trening, 
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...