Skocz do zawartości
Dynloth

Wyróżniony Dziennik Treningowy za osiągnięcie 300 wpisów.

Wiadomość dodana przez Dynloth

Rekomendowane odpowiedzi

TRENER

Dziś biceps i plecy zobaczymy co to będzie:D

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

I dużo ciężej dziś masz przez brak pół godziny snu? ? Duzo kawy pijesz w ciągu dnia? ?

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

O ja serducho by mi stanęło chyba ?

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

I dobrze bo jest gorsza dla organizmu. Jeszcze jak powiesz że nie slodzisz kawy to już w ogóle ?

  • Lubię to 1
  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

No i bajeczka A jak że slodyczami? ?

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lubię czasami zjeść coś słodkiego.  Jestem właśnie po treningu i ciężko było,nie wyszło mi za dobrze ☹️

 

Podciąganie nachwytem szeroko 

6/6/8 - 6/6/5. Ostatnie powtórzenia to była walka 

 

Podciąganie incline pullup Podchwyt 

14/14/16 - 12/12/10. Ciężko było i niesamowita pompa bicepsa 

 

Podciąganie podchwytem zamkniętym

6/8/8 - 4/4/4  nie miałem sił 

 

Podciąganie incline pullup Nachwyt 

14/14/16 - 14/12/12. Ciężko aczkolwiek łatwiej niż podchwytem 

 

Podciąganie chwytem mlotkowym 

8/8/8 - 3/3/3. Tutaj już nie czułem rąk 

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Mówisz że było ciężko A mimo to dałeś sobie radę ?

ogólnie na razie nic nie zmieniamy w tym dniu treningowym zobaczymy za tydzień ?

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Mam taki drążek bez dipow i jest okej ? Ale wymyk czy wejście siłowe czy inne tego typu rzeczy to ciężko. Podciaganie backlever frontlever to bez problemu:)

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bardziej mi jest potrzebny do prostych rzeczy tak żeby w pokoju był.Dzisiaj ze względu ze wcześniej wstałem,wolne od pracy,fajna pogoda wiec na trening wybrałem się do parku SW?

 

Pompki z rękoma przy biodrach 

14/16/16 - 12/14/12  faktycznie trzeba dobrze rozgrzać nadgarstki 

 

Podciąganie samymi barkami w zwisie 

10/10/12 - 10/10/12 poszło sprawnie tylko coś czułem bardziej prawy bark

 

Podciąganie na recznikach 

6/6/8 - 5/5/5. Tutaj mi chwyt nie pozwalał na więcej 

 

Pompki na piłce /nie mam chwilowo piłki wiec wykonałam pompki wojskowe 

14/14/16 - 12/8/10 totalna nowość dla mnie i było bardzo ciężko ?

 

Podciąganie za głowę 

6/6/6 - 4/4/4  największy problem miałem w wejściu pod drążek, blokowało mnie 

  • Jest moc! 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER
Godzinę temu, Początkujący 1985 napisał:

Brzeg w Opolskim 

Fajny park i do tego z piaskiem - najlepsza opcja ? 

P.S. Mam prośbę, jak będziesz następnym razem na parku to bym Cię prosił o 4 zdjęcia z każdego boku, będę wdzięczny ponieważ zdjęcia mi się przydadzą do mapy parków w Polsce. ?

3 godziny temu, Początkujący 1985 napisał:

bardziej prawy bark

Dobrze byłoby gdybyś się nagrał i zobaczył czy robisz równo to ćwiczenie - bo albo o to chodzi albo jeden bark masz silniejszy. ?
 

 

3 godziny temu, Początkujący 1985 napisał:

wykonałam pompki wojskowe

Bardzo dobra alternatywa ?

3 godziny temu, Początkujący 1985 napisał:

największy problem miałem w wejściu pod drążek, blokowało mnie

Zobaczymy za jakieś dwa treningi najwyżej zmienimy, żeby było bardziej efektywnie ?

  • Lubię to 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Napewno zrobię kilka zdjęć ?

Co do barku to zdaje mi się ze właśnie prawy bark idzie pierwszy,od drugiej serii próbowałem wyrownywac. pompki wojskowe to jest twoja alternatywa ?. Podciąganie do karku jest kozackie i fajnie by było jakbym się nauczył, może problem jest w rozciagnieciu? 

Co to jest FlowParks? 

Dzisiaj nie było nikogo ?

Coś mi telefon muli☹️

 

Edytowane przez Początkujący 1985
  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Przez Ddaniel95
      Witam ! jestem tutaj nowy i chciałem zakupić indywidualny plan treningowy lub żebyście pomogli mi rozpisać bo jestem zielony w tym temacie, miałem wcześniej kogoś kto mnie prowadził ale niestety byłem zmuszony zrezygnować z prywatnych powodów, więc jak to u was wygląda? ?
    • Przez Szymanek1922
      Witam! Jestem tu nowy. Post o plan został wysłany.
      O to moje maxy: 
      Max podciągnięć: 10-12
      Max pompek: 25-30
      Max dipów: 10-15 
      Nie jest chyba źle, trenuje w sumie z 2-3 miesiące regularnie albo i mniej ?
      Chciałbym zakładając ten dziennik śledzić swoje poczynienia i właśnie być regularny ?
      Mój cel? Zbudowanie mocnej, solidnej bazy i potem skupić się na elementach ?
      Pozdro!
    • Przez ChudyByk
      Hej wszystkim! 
      Jakoż w końcu zdecydowałem się zmienić siebie i mój wygląd, postanowiłem otworzyć ten dziennik licząc na to, że wspólnie ze mną pomożecie mi przebrnąć przez całą drogę zmian.
      Głównym moim celem jest to, żeby  zbudować masę mięśniową, móc zrobić 10 podciągnięć nachwytem i zwiększyć liczbę pompek, stanąć na rękach bez pomocy ściany, zrobić MU, w przyszłości jakieś elementy. W skrócie - zmienić  wygląd ? 
       
      Moje parametry:
      Wzrost:  1.86
      Waga: 65kg
      Max podciągnięć: Podchwytem 4, nachwytem 1
      Max pompek: 10
      Max dipów: 1
      Max przysiadów: 40
      Max brzuszków: 38
      Zobaczymy jak bardzo się to zmieni po 2 miesiącach, bo jak na razie jest słabo, ale motywacji nie brakuje.
      PONIEDZIAŁEK:(KLATKA+TRICEPS)
      Pompki z rękoma szeroko 5/5/5/5/5 Pompki diamentowe  5/5/5/5/5 Pompki z nogami na podwyższeniu 5/5/5/5/5 Dipsy max/max/max/max/max Pompki na kostkach 5/5/5/5/5  
      WTOREK: (ABS)
      Brzuszki do pozycji V 10/10/12/12 Wznosy kolan do klatki piersiowej 8/8/10/10 Mostek(plank) 40s/40s/45s/45s Scyzoryki 30s/35s/35s/35s Crunch Kicks 12/12/14/14  
      CZWARTEK: (PLECY+BICEPS)
      Podciąganie podchwytem max/max/max/max/max Podciąganie Incline PullUp Podchwyt 10/10/12/12 Podciąganie nachwytem max/max/max/max/max Podciąganie Incline PullUp Nachwyt 10/10/12/12 Powolna negatywna faza ruchu podciągania, czyli podskok i powolne opuszczanie/lub podciąganie z gumą max/max/max/max/max  
      PIĄTEK: (BARKI+PRZEDRAMIĘ)
      Pompki z rękoma przy biodrach 5/5/5/5/5 Podciąganie samymi barkami w zwisie 10/10/12/12 Podciąganie na ręcznikach 5/5/5/5 Pompki na piłce 10/10/10/10 Hindu Push Ups 5/5/5/5/5  


       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...