Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Początkujący 1985

Dziennik treningowy Początkującego1985

Dynloth

Wyróżniony Dziennik Treningowy za osiągnięcie 300 wpisów.

Wiadomość dodana przez Dynloth

Rekomendowane odpowiedzi

Admin
TRENER

Dziś biceps i plecy zobaczymy co to będzie:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nagrody

Admin
TRENER

I dużo ciężej dziś masz przez brak pół godziny snu? Duzo kawy pijesz w ciągu dnia?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nagrody

Admin
TRENER

O ja serducho by mi stanęło chyba

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nagrody

Admin
TRENER

I dobrze bo jest gorsza dla organizmu. Jeszcze jak powiesz że nie slodzisz kawy to już w ogóle

  • Lubię to 1
  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nagrody

No to idealnie pod każdym kątem   Mi przez miesiąc było ciężko się przestawić na niesłodzoną

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Admin
TRENER

No i bajeczka A jak że slodyczami?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nagrody

Lubię czasami zjeść coś słodkiego.  Jestem właśnie po treningu i ciężko było,nie wyszło mi za dobrze ☹️

 

Podciąganie nachwytem szeroko 

6/6/8 - 6/6/5. Ostatnie powtórzenia to była walka 

 

Podciąganie incline pullup Podchwyt 

14/14/16 - 12/12/10. Ciężko było i niesamowita pompa bicepsa 

 

Podciąganie podchwytem zamkniętym

6/8/8 - 4/4/4  nie miałem sił 

 

Podciąganie incline pullup Nachwyt 

14/14/16 - 14/12/12. Ciężko aczkolwiek łatwiej niż podchwytem 

 

Podciąganie chwytem mlotkowym 

8/8/8 - 3/3/3. Tutaj już nie czułem rąk 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nagrody

Admin
TRENER

Mówisz że było ciężko A mimo to dałeś sobie radę

ogólnie na razie nic nie zmieniamy w tym dniu treningowym zobaczymy za tydzień

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nagrody

Admin
TRENER

Mam taki drążek bez dipow i jest okej Ale wymyk czy wejście siłowe czy inne tego typu rzeczy to ciężko. Podciaganie backlever frontlever to bez problemu:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nagrody

Bardziej mi jest potrzebny do prostych rzeczy tak żeby w pokoju był.Dzisiaj ze względu ze wcześniej wstałem,wolne od pracy,fajna pogoda wiec na trening wybrałem się do parku SW

 

Pompki z rękoma przy biodrach 

14/16/16 - 12/14/12  faktycznie trzeba dobrze rozgrzać nadgarstki 

 

Podciąganie samymi barkami w zwisie 

10/10/12 - 10/10/12 poszło sprawnie tylko coś czułem bardziej prawy bark

 

Podciąganie na recznikach 

6/6/8 - 5/5/5. Tutaj mi chwyt nie pozwalał na więcej 

 

Pompki na piłce /nie mam chwilowo piłki wiec wykonałam pompki wojskowe 

14/14/16 - 12/8/10 totalna nowość dla mnie i było bardzo ciężko 

 

Podciąganie za głowę 

6/6/6 - 4/4/4  największy problem miałem w wejściu pod drążek, blokowało mnie 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nagrody

Autor tematu Napisano (edytowane)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nagrody

Admin
TRENER
Godzinę temu, Początkujący 1985 napisał:

Brzeg w Opolskim 

Fajny park i do tego z piaskiem - najlepsza opcja  

P.S. Mam prośbę, jak będziesz następnym razem na parku to bym Cię prosił o 4 zdjęcia z każdego boku, będę wdzięczny ponieważ zdjęcia mi się przydadzą do mapy parków w Polsce.

3 godziny temu, Początkujący 1985 napisał:

bardziej prawy bark

Dobrze byłoby gdybyś się nagrał i zobaczył czy robisz równo to ćwiczenie - bo albo o to chodzi albo jeden bark masz silniejszy.
 

 

3 godziny temu, Początkujący 1985 napisał:

wykonałam pompki wojskowe

Bardzo dobra alternatywa

3 godziny temu, Początkujący 1985 napisał:

największy problem miałem w wejściu pod drążek, blokowało mnie

Zobaczymy za jakieś dwa treningi najwyżej zmienimy, żeby było bardziej efektywnie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nagrody

Autor tematu Napisano (edytowane)

Napewno zrobię kilka zdjęć 

Co do barku to zdaje mi się ze właśnie prawy bark idzie pierwszy,od drugiej serii próbowałem wyrownywac. pompki wojskowe to jest twoja alternatywa  . Podciąganie do karku jest kozackie i fajnie by było jakbym się nauczył, może problem jest w rozciagnieciu? 

Co to jest FlowParks? 

Dzisiaj nie było nikogo 

Coś mi telefon muli☹️

 

Edytowane przez Początkujący 1985

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nagrody

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Przez Norbi14744
      Plan treningowy 
      PONIEDZIAŁEK:(KLATKA+TRICEPS)
      WTOREK: (ABS)
      CZWARTEK: (PLECY+BICEPS)
      PIĄTEK: (BARKI+PRZEDRAMIĘ)
       
      Zrobiony dzisiejszy trening 
      Brzuszki do pozycji V 16/16/18/18 na 16/16/18/18 Wznosy kolan do klatki piersiowej 16/16/16/16 na 16/16/16/15 Mostek(plank) 50s/50s/50s/50s  na 50s/50s/50s/50s Scyzoryki 40s/45s/45s/45s na 40s/45s/45s/45s  Crunch Kicks 18/18/18/18 na 18/18/18/18   Dobry ciezki trening !!  zdj po treningu 
    • Przez Norbi14744
      Witam, serdecznie jestem nowym użytkownikiem chciałbym zeby ktoś mi pomógł w planie treningowym. Chciałbym nabardziej się skupić na rozwiajniu dużych łap, pleców i dobrego dociętego brzucha pomoże ktoś? na tej chwili wyglądam tak ale chciałbym byc wiekszy i bardziej dociety.

    • Przez Dynloth
      PONIEDZIAŁEK:(KLATKA+TRICEPS)
      Pompki z rękoma szeroko 12/12/14/14 Pompki diamentowe  12/12/12/12 Pompki z nogami na podwyższeniu 12/12/14/14 Dipsy 3/3/3/3 Pompki na kostkach 10/10/10/10  
      WTOREK: (ABS)
      Brzuszki do pozycji V 12/12/14/14 Wznosy kolan do klatki piersiowej 12/12/14/14 Mostek(plank) 45s/45s/50s/50s Scyzoryki 35s/35s/40s/40s Crunch Kicks 12/14/14/14  
      ŚRODA: (PLECY+BICEPS) 
      Podciąganie nachwytem szeroko 3/3/3/3 Podciąganie Incline PullUp Podchwyt  10/10/12/12 Podciąganie podchwytem zamkniętym 3/3/3/3 Podciąganie Incline PullUp Nachwyt  10/10/12/12 Podciąganie chwytem młotkowym 4/4/4/4  
      CZWARTEK: (BARKI+PRZEDRAMIĘ)
      Pompki z rękoma przy biodrach 10/10/12/12 Dobrze rozgrzej nadgarstki Podciąganie samymi barkami w zwisie 8/8/8/8 Podciąganie na ręcznikach 3/3/3/3 Pompki na piłce 10/10/10/10 Podciąganie za głowę 3/3/3/3  
      PIĄTEK: (UDA+ŁYDKI)
      Przysiad z wykrokiem 16/16/18/18 Kaczy chód 40s/40s/50s/50s Przysiady na jednej nodze (może być z asystą) 8/8/10/10 Wspięcia na palce 22/22/22/24 Przysiad z wyskokiem 12/12/14/14  
      Wskazówki dotyczące treningów: 
      Najważniejsze 2 zasady dotyczące treningu: przed treningiem wykonaj rozgrzewkę ok. 15 minut, a po treningu się porozciągaj.  Serie i powtórzenia są rozpisane w taki sposób: 6/8/8/8 - oznacza to że masz do wykonania 4 serie po wyznaczonej ilości powtórzeń w tym przypadku 6, 8, 8 i 8. Odpoczynek pomiędzy ćwiczeniami wynosi 2-3 minuty, im krócej tym lepiej. Odpoczynek pomiędzy seriami 1-2 minut, w tym przypadku również im krócej tym lepiej. Zalecam zrobienie całego programu treningowego i opisanie go ile powtórzeń byłeś w stanie wykonać - czy więcej czy mniej. To jest ważne żeby zweryfikować czy powtórzenia są dobrze dobrane. Po opisaniu treningów poprawiamy plan gdy jest taka konieczność i ewentualnie wymieniamy ćwiczenia, które Ci nie pasują.  Jeżeli nie wiesz jak wygląda dane ćwiczenie z planu, to kliknij jego nazwę - zostaniesz przekierowany na nasz kanał YouTube gdzie zobaczysz jak wygląda.  Nie odpowiadam za ewentualne powstałe kontuzje spowodowane niepoprawnym wykonywaniem ćwiczeń.   Mój plan treningowy zalecam Ci stosować przez 2 miesiące, po tym czasie należy zmodyfikować plan, aby ponownie przynosił progresy. Dziękuję za zaufanie i danie mi możliwości współpracy z Tobą nad Twoimi efektami. Życzę Ci samych progresów i mocnych treningów!
       
      Ze sportowymi pozdrowieniami,
      Dynloth - Dominik Kwiatkowski 
      Trener i właściciel społeczności WorkoutAthletes.com 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...