Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Zapowiada się dobrze i idzie bardzo dobrze ? Już można byłoby utrudnić plan bo za szybko siłę zrobiłeś ? 

  • Dziękuję 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

CZWARTEK: (PLECY+BICEPS)

  • Podciąganie podchwytem max/max/max/max/max
  • Zrobione : 7/5/3/3/2
  • Podciąganie Incline PullUp Podchwyt 10/10/12/12
  • Zrobione : 10/7+3/6+6/6+6
  • Podciąganie nachwytem max/max/max/max/max
  • Zrobione : Opuszczanie
  • Podciąganie Incline PullUp Nachwyt 10/10/12/12
  • Zrobione : 8+2/6+4/6+6/6+6
  • Powolna negatywna faza ruchu podciągania, czyli podskok i powolne opuszczanie/lub podciąganie z gumą max/max/max/max/max
  • Zrobione : 3 serie po 4 opuszczenia, na dalsze zabrakło sił 
  • Rozciąganie

Początek treningu to sukces, tak jak tydzień temu. Ilość maksów podchwytem wzrosła z 5 do 7. Następnie podciągania Incline - poszły mi zdecydowanie słabiej. Tak jak w przypadku nachwytu i podchwytu, czułem się troszkę słabiej pomimo tego, że siła w bicu zdecydowanie wzrosła. Nie wiem, czy to mogło być spowodowane, ale przez cały tydzień wykonywałem różne prace wokół domu, mieszając to z treningiem, również dzisiaj nie za dobrze się wyspałem. Też zepsułem sprawę z podejściem psychicznym do treningu, od samego początku przelatywały mi myśli, że pójdzie mi gorzej, coś się nie uda. Można by powiedzieć, że to był ten z jeden z tych gorszych dni ? Podczas ćwiczeń czułem biceps oraz plecy.  Trzeba zacisnąć zęby i iść dalej, nie patrząc na niepowodzenia ?

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

PIĄTEK: (BARKI+PRZEDRAMIĘ)

 Kolejny tydzień za mną, kolejny udany. Zwiększyłem maksy podciągnieć podchwytem z 5 do 7 ogólna siła wzrosła, udaje mi się zrobić pełne serie, choć nadal są męczące i ciągle pracuję nad techniką. Pompki poszły tak jak ostatnio, choć ciągle zdarza się, że się wyginam lekko, ale widzę postęp w swojej technice, bo często sobie nagrywam to jak ćwiczę i porównuję ?  Podciąganie barkami też dobrze poszło, lepiej niż tydzień temu. Podciąganie na ręcznikach zrobiłem w troszkę inny sposób. Jakoż zwykłym sposobem nie dawałem rady, to postanowiłem zrobić tak samo jak robię Incline Pull Ups. Podniosłem sobie poręcz, przerzuciłem przez nią 2 ręczniki i zacząłem się podciągać. Czułem mocno przedramię oraz barki również pracowały ?  Następny tydzień focus na plecy, żeby móc coś bardziej działać w kierunku podciągnięć nachwytem. Lecimyy ?

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Bardzo dobrze że sobie nagrywasz i porównujesz ?

Progres idzie fajnie więc możesz być z siebie dumny ?

Programowanie neurolingwistyczne jest ważne, więc lepiej z pozytywnym nastawieniem iśc na trening, no i fakt sen też dużo znaczy bo to podczas snu się regenerujesz ?

 

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

PONIEDZIAŁEK:(KLATKA+TRICEPS)

Wypoczęty po weekendzie, w końcu mogłem zacząć coś robić, bo nudziłem się niemiłosiernie w niedziele. Trening poszedł świetnie, postanowiłem sobie dodać po 1 powtórzeniu do szerokich, diamentowych i na podwyższeniu (Tutaj w 3 serii odpuściłem 6 bo już się nie podniosłem haha). Ostatnia seria to łapy leciały same w dół, ale i tak poszło bardzo dobrze. No i kolejny powód do zadowolenia, dipy - tydzień temu ledwo 2 i później 1 reszta opuszczanie, a teraz hop ?  Przyznam, że troszkę się chwiałem, sam byłem zaskoczony że byłem wstanie się podnieść, ale ogólnie poszło dobrze :)) Pompki na kostkach na kolanach, ale po pierwszej serii pomyślałem, że hm za łatwo, to spróbowałem normalnie i udało się 3 ale przy 4 już się nie wyprostowałem ? Czułem mocno triceps, cały czas był napięty, trochę mniej klatka, ale to pewnie przez to, że niektóre ćwiczenia robię na kolanach, ale z czasem to się zmieni, siła rośnie, świetnie się czuję robiąc postępy. Do przodu ?

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Motywujące są takie postępy dla Ciebie i dla innych ? Nie odpuszczaj nigdy i będziesz miał super poziom ?

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

WTOREK: (ABS)

Trening zrobiony w pełni, tak jak tydzień temu, dodałem sobie russian twisty oraz troszkę wydłużyłem mostek oraz scyzoryki. Do przodu ?

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

CZWARTEK: (PLECY+BICEPS)

  • Podciąganie podchwytem max/max/max/max/max
  • Zrobione : 6/4/4/3/2
  • Podciąganie Incline PullUp Podchwyt 10/10/12/12
  • Zrobione : 10/10/7+5/6+6
  • Podciąganie nachwytem max/max/max/max/max
  • Zrobione : Opuszczanie
  • Podciąganie Incline PullUp Nachwyt 10/10/12/12
  • Zrobione : 10/9+1/6+6/6+6
  • Powolna negatywna faza ruchu podciągania, czyli podskok i powolne opuszczanie/lub podciąganie z gumą max/max/max/max/max
  • Zrobione : Opuszczanie 
  • Rozciąganie

Pomimo, że dzisiaj max nie został pobity, poszło nawet lekko słabiej, bo o 1 podciągnięcie mniej niż tydzień temu, ale lepiej poszły już same podciągnięcia incline. Myślę, że poszło bo m wiele lepiej, jakby nie fakt, że spałem ledwo 4h. No i też, te plecki, dużo problemów sprawiają z nachwytem, no ale nie dziwię się, nigdy nie trenowałem ich przedtem, tylko w piłkę grałem przez kilka lat, dużo to nie dało w tym aspekcie hah. Ogólnie, trening poszedł nieźle, ale mogło być zdecydowanie lepiej. Do przodu ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

PIĄTEK: (BARKI+PRZEDRAMIĘ)

Poszło tak jak zwykle, czyli dobrze, choć przy hindusach czułem ból w barku, który w niektórych momentach był dość intensywny, więc postanowiłem odpuścić sobie to ćwiczenie, bo przy samym schodzeniu na dół myślałem, że coś mi tam strzeli. Dodałem sobie powtórzenia, zrobiłem pełne podciągnięcia, powoli idzie coraz lepiej. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odczuwasz ból w barku czy raczej mięsień boli? 

Edit. Właśnie ogarnąłem, że jednak staw ? Następnym razem spróbuj dobrze rozkręcić barki w tył. I na rozgrzewce i przed tym ćwiczeniem. 

  • Dziękuję 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiesz, bardziej mi się wydaje, że staw, tak jak napisałeś. To nie jest typowy ból dla mięśnia, tylko taki przenikliwy, ale dość intensywny i bolesny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

PONIEDZIAŁEK:(KLATKA+TRICEPS)

Kolejny tydzień, kolejne schodki do przejścia. Do diamentowych dodałem powtórzenia, żeby szybciej móc je robić bez użycia kolan, bardzo dobrze czułem klatkę, co kiedyś nie występowało. Przy podwyższeniu 2 pompki więcej niż tydzień temu, licząc że dodałem sobie diamenty i o wiele bardziej się zmęczyłem, to myślę, że bez dodawania dobiłbym te 6 w ostatniej serii, ale i tak było dobrze ? Dipsy też lepiej, 2 więcej niż tydzień temu. Myślę, że przy nich byłoby więcej, ale troszkę bark się udzielał (Dobrze go rozgrzałem, dało się ćwiczyć, ale troszkę jednak bolało, ale z dnia na dzień ból ustępuje, zakupiłem sobie maść wygrzewającą, pomaga ? ), Do przodu ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

WTOREK: (ABS)

Wszystko świetnie zrobione, powtórzenia, czas dodany ? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

CZWARTEK: (PLECY+BICEPS)

  • Podciąganie podchwytem max/max/max/max/max
  • Zrobione : 8/5/4/3/3
  • Podciąganie Incline PullUp Podchwyt 10/10/12/12
  • Zrobione : 10/10/9+3/7+5
  • Podciąganie nachwytem max/max/max/max/max
  • Zrobione : Opuszczanie
  • Podciąganie Incline PullUp Nachwyt 10/10/12/12
  • Zrobione : 10/8+2/7+5/6+6
  • Powolna negatywna faza ruchu podciągania, czyli podskok i powolne opuszczanie/lub podciąganie z gumą max/max/max/max/max
  • Zrobione : Opuszczanie
  • Rozciąganie

Trening zaliczony, zdecydowanie lepiej niż tydzień temu, maksy podskoczyły, plecy były wyczuwalne tak jak i biceps, incline też się udał, powoli powoli do celu ? 

  • Jest moc! 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

PIĄTEK: (BARKI+PRZEDRAMIĘ)

Trening zaliczony z powodzeniem, w większości ćwiczeń w ostatnich seriach byłem mocno spompowany, więc jest git, powoli daje rade się podciągnąć z tymi ręcznikami na drążku, bo aż 2 razy, kiedy wcześniej nie mogłem w ogóle, ale i tak postanowiłem zrobić to ćwiczenie w uproszczonej wersji. Z treningu na trening idzie coraz lepiej, minął miesiąc odkąd zacząłem ćwiczyć, zmieniła się postawa, wygląd klatki brzucha oraz mięśni rąk jest o wiele lepszy niż miesiąc temu, jestem z siebie dumny ? Byle do przodu ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

PONIEDZIAŁEK:(KLATKA+TRICEPS)

Kolejny tydzień, siłka rośnie ciągle, dużo rzeczy zmienia się pod względem technicznym, pompki są dokładniejsze i jestem bardziej skoncentrowany, nie wiem co by powiedzieć więcej, do przodu ? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

WTOREK: (ABS)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

CZWARTEK: (PLECY+BICEPS)

  • Podciąganie podchwytem max/max/max/max/max
  • Zrobione : 8/6/4/4/4
  • Podciąganie Incline PullUp Podchwyt 10/10/12/12
  • Zrobione : 10/10/9+3/9+3
  • Podciąganie nachwytem max/max/max/max/max
  • Zrobione : Opuszczanie
  • Podciąganie Incline PullUp Nachwyt 10/10/12/12
  • Zrobione : 10/10/7+5/6+6
  • Powolna negatywna faza ruchu podciągania, czyli podskok i powolne opuszczanie/lub podciąganie z gumą max/max/max/max/max
  • Zrobione Opuszczanie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

PIĄTEK: (BARKI+PRZEDRAMIĘ)

Pompki na piłce sukcesik, zrobiłbym normalnie wszystkie serie bez kolan, ale nie ogarnąłem sobie lepszej piłki do tego, a już nie chciałem sobie przerywać, za tydzień już bedzie idealna do tego i pójdzie bez problemowo ? 

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

PONIEDZIAŁEK:(KLATKA+TRICEPS)

Jakoż dalej mam trudności z diamentami, to dołożyłem sobie 5 kg obciążenia, żeby jeszcze bardziej zaangażować triceps i klatkę. Dało to o sobie znać, trica była czuć o wiele bardziej, klata się paliła natomiast. Podchodząc do dipów wiedziałem, że nie zrobię tyle co tydzień temu, bo po prostu tric już był bardzo zjechany po tych diamentach, ale o to chodzi ?  Później kosteczki, również obciążenie 5 kg, klatka wyczuwalna mocno jak i triceps.

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

CZWARTEK: (PLECY+BICEPS)

  • Podciąganie podchwytem max/max/max/max/max
  • Zrobione : 9/6/5/4/4
  • Podciąganie Incline PullUp Podchwyt 10/10/12/12
  • Zrobione : 10/10/8+4/7+5
  • Podciąganie nachwytem max/max/max/max/max
  • Zrobione : Opuszczanie
  • Podciąganie Incline PullUp Nachwyt 10/10/12/12
  • Zrobione : 10/7+3/7+5/6+6
  • Powolna negatywna faza ruchu podciągania, czyli podskok i powolne opuszczanie/lub podciąganie z gumą max/max/max/max/max
  • Zrobione : Opuszczanie
  • Rozciąganie

Lekko schorowany i zmęczony, ale jakoś udało się zrobić trening, troszkę słabiej poszedł incline, ale maksy poszły w górę pomimo zmęczenia, może następny razem siądzie 10 ?

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

PIĄTEK: (BARKI+PRZEDRAMIĘ)

+ dodatkowo, jakoż teraz będę miał jeszcze więcej czasu na treningi, zastąpiłem trening ABS we wtorek treningiem obwodowym 3x w tygodniu. Dzisiaj już pierwszy taki poszedł, brzuch piekł prawidłowo.

Leg hold 20 seconds 
Knee to chest 12 times(EACH LEG)
Planche 20 seconds 
Roll Ups 12 times
Pull up hold 12 times(EACH ARM)
Scissors 12 times(EACH LEG)
Hip Lift 12 times(EACH SIDE)
Mountain Climbers 12 times(EACH LEG)
Planche 20 seconds

3 obwody, przerwa 2 minuty pomiędzy obwodami, przerwa pomiędzy ćwiczeniami najkrótsza z możliwych, do <15 sekund.

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Przez ZIPOLA
      Pamiętasz jaki był? 😄
    • Przez Ddaniel95
      Witam ! jestem tutaj nowy i chciałem zakupić indywidualny plan treningowy lub żebyście pomogli mi rozpisać bo jestem zielony w tym temacie, miałem wcześniej kogoś kto mnie prowadził ale niestety byłem zmuszony zrezygnować z prywatnych powodów, więc jak to u was wygląda? ?
    • Przez koteł
      Witam, przeglądając Internet trafiłem na forum workoutathletes, którego wcześniej nie znałem, a śledziłem już inne fora tematyczne. Widzę, że jest spora aktywność i postanowiłem dołączyć do społeczności oraz założyć swój dziennik.
       
      Trochę o mnie
      Przygodę z treningami zacząłem od siłowni, ale szybko z niej zrezygnowałem powodu problemów z nogą, którą od 3 roku życia miałem kilkukrotnie operowaną - biodro, wydłużanie, śruby itp.), co wykluczyło od razu z treningu przysiady, martwe ciągi i w ogóle trening dołu. Po wstępnym okresie i zaznajomieniu się z zagadnieniem trenowania uznałem, że takie treningi nie mają najmniejszego sensu bo nei da się progresować bez głównych bojów. Po tym czasie miałem przerwę, aż do trafienia na kalistenikę, a dokładniej na plan Armstronga dotyczący podciągania, który postanowiłem zrealizować. Po 2 miesiącach sumiennego treningu byłem w stanie wykonać 22 podciągnięcia nachwytem i złapałem zajawkę na taką formę treningu. Dokupiłem poręcze i trenowałem dipy z podciąganiem. Później przez własną głupotę w pracy uszkodziłem rotator w prawym barku i miałem 3 miesiące przerwy. Po tym czasie niby wracałem do treningu, ale nie były one regularne i tak przewegetowałem 2 lata. Przez ten czas przeplatały się różne formy treningu: obwody, piramidy, z ciężarem. Od nowego roku 2019 postanowiłem wrócić i nawet przez 1 miesiąc się to udawało, ale z powodu pisania pracy inż. znowu przerwałem, a później zmagałem się z przemęczeniem przedramienia, które (chyba) udało się ogarnąć po miesiącu rolowań i rozciągań.
      Obecnie wykonuję w ramach rozgrzewki wzmacnianie rotatorów (przywodzenia, odwodzenia, YTWL) oraz rolowanie i rozciąganie przedramion. Główny trening, do którego wróciłem po 2 miesięcznej przerwie wykonuję obecnie bez planu i jest on w formie "ogólnorozwojowej", aby przygotować ciało do wysiłku.
      Myślę ,że w tych paru zdaniach przedstawiłem trochę swoja sytuację oraz historię z początkami i mam nadzieję ,że nikt nie będzie pytał, dlaczego w treningu nie ma nóg ?
       
      Teraz konkrety:
      Wiek 24
      Wzrost 181 cm
      Waga 72 kg
       
      Wymiary:
      Biceps: prawy 35, lewy 34,5
      Klatka: 100
      Brzuch: 77/80/83 (talia/pępek/poniżej)
      Łydka: 39
      Udo: 57
       
      Max-y:
      podciąganie nachwyt - 14
      dipy - 25
      pompki - 30
       
      Zdjęcia dodam w załączniku.
       
      Jeśli chodzi o moje cele to głównie jest to poprawa sylwetki, nie zależy mi na elementach. Lubię treningi bazy, także z dodatkowym obciążeniem do pasa. 
      Mam dylemat odnośnie kierunku, który powinienem obrać, a dokładniej: ogólnie jestem szczupły, więc oczywiste jest, aby wejść na dodatni bilans kcal i "masować", ale z drugiej strony jestem dosyć mocno "podlany" na brzuchu czego nie widać na zdjęciach z przodu, ale z pozycji bocznej już bardziej (dodatkowo zdjęcia robione w odbiciu lustra, na których sylwetka wygląda znacznie lepiej niż w rzeczywistości).
      Gdyby ktoś stojący kiedyś przed podobnym wyborem mógł się wypowiedzieć byłbym wdzięczny.
      Co do planu treningowego to po wskazówkach od Was odnośnie celu jaki powinienem obrać postaram się ułożyć sam i dodać do sprawdzenia. 
       
       
       
       



×
×
  • Dodaj nową pozycję...