Skocz do zawartości
sokownik

Dziennik dążenia do celu: Sokownik85

Dynloth

Wyróżniony Dziennik Treningowy za osiągnięcie 100 wpisów.

Wiadomość dodana przez Dynloth

Rekomendowane odpowiedzi

TRENER

Wiadomo, oczywista sprawa Na treningi do Cocoona chodzisz?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
14 godzin temu, Dynloth napisał:

 Na treningi do Cocoona chodzisz?

Oczywiscie

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

I sporo osób przychodzi?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Dynloth napisał:

I sporo osób przychodzi?

Sa stałe osoby+ kilka wymiennie. Także bardzo różnie 

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

No i super, trenujecie stanie na rękach?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak, cos tam trenujemy,ale mi to wychodzi wyjatkowo opornie.

zrobilem dzisiaj fajny trening: 

podciagniecia nachwyt: 6/6/6+2

pompki szerokie: 13/14/16

podciagniecia podchytem: 6/6/7+2

pompki tradycyjne: 12/14/16

podciagniecia chwytem zamknietym: 6/6/6+3

pompki diamentowe: 10/12/10+3

deska: 50s/55s/50s

scyzoryki: 34/36/38

dipy: 6/8/8+2

  • Lubię to 1
  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

No to ja już niedługo mam nadzieję że wrócę to zobaczymy jak sytuacja u Was

No trening mocny i objętościowy, super.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli wszelkie ćwiczenia robisz z pełną kontrolą ciała szczególnie w podciaganiu no to wynik jest bardzo dobry

  • Lubię to 1
  • Dziękuję 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dorzucilem sobie po jednej serii, ale odjalem lekko powtorzenia. Bilans i tak jest na plus

podciaganie nachwyt: 6/6/6/6

pompki szerokie: 12/12/14/14

podciaganie podchwyt: 6/6/6/5+1

pompki tradycyjne: 10/10/14/10+4

podciagnie zamknietym: 6/6/6/6

pompki diamentowe: 10/10/10/12

deska: 50/55/55

scyzoryki: 34/36/38

dipy: 6/6/8/8

 

i takie pytanie, lepiej zrobic np podciagnanie nachwytem: 6/6/8 czy jednak 6/6/6/6?

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Zależy co oczekujesz, jeżeli siła i wytrzymałość to lepiej 4 serie Jeżeli masa mięśniowa to lepiej 3 serie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 8.03.2019 o 18:19, Dynloth napisał:

 

Czyli wracam do 3 serii. Postaram się zwiększyć sobie ilość powtórzeń 

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Najlepiej działa liczba powtórzeń od 8-12 na masę mięśniową, więc wtedy trzeba dostosować ciężar.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale jak dostowac ciężar? Rozumiem dorzucić, ale jak jest za ciężko to nie podnosić np. Jednej nogi? 

  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Przy pompkach np nogi położyć na łóżko  A jak jest za ciężko to guma  

  • Lubię to 1
  • Dziękuję 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

niedziela byla pracowita.

podciaganie nachwytem: 8/6+2 z guma/5+3 z guma

pompki szerokie: 12/14/12+4

podciagniecia podchwytem: 8/6+2 z guma/5 +3 z guma

pompki tradycyjne: 12/14/16

podciagniecia zamknietym: 6/5+3 z guma/5+3 z guma

pompki diamentowe: 10/12/13

deska" 50/55/60

scyzoryki: 34/36/38

dipy: 8/8/10

 

na swoja obrone powiem, ze w sobote wieczorem troche "potanczylem" a trening w niedziele wykonywalem przed poludniem

  • Lubię to 1
  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
18 minut temu, Quake napisał:

I jak Ci się podoba podciaganie z gumą?

dosyc srednio. moze, gdybym mogl zaczepic gume o stopy to tak, ale ograniczony przestrzenia zaczepiam gume tylko o jedno kolano

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

No to brak komfortu na pewno miałeś

Ale za to możesz ją fajnie użyć do treningu FrontLevera

 

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Elegancko! Można pomyśleć nad zmodyfikowaniem treningu nóg niebawem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzisiejszy trening przyspozyl mi sporo problemow. w zasadzie zrobilem slabiej niz zwykle, ale wypompowalem sie bardziej... spuchniety bylem jeszcze 40 minut po zakonczeniu.

podciagnia nachwyt: 8/6+2/6+2

pompki szerokie: 14/16/12+8 z kolan

podciagniecia podchwytem: 8/6+2/5+3

pompki tradycyjne: 14/16/10+5+5 z kolan

podciagniecia zamknietym: 6/6/5+3 guma

pompki diamentowe: 8/10/11+3

deska: 45/50/60

scyzoryki: 34/36/38

dipy: 8/8/8+4

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj powtorka z rozrywki:

nachwyt: 8/6+2/6+2

pompki szerokie: 14/12/11+5 ( dwie pierwsze serie z nogami na podwyzszeniu)

podciagniecia podchwyt: 8/6+2/5+2

pompki tradycyjne: 14/14/10+6 ( dwie pierwsze serie z nogami na podwyzszeniu)

podciagnie waskie: 8/6+2/5+5

pompki diamentowe: 10/12/12+3

deska: 45/45/25+25 ( w ostanim podejsciu byla w polowie przerwa okolo 5 sekund)

cwiczenie na brzuch, nei pamietam nazwy cos tam kick: 12/14/16

dipy: 8/8/7+3

  • Lubię to 1
  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

I jak ogólnie odczucia do treningów? Może zmniejszymy troszkę powtórzenia kosztem 4 serii, żeby siłę zwiększyć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trening wchodzi, ale doszedłem do ściany, gdzie kończy się mój progres

Odczuwam "pchnięcie" które utrzymuje się jakieś 30-40 minut po treningu. 

Na marginesie, wczoraj robiłem nogi. Plan wykonany, ale tylko pierwsza seria przysiadow na jednej nodze była bez asysty. 

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

To nogi masz takie przemęczone? Zastanawia mnie to pchnięcie?   Ja już niebawem wracam więc zobaczę na czym stoimy i będziemy działać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Przez Marek_Z
      cześć
      W związku z potrzebą rozwoju formy i zamiłowaniem do przesuwania granic własnych możliwości postanowiłem założyć ten oto dziennik
      O mnie:
      35 lat, wzrost 180, waga około 90kg
      Trenuję trochę ponad rok. Zdarzały się błędy i wypaczenia w postaci długich przerw ... ale to już za nami 🙂
      moje cele to:
      - 8 kg
      Wczorajszy trening odbył się pod czujnym okiem trenera @ZIPOLA

      Podciąganie z podchwytem 6/6/6/5 
      Dipy 7/5/5/4
      Podciąganie nachwytem 7/7/7/6
      Tuck front lever
      Pompki 6/6/6/6
      Trening odbył się w poniższych lokalizacjach :




    • Przez Deryll
      Witam
       
      Postanowiłem założyć  dziennik treningowy w oparciu o parady waszych trenerów.
    • Przez koteł
      Witam, przeglądając Internet trafiłem na forum workoutathletes, którego wcześniej nie znałem, a śledziłem już inne fora tematyczne. Widzę, że jest spora aktywność i postanowiłem dołączyć do społeczności oraz założyć swój dziennik.
       
      Trochę o mnie
      Przygodę z treningami zacząłem od siłowni, ale szybko z niej zrezygnowałem powodu problemów z nogą, którą od 3 roku życia miałem kilkukrotnie operowaną - biodro, wydłużanie, śruby itp.), co wykluczyło od razu z treningu przysiady, martwe ciągi i w ogóle trening dołu. Po wstępnym okresie i zaznajomieniu się z zagadnieniem trenowania uznałem, że takie treningi nie mają najmniejszego sensu bo nei da się progresować bez głównych bojów. Po tym czasie miałem przerwę, aż do trafienia na kalistenikę, a dokładniej na plan Armstronga dotyczący podciągania, który postanowiłem zrealizować. Po 2 miesiącach sumiennego treningu byłem w stanie wykonać 22 podciągnięcia nachwytem i złapałem zajawkę na taką formę treningu. Dokupiłem poręcze i trenowałem dipy z podciąganiem. Później przez własną głupotę w pracy uszkodziłem rotator w prawym barku i miałem 3 miesiące przerwy. Po tym czasie niby wracałem do treningu, ale nie były one regularne i tak przewegetowałem 2 lata. Przez ten czas przeplatały się różne formy treningu: obwody, piramidy, z ciężarem. Od nowego roku 2019 postanowiłem wrócić i nawet przez 1 miesiąc się to udawało, ale z powodu pisania pracy inż. znowu przerwałem, a później zmagałem się z przemęczeniem przedramienia, które (chyba) udało się ogarnąć po miesiącu rolowań i rozciągań.
      Obecnie wykonuję w ramach rozgrzewki wzmacnianie rotatorów (przywodzenia, odwodzenia, YTWL) oraz rolowanie i rozciąganie przedramion. Główny trening, do którego wróciłem po 2 miesięcznej przerwie wykonuję obecnie bez planu i jest on w formie "ogólnorozwojowej", aby przygotować ciało do wysiłku.
      Myślę ,że w tych paru zdaniach przedstawiłem trochę swoja sytuację oraz historię z początkami i mam nadzieję ,że nikt nie będzie pytał, dlaczego w treningu nie ma nóg
       
      Teraz konkrety:
      Wiek 24
      Wzrost 181 cm
      Waga 72 kg
       
      Wymiary:
      Biceps: prawy 35, lewy 34,5
      Klatka: 100
      Brzuch: 77/80/83 (talia/pępek/poniżej)
      Łydka: 39
      Udo: 57
       
      Max-y:
      podciąganie nachwyt - 14
      dipy - 25
      pompki - 30
       
      Zdjęcia dodam w załączniku.
       
      Jeśli chodzi o moje cele to głównie jest to poprawa sylwetki, nie zależy mi na elementach. Lubię treningi bazy, także z dodatkowym obciążeniem do pasa. 
      Mam dylemat odnośnie kierunku, który powinienem obrać, a dokładniej: ogólnie jestem szczupły, więc oczywiste jest, aby wejść na dodatni bilans kcal i "masować", ale z drugiej strony jestem dosyć mocno "podlany" na brzuchu czego nie widać na zdjęciach z przodu, ale z pozycji bocznej już bardziej (dodatkowo zdjęcia robione w odbiciu lustra, na których sylwetka wygląda znacznie lepiej niż w rzeczywistości).
      Gdyby ktoś stojący kiedyś przed podobnym wyborem mógł się wypowiedzieć byłbym wdzięczny.
      Co do planu treningowego to po wskazówkach od Was odnośnie celu jaki powinienem obrać postaram się ułożyć sam i dodać do sprawdzenia. 
       
       
       
       



×
×
  • Dodaj nową pozycję...