Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

TRENER

Plank bokiem dobrze odczuwasz? 🙂

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak dopiero po minucie, więc tak średnio. Nie mam jakiejś rzeczy żeby sobie położyć na brzuch albo jakieś ćwiczenie mocniejsze

 

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Spróbuj wznosy nóg na bok w zwisie na drazku. Tak jak normalne wznosy do klatki tyle że ciągniesz do boków:)

  • Lubię to 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmmm spoko, spróbuję tego. Crunch Kicksy po krzesełkach i hollowach wchodzą tak magicznie mocno, że jestem tym szczerze zaskoczony i zadowolony. Sadło pali jak nigdy, świetne uczucie. Teraz żeby skosy paliło 😄 

  • Lubię to 1
  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Quake napisał:

Wolisz ćwiczenia izometryczne czy normalne? 😄

Nie ma znaczenia, jedyny warunek - mam czuć daną partię, żeby nie trwało to dość długo (jak np deska). Przykładowo, podczas hollow body opuszczam sobie jeszcze niżej nogi - jest o wiele trudniej, trzeba się napocić żeby nie oderwać lędźwi, a pali brzuchal.😄 

Z dzisiaj

Podciąganie nachwytem    9/9/9/9 

Pompki na poręczach 10/10/10 - +1 powt

Podciągnie podchwyt 9/9/8 - a tutaj nie dałem rady 9 😮 

Pompki diamentowe 9/9/9/9 

Pike pushupy  8/8/8/8

Czemu nie dałem rady? Ciężka walka była już w ostatniej serii nachwytów. Ruch który wykonywałem był płynny i wolniejszy niż moje "standardowe tempo". Ciężko mi określić o ile dłużej, ale jak już się chwilke ćwiczy, to się czuje jak coś idzie wolniej albo szybciej  😄 Brzuszek jutro

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podciąganie nachwytem    9/9/9/9 

Pompki na poręczach 10/10/10 

Podciągnie podchwyt 9/9/9 - teraz się udało 9 😄 

Pompki diamentowe 9/10/9/9 +1 powtórzenie, nie zamierzone, zapędziłem się, ale jest 😉 

Pike pushupy  8/5 - ból w prawym barku, mocno przenikliwy więc odpuściłem, pewnie słabo go rozgrzałem 😞 

Brzuch - Krzesełka, krzesełka bokiem na skosy, crunch kicks, hollow body, supermany.

Nie pisałem jeszcze czemu nie robię już pompek na podwyższeniu albo czemu nie zmieniam chwytu. Podczas diamentów po prostu mocniej czuję klatę i trica 😄 Natomiast w podciąganiu chciałbym dobić po dyszke w seriach, to by była już totalna bomba. Skończyłem cykl z kreatyną 4 dni temu, zobaczymy jak będę stał z siłą i regeneracją, bo jak każdy wie, michy nie liczę ale wcinam trochę tego białka i makaronów. Trening w niedziele to zweryfikuje, jestem dobrej myśli 🙂  A właśnie, wczoraj sobie spróbowałem zrobić maks pompek - no i udało się zrobić 32 😄 Poprawnie technicznie na 100%, brat pilnował żebym schodził do samego dołu i dochodził do samej góry haha

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podciąganie nachwytem    9/9/9/9 

Pompki na poręczach 10/10/10 

Podciągnie podchwyt 9/9/9 

Pompki diamentowe 9/9/9/10

Pike pushupy  9/9/9/9 - +4 powtórzenia

Brzuch jutro na WF-ie najpewniej haha 😄  Obawiałem się że po odstawieniu kreatyny spadną mi wyniki, ale nie jest źle. Co nie zmienia faktu, że jednak trochę walczyłem w ostatnich seriach podciągnięć, ale dałem radę. Co popchnęło mnie do dodania powtórzeń do Pike pushupow? Od pewnego czasu nie czuję lewego barku. Nie mam pojęcia czemu. Robię dobrą rotacje łokci, żeby były wzdłuż ciała, ręce równo, ruch płynny do końca, pełne skupienie na lewy bark, a czuję o wiele mocniej prawy niż lewy. Trochę mnie to martwi, bo moja prawa ręka jest ogólnie silniejsza, więc nie chciałbym żeby lewa odstawała ;/ 

 

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podciąganie nachwytem    9/9/9/9 

Pompki na poręczach 10/10/10 

Podciągnie podchwyt 9/9/9 

Pompki diamentowe 9/9/10/10 + 1 powt

Pike pushupy  9/9/9/9 

Brzuch 

Krzesełka, krzesełka bokiem, crunchy kicks, hollow body, superman

 

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TRENER

Spróbuj tych ćwiczeń na skosy 🙂

 

Unoszenie bioder w górę po skosie

Ćwiczenie bardzo bezpieczne, polecane osobom mającym problemy z kręgosłupem.

Połóż się na plecach. Dłonie podłóż pod pośladki lub połóż płasko na ziemi. Nogi lekko ugnij w kolanach. Robiąc wydech unieś nogi i biodra do góry skręcając tułów w prawo (bądź w lewo). Z wdechem powoli opuść biodra na podłogę (po skosie). Zrób wydech i ponownie unieś biodra, tym razem rotując tułów w drugą stronę. 

Rowerek

To ćwiczenie jest proste technicznie, ale bardzo mocno angażuje mięśnie skośne brzucha, dlatego na początku może być męczące.

Przyjmij pozycję leżącą na plecach. Dłonie umieść za potylicą, ale nie splataj. Łokcie rozłóż jak najszerzej na boki. Nogi ugnij w kolanach i unieś nad podłoże. Z wydechem zrób spięcie zbliżając łokieć do przeciwległego kolana. Następnie opuść nogę i tułów (ale nie odkładaj całkowicie!) i zbliż drugi łokieć do przeciwległego kolana. Powtarzaj w równym, dość szybkim tempie raz na jedną, raz na drugą stronę pamiętając o oddechu. 

  • Lubię to 1
  • Dziękuję 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wielkie, ten rowerek wygląda ciekawie, więc pewnie spróbuję 😄 

 

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam taką nadzieję hahha jutro spróbuję, dzisiaj odpoczywam w bliskim gronie, następnego dnia katownie jak zwykle 😄

  • Lubię to 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podciąganie nachwytem    14(max)/9/9/8

Pompki na poręczach 10/10/10 

Podciągnie podchwyt 9/9/9 

Pompki diamentowe 9/9/9/10 - zapomniałem że robię 2x 10 w ostatniej ;-;

Pike pushupy  9/9/9/9 

Brzuch 

Jutro 😄 

Postanowiłem zrobić sobie maksy. 14 czystych podciągnięć. Miałem nadzieję na 15 ;/ 

Na następnym treningu spróbuję moze maks dipów, zobaczy się 😄 Trochę się zawiodłem, celowałem w 15, ale udało się dojść w 15-stym tylko czołem do drążka, a nie chciałem kippować

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem dzisiaj brzuch. Muszę przyznać, te rowerki dały mi mocno po dupie hahah. Piecze brzuchal mocno, dołożyłem jeszcze hollow body crunch kicki i supermany. Brzuch spalony dosłownie. Zmieniając temat, od kilku dni próbuję sobie robić front levera, w ramach sprawdzenie siebie i udaje się trzymać 6 sekund, ale zginam się w lędźwiach lekko, wina słabych lędźwi czy może przodu brzucha? albo to i to haha. Nie wiem też jak bardzo tutaj lędźwia działają

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bardziej core pod fronta, a że teraz masz fajny zestaw do brzucha to szybko siła pójdzie i froncik będzie igła. 😄 

No to tylko 1 powtórzenie brakło do wyznaczonego celu, szybko nadrobisz 🙂

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Siła na pewno, ale odkąd zmieniłem brzuch, to pali mocniej i już też jest postęp w wyglądzie 😄 

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podciąganie nachwytem    9/9/9/10 - +1 powt

Pompki na poręczach 20(maks)/10/10  - maksy auu

Podciągnie podchwyt 9/9/9 

Pompki diamentowe 9/9/10/10 

Pike pushupy  9/9 - już wiecej nie dało rady, łapy już ledwo żyły hahah

Brzuch jutro 🙂  

20 dipów po 37 podciągnięciach w 4 seriach to totalny kozak dla mnie, wyszło lepiej niż chciałem 😄 Poprawnie wszystkie, bo postawiłem sobie poręcze naprzeciw okna a że było ciemno to widziałem swoje odbicie haha

 

 

  • Lubię to 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiejszy trening musiałem przerwać po 1-szym ćwiczeniu ;/

Zrobiłem tyle

Podciąganie nachwyt 9/9/10/10

Po czym w ostatniej serii w ostatnim powtórzeniu tak mi ciśnienie skoczyło, że mało co nie zemdlałem jak zszedłem z drążka. W tym momencie skończyłem trening, bo nie chciałem ryzykować czegoś gorszego. Przed treningiem wypiłem energetyka, podskoczyło ciśnienie, a cały dzień byłem zmęczony ale zdecydowałem się na trening. W ostatnich dniach dość mocno się katuję, odpocznę sobie do jutra/soboty i wracam dalej, nie ma co ryzykować, żeby dalej mi coś strzeliło w głowie. Powoli do celu, nic na siłę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety, kolejny trening i kolejny przerwany. Odstawiłem kofeinę, ale ból nadal występuje. 3 seria podciągania i musiałem zejść z drążka bo ból był nie do wytrzymania. W najbliższym terminie pojadę z tym do lekarza, więc robię przerwę z treningami. Oby nic poważnego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

  • Podobna zawartość

    • Przez Marek_Z
      cześć
      W związku z potrzebą rozwoju formy i zamiłowaniem do przesuwania granic własnych możliwości postanowiłem założyć ten oto dziennik
      O mnie:
      35 lat, wzrost 180, waga około 90kg
      Trenuję trochę ponad rok. Zdarzały się błędy i wypaczenia w postaci długich przerw ... ale to już za nami 🙂
      moje cele to:
      - 8 kg
      Wczorajszy trening odbył się pod czujnym okiem trenera @ZIPOLA

      Podciąganie z podchwytem 6/6/6/5 
      Dipy 7/5/5/4
      Podciąganie nachwytem 7/7/7/6
      Tuck front lever
      Pompki 6/6/6/6
      Trening odbył się w poniższych lokalizacjach :




    • Przez Deryll
      Witam
       
      Postanowiłem założyć  dziennik treningowy w oparciu o parady waszych trenerów.
    • Przez ZIPOLA
      Pamiętasz jaki był? 😄
×
×
  • Dodaj nową pozycję...